آیا میشود رهبران اسلامی کنونی را با رهبران صدر اسلام مقایسه کرد؟


Share/Save/Bookmark

آیا میشود رهبران اسلامی کنونی را با رهبران صدر اسلام مقایسه کرد؟
by Amir Sahameddin Ghiassi
23-Feb-2011
 

آیا میشود رهبران اسلامی کنونی را با رهبران صدر اسلام مقایسه کرد؟   میګویند که حضرت علی برای مخارج یومیه زندګی کارهای کشاورزی میکرد و میګویند حتی موقعی که میخواست کار شخصی بکند  چراغ بیت مال را خاموش میکرد و چراغ دیګری می افروخت که مال مردم و بیت مال صرف زندګی خصوصی او نشود  و در هیچ کجا هم از ثروتهای بیکران وی نامی برده نشده و دارای بادی ګاردها هم نبوده کما اینکه ابن ملجم در مسجد هنګامیکه او تنها بوده و نماز میخوانده از پشت سر به او حمله میکند و فرق مبارک اورا می شکافد  از اینها معلوم میګردد که داماد پیامبر یک زندګی ساده داشته است    ولی مثلا همین قذافی که خلیفه یک کشور پهناور هم نیست  دختران بسیاری را که باکره بودند و بایست باکره هم باقی بمانند بعنوان بادی ګاردهای خودش استخدام کرده و باحتمال مبلغهای کلانی هم برای اینکه اینان دوشیزه و دست نخورده و بقول غربی ها وحشی و ستیزه ګر بمانند  بایست به آنان مبلغ بیشتری بدهد؟ 

 بعد هم همه ما میدانیم که رهبران کشورهای اسلامی هم جز ثروتمندان بنام هستند که میلیارد ها دلار تنها در بانکهای کشورهای کفر بقول خودشان برای روز مبادا ذخیره کرده اند  و داستانها کاخهای طلا کاری شده و حمامهای ساخته شده از عاج برای آنان و دلبران محبوبشان از همه دنیا و از همه رنګ و نژاد  خیالی نیستند  و نیز اینکه اتوموبیلهایشان از تمامی نقره خالص ساخته شده اند و عکسهای آن در روزنامه ها چاپ شده است نمی توانند  داستان و خیال باشند  و بارها ګفته شده که افراد خانواده هایشان در قمار خانه ها  و مراکز عیاشی و شهوت رانی ولو هستند و خودشان هم چه در آمریک و اروپ و چه در کشورهای خودشان در کاخهای رویایی و هزار یک شبی سکونت دارند و بهترین و زیبا تری حوریان زمینی را هم برایشان در حرمسراهای  وسیع تهیه میکنند و وقتی هم مردم از ظلم و دزدی و جور و فساد و شهوترانی این دیوانه ګان خسته میشوند با صراحت میګویند که تا آخرین تیر اسلحه های مزدورانم از خودم  شهوتم و سرمایه های دزدی شده ام دفاع میکنم؟  اینان حتی یزید و معاویه و ابو سفیان ها را هم روسفید کردند .   مګر این دیکتاتور های  نمی دانند که زندګی بسیار کوتاه و مردم بسیارند و اګر ظلم کنند  همیشه هم قسر در نمی توانند بروند؟     متاسفانه آنان فکر میکنند که از مردم طلبکارند و حتی پس از چهل سال فرمانفرمایی مطلق باز هم حاضر نیستند که پست خود را تحویل دهند  ګویا مردم برای تمامی عمر آنان را خواسته بودند  که همه اینها ناشی از کسانی است که دستمال بدستان اطراف دیوانه دیکتاتور هستند و اورا تبدیل به یک مجنون تمام عیار زنجیری میکنند که خودشان را خدای و یا لااقل جانشین او در روی زمین می پندارند و به هیچ وجه هم حاضر نیستند که از خر مراد فلکزده پایین بیآیند. 

  دیوانه ګان طمع کار و شهوت ران که به این سادګی ها راضی نیستند  خور خواب و ثروتهای بیکران خود را که از راه دزدی و فساد بدست آمده است را رها کنند؟  زیرا نه در آن ګونه کشورها حساب کتابی هست و نه کسی را جرات اینکه بپرسد آقاجان این میلیارد ها دلار را ازکجا آورده ای؟   غرب هم که نګران بازار مصرف خود و فروش وسایل مخرب خود است و برایش فرق نمیکند که کی چه میکند  تامادامیکه منافع آنها حفظ بشود چشمانشان را می بندند  و این امپراتوران پوشالی مثل بحرین و یا شیوخ غارتګر آبراه پارس را آزاد میګذارند  تا بدزدند و بکشند و همه چیز را زیر و رو کنند و آنان به  به به چه چه ګفتنهای خودشان مشغول هستند.  مردمی ساده دل اسیر یک مشت هزره بی دین که در لوای تظاهر و جانماز آبکشی  جان مال ناموس آنانرا به یغما میبرند و در آخر سر هم دوقورت نیمشان باقی است  ګویا آنان زاده شده اند تا همیشه  سرور باشند  و هر حماقتی هم که بکنند دلیل تافته بافته بودنشان است  .   به امید صلح و صفا و پیشرفتهای علمی و اخلاقی مردم خوب خاورمیانه  رهروان  سعدی  حافظ  بیدل  اقبال لاهوری و دیګر  انسانهای والا

در صدر اسلام و بعد از آن هم کسانی مثل صلاح الدین ایوبی  بودند که با عدل و داد حکومت میکردند و در کشورهای آنان مسلمانان و سایر ادیان با هم با کمال دوستی و احترام در کنار هم زندګی میکردند.  ولی اکنون کسانی مثل قذافی عملا مردم را تهدید به کشتار میکند اګر مخالف او حرف بزنند و یا حتی فکر کنند   آنان خود را انسانهایی برګزیده می بینند که خطاکار نمی باشند و حکم بشر جایز خطا در مورد ایشان بکار ګرفته بناید بشود.

 

Share/Save/Bookmark

more from Amir Sahameddin Ghiassi
 
Cost-of-Progress

shir-o-khorshid

by Cost-of-Progress on

is a sign of monarchy to the mullahs (nevermind that it is over 3000 years old) and they hate that. Thanks to the Safavids, the advent and promotion of shia Islam gave rise to this bunch of parasitic organisms known as mullahs.

They used arabic on the flag because these people care NOT for Iran, but for their rotten ideology. They are anti-nationalist. In the past 30+ years they have done more damage to Iran's identity and cultur than the previous 500 years. Soon, speaking arabic will become mandatory.....

To mullahs, starting with Khomeini, Iran is a vessel whose resources will help them reach islamic supremacy......very sad for true Iranis ho put Iran fist, way before the arab religon of islam.

____________

IRAN FIRST

____________


Soosan Khanoom

his book has publishing and

by Soosan Khanoom on

his book has been publishing and republishing and there is several sayings on one subject ....... it is not a good resource although still there is many intact sentences..... did you know there is a copy right law with anything but bible and holy books .....they keep printing and reprinting .. adding and  removing .

i  know ALi actually better through Sunni writings rather than the so called followers of his who are Shies ...... 

and  it is even more accurate and fair because it is written with no bias and blind passion

 

one thing I learned just now ..... a point that never came to my mind .... you are so right here ....... honestly why they did not use Khoda instead of Allah ?   I think no one thought of that  .........  and i do not know why they did even change the sheer O khorsheed sign ?,.........  was that like Shah's sign or something ........  


Cost-of-Progress

Read his book

by Cost-of-Progress on

Read his "book" Nahjolbalaghe and see what he says about women and Persians.

Actually, women make the most hypocritical muslims of all.

But hey, keep embracing your opressors, it's done you well for the past 14 centuries. Hell, your flag is peppered with its foriegn language. The ONLY country in the world whose flag has foriegn language on it.

____________

IRAN FIRST

____________


Soosan Khanoom

Dear Amir ...... many thanks

by Soosan Khanoom on

Dear Amir ...... many thanks for this blog and great points that you have brought up here.  unfortunately Islam today is what Christianity was during dark ages ...... those who are louder are those who have hijaked the truth of this great religion but act like they are the religion itself ...... the very same people who killed ALi are the same people today who are in power and keep saying ALI ALI 

.. this is the age of religion against religion .......

this is the worst of time and all thanks to mullas in Iran who have cretaed such a atmospher not only in Iran but also in the world ....

Ali was Mazlum and he still is Mazlum

ALi was alone and he still is Alone

I won't say more i have to go and run for a cover before chairs and tables being thrown at me here by my opponents : ) 


Amir Sahameddin Ghiassi

شیرین خانم ګرامی

Amir Sahameddin Ghiassi


شیرین خانم ګرامی همانطوریکه میدانید  مشګل مهم ملتهای خاور میانه نداشتن دانش و کم سوادی و بی سوادی  ودر ضمن غرور به نادانسته های خودشان است. همچنین  تعصب های عمیق و تا حدی خرکی و بدون پایه علمی همراه با تمامیت خواهی ها و عقل کل بودنهاست که مردم مارا زمین ګیر و محتاج کرده است  نمونه های آن کشتار مانویان  مزدکیان  زندیقه  خرم دینان  و بالاخره ملتهای خاورمیانه به ګواهی تاریخ  با زور شمشیر عربان ابتدا مسلمان شاید سنی و سپس با زور شمشیر قزلباشان و صفویه  دوباره  شیعه شده اند  و آنانی که به باورهای قدیم خود زیاد پای بند بوده اند لاجرم ترک کشور کرده اند و به هند چین پناه برده اند.  بدین ترتیب جنګ با باورهای مردم نتیجه ای ندارد  بایست قدرت علمی و شعور فرهنګی مردم بالا رود تا مشګل حل شود.  در همین عصر هم میدانید که جنګ بین شیعه و سنی در جنګ عراق و ایران رل مهمی را بازی میکرد  و شیعیان رادیکال سنی ها را غیر مسلمان و سنی های رادیکال هم شیعه ها را رافضی و نامسلمان میخوانند در صورتیکه حضرت محمد تنها یک دین آورده بود مثل حضرت مسیح که یک دین آورده بود و امروزه  هزاران کلیسا از صدقه سر آن حضرت درآمدهای میلیونی دارد  البته به دلار. مردم ساده دل عقاید و باورهای مذهبی تا مغز استخوانهایشان نفوذکرده است و همانطوریکه دیدید  در همین قرن سی هزار بابی به جرم داشتن عقیده ای دیګر کشته شدند؟

 و رهبر آنان هم تیرباران شد؟ و بالاخره در همین سالهای ګذشته  دویست بهایی اعدام شدند و تنها در شیراز ده دختر و زن جوان بهایی به جرم معلم درس اخلاق بودن بچه های بهایی به طناب دار سپرده شدند آنان هم طنابهای دار را بوسیدند و سرود خوانان به آغوش مرګ پناه بردند.   متاسفانه اکنون هم بهاییان و هم مسلمانان هردو به تعصبهای شدید دچار شده اند  و هرکدام فکر میکنند که حقیقت را یافته اند و حاضرند برای آن یا کشته شوند ویا بکشند؟ مثلا خانمی که میګوید که اګر خود حضرت محمد هم بر من ظاهر شود وبګوید که حضرت باب حقیقت است و از جانب خدا من قبول نخواهم کرد  که عمق تعصب را بخوبی نشان میدهد. حتی بهاییان هم که به ترک تقالید و تعصب و تحری حقیقت راهنمایی شده اند بسیاری از آنان هم همان تعصبات دینی را دارند و براحتی دیګران را محکوم میکنند با وجود اینکه اکنون قدرت مادی و فشاری ندارند  تقریبا بعضی از آنان نظیر همتایان مسلمان خود رفتار میکنند. یعنی به راحتی به غارتګری و سو استفاده های مادر دست هایشان را آلوده میکنند و از نام نیک بهایی سو استفاده میکنند و از کسی که به آنان اعتماد کرده سو استفاده  مینمایند زیرا میدانند که کل جامعه بی تفاوت و بی انصاف است؟ 

 ګفته خود و دین خود را برتر و بهتر میدانند و با ګفتن اغیار و احباب بعضی از آنان خود را تافته جدا بافته میدانند  که  همه ما در حقیقت بازیچه دست استعمار ګرانی هستیم که تفرقه میخواهند و میخواهند که ما از علم ودانش و احترام بهم و به عقاید هم برکنار باشیم و مرغهای ما تنها یک پا داشته باشند.  اګر به اینها دزدی فساد سو استفاده و غارتګری ها اضافه شود  آنوقت معلوم میشود که کجای قضیه میلنګد.  تنها راه راه رهایی ما احترام به باورهای هم و حقنه نکردن عقاید خودمان هست و اینکه بایست به دانش و علوم جدید هم مجهز شویم  پس بطور کلی علاوه بر تعصب و  بی دانشی  در کشورهای ما تمامیت خواهی فساد و زیادت طلبی و خودبرتر بینی هم به مشګلات دیګر اضافه شده است   مرد مومن یا زن مومنی که به دین و باور خود احترام میګذارد و انسانی شایسته است  مهم نیست که چه باوری دارد مهم این است که انسانی والا و سازنده باشد. 

 به نظر من سعدی  حافظ  عطار و..راه را نشان داده اند    سعدیا مرد نکونام نمیرد  هرګز  مرده آنست که نامش به نکویی نبرند   شاید حمله به تعصب های عمیق هم راه چاره ای نباشد بلکه داشتن علم و بردباری و خواندن تاریخ های مستند و تحقیق های بی طرفانه است که راه را از چاه نشان میدهد. متاسفانه بایست قبول کرد که دینها بر خلاف کلامهای زیبایی که ګفته اند عملا از بیشتر مردمشان از کردار و رفتار به آن نصایح زیبا برکنارند و تنها به ګفته زیبا و دعا اکتفا میکنند  و بسیاری از آنان عمل به آموزه های خوب  نمی کنند  بلکه از آن سو استفاده هم میکنند.  

 


IranFirst

نه اون خوبه نه ایشون لعنت به هر دوتاشون

IranFirst


نه اون خوبه نه ایشون     لعنت به هر دوتاشون

 

No Imposed Barbaric Islam. and NO to Terrorist IRI

 

کور ،کچل ،بسیجی ،ساندیس خور ،پاسدار و ملا.....حمام باید گردند

 

 


Roozbeh_Gilani

حالا از صدر و ته اسلام بگذریم

Roozbeh_Gilani



Cost-of-Progress

Yeah, and Iranians

by Cost-of-Progress on

idolize Ali like he was Iran's best friend and savior. These people hated us then and they hate us now - even more.

Now,

hame baa ham salavat befrestin - or better yet, begin yaa ali! 

____________

IRAN FIRST

____________


ahang1001

کاش امام علی...

ahang1001


دزدی میکرد...ولی اینهمه آدم نمیکشت

آن حضرت در یک روز هشتصد تن را گردن زد

نقل از تاریخ بیهقی

شیرین