انگولک به جراید /12دسامبر 2010

Share/Save/Bookmark

انگولک به جراید /12دسامبر 2010
by KamRan Farzan
12-Dec-2010
 

احمدی نژاد :هشتاد میلیون مردم امريكا زير فقر هستند

ـ>>>>> تو بند تنبون خودت رو سفت کن که هنوز پائین نیفتاده گندش همه عالم رو پر کرده و نمیخواد برای ینگه دنیائی ها و فاطی کون قلمبه ها بالا پائین بپری. مموتی! ای بچه رودار! غذا اونقدر در مرگ بر امریکا ارزونه که یک سوم از مردم به بیماری چاقی مفرط دچار شدن. لباس رو هم که نگو هیچی هست . قیمت مسکن هم یک دهم تهرونه. اخوی برو کشکت رو بساب و مواظب بند تنبونت باش که نیفته دیگه هم زرع نکرده کونت را پاره پوره نه استاقاسونکا....ـ

عرفان کیهانی حلقه
راه حسین علیه السلام صراط المستقیم

ـ>>>>> اره جون عمت. مستقیمه... خیلی هم مستقیمه ، اما مستقیما میره تو جیب آخوندا و انصار و یک خورشت قیمه لپه و سینه زنی و زنجیر زدن و قمه توی فرق زدن میمونه برای امت از مخ خالص که یک هزار و سیصد سال به "فهمیدن" بدهکارن.

سلام- میلیونها نفر در تهران بخاطر آلودگی هوا بیمار شده اند و در وضع اسفناکی بسر میبرند. چرا در این باره سخنی به میان نمی آورید؟

ـ>>>>> از ماست که بر ماست. ایران به این وسعت یک سوم از جمعیتش رو تپونده توی تهرون. وقتیکه طرح محدوده رو خط زدن و هر بنده خدائی یک الونک ساخت همین میشه که هست. البته مردم رو نمیشه زیاد ملامت کرد. مردم اکثر نقاط ایران انقدر فضولند که این فراریان به تهرون ترجیح میدهند دود بخورن اما کسی تو خونشون سرک نکشه که دیروز چی خوردن...ـ

دو روزنامه نگار دیگر بازداشت شدند

ـ>>>>> روزنامه نگار مث ملخ میمونه و اصلن باید تخمش رو از بغل دست آخوندا ور داشت. این فضول ها حتی به جیفه آخوندا هم کار دارن در صورتیکه نمیدونن که اصلا جیفه ی از ما بهترون ته که نداره هیچ یک سرش هم وا میشه توی چاه ویل. حالا این روزنامه نگارهای فضول برای چاه ویل اونقدر واویلا واویلا کنن تا سقشون سیاه بشه.

آتش جنگل‌هاي گلستان و مينودشت همچنان ادامه داشته و نه تنها برخلاف ادعاي مسئولان شدت آن نه‌تنها كم نشده است بلكه گستردگي آتش‌سوزي و دود حاصل از آن به حدي است كه تنفس در هوا را براي مردم محلي مختل كرده است.

ـ>>>>> راستی که خیلی بخیل هستین. اصلن به من بگید که درخت مهمتره یا آدم. هزاران نفر از انصار حزب الله چشاشون دو دو میزنه که این درخت های مزاحم رو از جلو چشماشون ور دارن تا بجای اون بنده خداها یه وجب سرپناه و زمین زراعتی هپل هپو کنن. اینه که فضولی نکنین تا بی سر و صدا همه جنگل ها رو بسوزونن. اصلنی مگه درخت هم داخل ادمه که دارین اونجاتون رو جر میدین.

سایت حکومتی جهان نیوز: نتیجه جستجوی واژه های محرم، عاشورا و امام حسین به زبان انگلیسی، در گوگل ایمیج، تنها تصاویر وحشتناک و خون آلود از قمه زنی هیأت های عزاداری را نشان می دهد و جستجوگر خارجی که مایل به آشنایی با فلسفه این رویداد تاریخی باشد، با چنین صحنه های تأسف باری روبرو می شود. هم اکنون، کاربران ایرانی (ساندیس خورها) با مراجعه به سایت های مزبور و درج کامنت های خود، سعی می کنند، واقعیت امر را برای بینندگان نا آشنا مطرح کنند، اما در مقابل تأثیر عمیق تصاویر موجود، نمی تواند اقدام قابل توجهی بحساب آید

ـ>>>>> اخوی کدوم واقعیت؟ حتی خر ترین خرها هم با قمه یا پاره آجر نمی کوبن تو فرق مغزشون. اونم برای یکنفر عرب دشمن ایران که سر تصاحب زینب با یزید کاسه کوزه شون بهم خورده . اونم با قصه ایکه سرتاپا چاخانه چون وقتی همه ی 72 نفر نفله شدن پس چه کسی زنده مونده که این همه قصه سر هم بندی کنه. تا خر تو دنیا هست آخوند خرسوار هم هست.

باد هم نتوانست هوای تهران را پاک كند

ـ>>>>> شاید با یک مداد پاکن خیلی گنده اندازه عمامه آخوندا پاک بشه

گزارش دریافتی: با گذشت بیش از یک ماه از ۲۳ آبان ماه ۱۴ نوامبر تا به امروز ۱۲ دسامبر ۲۱ آذر ماه هیچگونه اطلأعی از ۲ ایماندار دستگیر شده در این شهرستان نیست.

ـ>>>>> اسلام یک دین مدرن و حنیف امروزی هست که اگر بخوای داخلش بشی سر آونگون و اگه بخوای خارج بشی سر خودت رو می برن. این شکر خورده های مسیحی غلط زیادی کردن که خواستن دین ابا اجدادیشون رو بندازن تو جوب و مسیحی بشن. اینا خیال کردن که شهر هرته. اشهد رو بگی و بعد بگی مرگ بر مشهد؟ نه برادر اسلام آش کشک خالته، بخوری پاته نخوری پاته. زودتر هم روت رو کم کن و الا چوب تو پاچت میکونن...!ـ

Share/Save/Bookmark

more from KamRan Farzan