دوستان عزیز نظر من از گفتن و نوشتن این رخدادهای دردناک ذکر مصیبت نیست بلکه ریشه کنی ظلم و فساد و سو استفاده از باورهای ...


Share/Save/Bookmark

دوستان عزیز  نظر من از گفتن و نوشتن این رخدادهای دردناک ذکر مصیبت نیست بلکه ریشه کنی ظلم و فساد و سو استفاده از باورهای ...
by Amir Sahameddin Ghiassi
07-Aug-2010
 

دوستان عزیز  نظر من از گفتن و نوشتن این رخدادهای دردناک ذکر مصیبت نیست بلکه ریشه کنی ظلم و فساد و سو استفاده از باورهای مردم و یا ادیان الهی برای دزدی غارت و  ستم های مضاعف است. من بهایی نیستم و معلوماتی بسیار کم هم در این باره دارم. من شینده ام یا خوانده ام که حضرت بهاالله میفرمایند آنجا که دین سبب اختلاف و کشمکش و ناراحتی ویا کشتار است بی دینی بهتر است. امیدوارم که دوستان بهایی این را توضیح دهند. من فکر میکردم که اگر قرار باشد دین سبب آزار و اذیت و دزدی و ستم و با قتل غارت باشد و بین افراد رابجای محبت نفرت پخش کند بی دینی بسیار بهتر است.

یادم میآید که یکی از دوستان من که مبلغ مسیحیت بود روزی که دید به دوستان مسلمانش توسط مسیحیان بد رفتاری میکند چون در بین مسیحیان دارای ارزش و قربی بود گفت که هم مسلمان است و با اینکارش محبت بسیار از دوستان مسلمان خود را بخودش جلب نمود که تنهایشان نگذارده بود و از آنان دفاع کرده بود. ولی متاسفانه یکی از دوستان من را بخاطر اینکه فامیل بهایی داشت و اصلا از بهاییت هیچ اطلاعی نداشت در اثر وسوسه دیگران از کار اخراج فرمودند و دوستان مسلمان وی هم از وی کناره گرفتند که مبادا بعنوان دوست او اخراج نشوند. وی که حاضر نشده بود برعلیه بهاییت در روزنامه بدگویی کند و فحش بدهد ناچار بنا به محبتی که به فامیل بهایی خود داشت و بخاطر احترام به آنان قبول کرد که بهایی است و به دامان مثلا فامیل بهایی خود پناه برد.

فامیل بهایی با نهایت دوستی و مهربانی از او استقبال کردند و به او خیلی محبت کردند بطوریکه وی شیفته آنان شد و نسبت به آنان علاوه بر احترام عمیق یک اعتماد شدید هم کرد. فامیل بهایی با نهایت ناجوانمردی تمامی هستی او رابالا کشیدند و اورا بخاک سیاه نشاندند بطوریکه در اثر این خیانت ها خانواده وی هم از هم پاشیده شد. وی از یکطرف مورد ظلم دستگاه بعنوان بهایی شده و یک بار هم توسط فامیل بخاطر مثلا نیمه بهایی بودن غارت گردید. همسرش هم از این موقعیت سو استفاده کرده از وی جدا شد وی میخواست مثل آرمان دکتر با درجه ممتاز از آلمان و مرضیه خودکشی کند که من سعی کردم به او بگویم فرض کن که خودکشی کرده ای از حالا به بعد برای وحدت و دوستی بین مرد خدمت کن بهتر از نبودن و زیر خاک خوابیدن است. این دوست مهندس اکنون در آمریکا بسر میبرد و یک زن مسلمان روشن فکر گرفته است. همسر قبلی او بهایی بود. که از دیو دد ملولم و انسانم آزرو است. او میگفت که بهاییان میگفتند که بهایی یعنی جامع جمیع کمالات انسانی ولی متاسفانه من به گروه بهاییان نااهل افتادم که از موقعیت من سو استفاده کردند. امیدوارم که روزی این قبیل دزدیها و فساد ها از ریشه کنده شود و یک دادگستری واقعی و یک عدالت و خانه عدل با تفاوت نه بی تفاوت اجازه ندهد که انسانها بهم ظلم کنند که اگر درخت ظلم پا بگیرد حتی خود ظالمان هم در امان نخواهند بود.


Share/Save/Bookmark

more from Amir Sahameddin Ghiassi
 
Amir Sahameddin Ghiassi

The king of Sweden said, he will be a Jew.

by Amir Sahameddin Ghiassi on

The king of Sweden said I am a Jew. 

 

In the time that Hitler forced the Jew should put the Star of David in their clothes, and he wanted that in Sweden should be the same, the king of Sweden told he will put the star of David in his clothes, too. So the idiot dictator sees that if the king will be the Jew and will support them how can he humiliate the Jew?  I think he did not go after this matter any more. He supported his people and because of the human and brave king of Sweden Hitler lost. I think that is the real religion, Love and Unity.

 


Amir Sahameddin Ghiassi

The Iranian Porphet Asho Zartosht

by Amir Sahameddin Ghiassi on

He said good thinking good action and good speaking. In this three words he guide the people to a good way of life.