ایـران بزرگ - ایرانشهـر سوم

ایـران بزرگ - ایرانشهـر سوم
by مسعود از امریکا
30-Apr-2009
 

این خاک ایران زمین، که بود، جاودان، ای راستار
    بر هر چند وقتی، دلیری، بر افزاید، بر شکوهش، ای راستار

این مملکت، ایران بزرگ ، گویندش ایرانشهر سوم
    همان خاکی باشد، در بدن کوروش، و در قلب داریوش، ای راستار

این قلب ما، که عشق وطن، در ان می تپد
    این تپش خداوند باشد، ای برادر من، این ایران تو، ای راستار

گویند، که ایران ضعیف بود، و لیکن بس خوابیده است
    از من شنو، ای دوست، گر خواب باشد، بیدارش کنم، ای راستار

روح من، روح ایران بود، پاک، و بدون خرافات
    فراموشت مکن، ای هم وطن، این ایران تو، و این ایران من، ای راستار

 


Share/Save/Bookmark

more from مسعود از امریکا
 
default

جهانشاه جان (لطفا این را هم بخوانید!)

مسعود از امریکا (not verified)


من فکر کنم که کاملا متوجه اشکال کار این مطلب شده ام! خیلی ها، مثل خود شما، شاید فکر می کنند که ایران بزرگ و ایرانشهر سوم، راجع به تاریخ و گذشته ایران صحبت می کند، و نه اینده ان - من، با اجازه شما، فردا یک بلاگ تازه درست می کنم، و اطلاعات را طوری می نویسم که شخصی که واقعا هیچگونه اگاهی راجع به این موضوع ندارد، بفهمد که موضوع و جریان چیست! همانطور که گفتم، من فکر می کردم که دوستان، من جمله خود شما، می دانند که راجع به چی من صحبت می کنم - مرسی!


default

جهانشاه جان - لطفا دو (٢) نظر تـازه زیر را بخوانید:

مسعود از امریکا (not verified)


یکی، 'لاگ این' شده، همراه با دو 'لینک'; و دیگری، همینطوری ...

هر دو، درست زیر این نظر می باشند - مرسی!


default

جهانشاه جان (پاسخ دوباره)

مسعود از امریکا (not verified)


من در زیر این نظر، همین الان، پاسخ به شما را در مورد واضح کردن فلسفه ایران بزرگ را دادم. ولی، چون باید 'لینک' در ان می گذاشتم، مجبور شدم که 'لاگ این' کنم! دوباره، لطف کنید، و نظر من را درست زیر این نظر بخوانید - ممنوم!


مسعود از امریکا

جهانشاه جان (پاسخ دوباره)

مسعود از امریکا


فلسفه ایران بزرگ، راجع به بزرگی ایران در قدیم نمی باشد - این فلسفه در مورد بر پا کردن ایرانشهر سوم است! شاید من ان را درست برای شما توضیح نداده ام - لطف کنید و نظر ایران پرست رادر زیز، به زبان انگلیسی، بخوانید - دوباره، فلسفه ایران بزرگ، و یا ایرانشهر سوم، در مورد اینده ایران است، و نه گذشته ایران! لطف کنید، و یک نگاهی به این دو بلاگ زیر (همراه با نظرات دوستان) بیاندازید:

ايــران بـزرگ: ایران، تاجیکستان، ازبکستان، اذربایجان، کردستان، و غیره

اتحاد ملی - بین ایــرانیان

مرسی!

 

 


Jahanshah Javid

Hamin?

by Jahanshah Javid on

Thanks Masoud.

So what you are saying is that your accusations about censorship and deleting blogs and articles were really an excuse to complain about your blogs about Iran e Bozorg not being featured?

The reason I have not featured blogs about the greatness of Iran is that we already know how great Iran is. I try to feature blogs that say something different and new.

ghorbanat


default

جهانشاه جان (پاسخ)

مسعود از امریکا (not verified)


من در این یکی دو ماهه، همانطور که خودتان می دانید، راجع به همه موضوعی نوشته ام: از شعرای بزرگ ایران، تا نویسنده ها، تا چیز های معنوی، و غیره، و غیره - شما، لطف کرده اید، و تعداد زیادی از این بلاگ های من را در صفحه اول چاپ کرده اید ... بجز بلاگ های من در مورد ایران بزرگ، و اتحاد ملی بین ایرانیان! من از شما ممنونم برای اینکه این بلاگ های دیگر را چاپ کرده اید، ولی همانطور که می دانید، فلسفه ایران بزرگ و اتحاد ملی بین ایرانیان، برای من خیلی مهم می باشد، و من می خواهم بدانم که نظرات خوانندگان شما راجع به ان چیست! اخر این چه اشکالی دارد - دوباره، من ممنون می شوم اگر که یکی از این بلاگ ها و یا مقالات من را در مورد ایران بزرگ و اتحاد ملی بین ایرانیان چاپ کرده، و ببینیم دوستان و خوانندگان عقایدشان راجع به ان چیست - همین!


Jahanshah Javid

Az Zabooneh Sansoorchi

by Jahanshah Javid on

Masoud Jan,

What's the problem? You and everybody else can publish whatever you want in your blogs (except news and articles from others sources). Which blog got censored?

Articles and poems that appear in the middle section of the front page are a selection from what people send for publication. If a submitted poem or article does not get published, it gets removed from the waiting list.

Not everything gets published. No newspaper or magazine publishes everything it receives.


default

جهانشاه جان

مسعود از امریکا (not verified)


من این بلاگ را، با مقداری تغییرات، دو (٢) روز پیش به عنوان یک مقاله خدمتتان فر ستادم. به علاوه، یک ایمیل هم برایتان فرستادم، با درخواست اینکه، اگر تغییراتی در مقاله می خواهید بدهید، با من در میان بگذارید، و من ان را انجام می دهم. امروز من وقتی که 'لاگ این' کردم، متوجه شدم که این مقاله را شما حذف کرده اید - در لیست دیگر نبود! بینید عزیزم، من فقط یک چیز می خواهم که با شما در میان بگذارم: در این چند هفته، در بلاگ های مختلف، از اقای نور دیوانه، تا ادمهای متعادل، من نظرات مختلف دیدم مبنی بر اینکه شما اینطور سانسور ها را روی بلاگ ها و مقاله هایی انجام می دهید، که با عقاید و فلسفه های سیاسی انان موافق نیستید! در ضمن، در خیلی از این نظرات، این مطلب مکرر گفته شد، که لوگو وب سایت شما 'هیچ چیز مقدس نیست'، چیزی تو خالی و بی معنی می باشد! اگر که شما واقعا خبرنگار در ایران بودید، باید که بدانید، که اینطور سانسورهای شما، هیچ فرقی با این اقایانی که در ایران روزنامه ها را سانسور می کنند، ندارد! من متاسفم که باید این را بگویم، ولی اشخاصی مثل این اقای نور دیوانه، با همه اشکالات شخصی که در فکر و روحشان دارند، در این مورد، واقعا حقیقتی را بیان می کنند! در اخر کار، می خواهم بدانید که، دوستان به من گفتند که این نظر را بدون 'لاگ این' کردن برایتان بنویسم - به من گفته شد، که شما تمام نظرات اینطوری را شخصا می خوانید، برای قبول کردن، و یا رد کردن انان! من این نظر را فقط برای خواندن شما نوشته ام - نه نیازی به چاپ ان است، و نه انتظار جوابی از شما دارم! فقط یادتان باشد، که تا زمانی که شما مقالات و بلاگ ها را اینطور سانسور می کنید، خوانندگان شما مشکل می توانند که شما را به عنوان یک سردبیر حرفه ای، و درجه یک قبول کنند، و ان احترامی که از انان انتظار دارید را، به شما بدهند - امیدوارم که متوجه حرف من شده باشید - با کمال احترام، مسعود


IRAN PARAST

The Greater Iran (or Iran-e-Bozorg)

by IRAN PARAST on

In the history of our beloved land, Iran, there have been two (2) periods which contributed significantly to both Iran's Great Culture and Civilization, and also its position as a World Superpower, at the time.

These two (2) periods occurred, first,  during the Hakhamaneshi Dynasty (The First Iranshahr), under Kouroush The Great and Dariush The Great, and the second, during the Sassanian Dynasty (The Second Iranshahr), prior to the invasion of the Arabs.

Since then, there have been periods, under this King or that, when Iran achieved some degree of greatness, but nothing like the glory and the greatness of the First and Second Iranshahr. Many of us, believe that the greatness that was evident in the past, is possible in the future. We believe in a Third Iranshahr.

Some have told us that the term The Third Iranshahr conjures up images of the Third Reich, and the horrors of Nazi Germany. I would like to emphatically say that our intentions towards Iran are based solely upon our true love for Iran, regardless of who has what religion, or what ethnic background. So long as people put Iran first, they are our friends.

Please take a look at some of the links below, and the comments that others have left there. We hope that you join us in this effort.

Thank you,

Sincerely,

IRAN PARAST

 

 


مسعود از امریکا

ایـران بزرگ - ایرانشهـر سوم

مسعود از امریکا