انگولک به جراید /20 نوامبر 2010

Share/Save/Bookmark

KamRan Farzan
by KamRan Farzan
20-Nov-2010
 

نیجریه: ۱۳۰ کیلوگرم هروئین ارسالی از ایران کشف شد

ـ>>>>> باز این سیابرزنگی ها دستشون را تا مرفق گذاشتن تو دهن این مرگ بر امریکای بد ذات و نمک به حروم. اولا که این ها نمک هستند تا جمهوری آخوندی مردم دنیا رو با فرهنگ اسلامی نمک گیر بکنه. دوما حالا گیریم چیزی قاطی نمک کردن. خوب اینکه اینهمه هیاهو نداره. همه رو تبدیل به قرص اسپیرین کنین تا هم سردرد بنده خداها به روش اسلامی خوب بشه و هم سیر عالم و انفس بکنن. سومندش اینها رو فلسطین اشغالی ها تپوندن تو محموله ایران تا مومنین را بد نام کنن در صورتیکه کور خوندن چون جمهوری آخوندی انقدر بدنام هست که این توطئه ها خود به خود نقش بر اب میشه. (فکم درد گرفت از بس ور زدم. یه بشت هم بدین ما بکشیم فکمون میژون بشه)

نظام آموزشی كشور، تنبيه را نهادينه كرده است

دانش‌آموزان در استان‌ها و شهرهاي مختلف تنبيه را پذيرفته‌اند و فكر مي‌كنند كه در برابر سرپيچي كردن از دستورات معلم يا پدر و مادر و انجام ندادن تكاليف مدرسه بايد تنبيه شوند و اين مساله به عرف تبديل شده است.

ـ>>>>> عزیز جون مگه واعظ غیر متعظ هم میشه؟ اصلی ترین مجازات جمهوری آخوندی شلاق زدن هست و خوب معلم ها هم یک جوری از روی دست بزرگترها مشق نگا میکنن. تازه قراره توی مدارس بجای دست بریدن طرح اسلامی انگشت بریدن اجرا بشه تا بچه ها خوب بفهمن یه من ماست چقد اب داره ضمنا دیگه انگشت تو دماغای گنده و تاپاله شون نکنن.ـ

٣٠درصد قتل‌ های كشور خانوادگی است
زنــگ‌ها بـراي كـــه بـه صـدا در مـي‌آيـد؟

ایسنا: نگاهي گذرا به صفحه حوادث روزنامه‌ها، افزايش قتل در خانواده را نشان مي‌دهد. بايد پذيرفت كه قتل‌هاي خانوادگي، نمادي از افزايش بحران در خانواده‌هاست.

ـ>>>>> چرا حرف کل پتی میزنین. اگه ادم اختیار نداشته باشه تا سر خار مادر خودش رو پخ پخ کنه پس توقع دارین سر کی رو ببره؟ راستی که بعضی ها خودی و نخودچی اصلنی ها حالیشون نیس که نیس...ـ برادر نا عزیز! خار مادر خودمه. چار دیواری اختیاری تو رو سَ ننه؟ اگه تو سر آبجیت رو ببری مگه من حرف میزنم که تو در کار من فضولی میکنی؟ برو کنار بذار باد بیاد....ـ

گسترش فقر و بیکاری؛ "کلیه فروشی زیر قیمت"

روزنامه حکومتی قدس در مطلبی تحت عنوان "کلیه فروشی زیر قیمت" نوشت: با گسترش فقر و بیکاری در و دیوار مناطق اطراف بیمارستان هاشمی‌ نژاد تهران از آگهی فروش فوری و زیر قیمت کلیه پر شده است.

ـ>>>>> همینطوری که پیش میره بزودی قیمت گوشت گوسفند و کلیه ادم یک جورائی به تساوی حقوق حقه خودشون میرسن و برای اولین بار در ایران حقوق بشر به نحو اخوند پسند اجرا میشه

اظهار خوشحالی رژیم از تصویب قطعنامه حقوق‌ بشر!

شبکه خبر صدا و سیمای رژیم روز جمعه از تصویب قطعنامه کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل که با ۸۰رأی موافق در برابر ۴۴رأی مخالف و ۵۷رأی ممتنع، نقض حقوق ‌بشر در ایران را محکوم نمود، اظهار خوشحالی کرد. این رسانه حکومتی در گزارشی که از این رویداد مهم داد، گفت: به گفته تحلیلگران از آن‌جا که جمع کشورهایی که به این قطعنامه رأی منفی یا ممتنع دادند، بیش از تعداد آراء مثبت است، می‌توان گفت که کانادا و سایر تهیه‌ کنندگان پیش‌نویس قطعنامه نتوانستند به اهداف اصلی خود در اعمال فشار بیشتر به جمهوری اسلامی دست یابند!

شبکه خبر صدا و سیمای رژیم گفت : ۱۱۲کشور به قطعنامه کانادا ضد ایران دست رد زدند!

ـ>>>>> خریت نه تنها علف خوردن است، عوضی اشتباهی حساب کردن هم هست. این نوع حساب کردن تنها از عهده علمای معظم جمهوری آخوندی فارغ التحصیل از دانشگاههای معتبر فیضیه قم بر میاد که با یک دو دو تا یازده تای ماهرانه دیگ اش رو رو ی سر امت خالی میکنن.

Share/Save/Bookmark

more from KamRan Farzan