اعطای جایزه "سازماندهی و حقوق بشر" سال ۲۰۱۲ به خانم ثریا فلاح


Share/Save/Bookmark

اعطای جایزه "سازماندهی و حقوق بشر" سال ۲۰۱۲ به خانم ثریا فلاح
by Soraya Fallah
24-Apr-2012
 

روز شنبه ۲۸ ماه آوریل ۲۰۱۲ در مراسم باشکوهی که در محل برگزاری کنفرانسها و نشستهای لوس آنجلس بزرگ (کانونشن سنتر) برگزار می گردد جایزه "سازماندهی و حقوق بشر به خانم فلاح اعطا می گردد.

شورای مشورتی ایندو امریکایی پلیس لوس آنجلس بزرگ سالیانه به 15 نفر از کسانیکه به جامعه خود خدمت نموده اند از جمله مدیران موفق جامعه در زمینه های مختلف ،افراد شایسته پلیس لوس آنجلس و رهبران و فعالان حقوق بشر لوح تقدیر و جایزه اهدا می کند. اعضای این شورا که تعداد آنها به چهل نفر می رسد هر سال از میان دهها کاندید واجد شرایط که از سوی نهادها و مراکز فرهنگی، اقتصادی وسیاسی معرفی شده اند این 15 نفر را به هیئت برگزاری مراسم معرفی می کنند.

در مراسم امسال که اختصاصآ از رییس پلیس لوس آنجلس بزرگ آقای "لوری باکا" نیز قدردانی می شود نوه خانم ایندیرا گاندی نخست وزیر فقید هندوستان آقای وارون گاندی و مادر ایشان مونیکا گاندی از سیاستمداران مطرح هندوستان حضور خواهند داشت. آقای وارون گاندی که از وی به عنوان نسل جدید سیاستمداران هند نام برده می شود برای خدماتش به کشور هندوستان "لوح تقدیر رهبران جوان" را دریافت خواهد کرد.

جوایز و لوحه های تقدیر با حضور مسئولین شهر لوس آنجلس و مهمانانی که به این برنامه دعوت شده اند اعطا می گردد.
ثریا فلاح ،پژوهشگر،نویسنده و فعال سیاسی- اجتماعی ساکن لوس آنجلس کالیفرنیا از چهره های شناخته شده در زمینه مسائل حقوق بشر در ایران بخصوص حقوق زنان واقلیت های قومی مذهبی مي باشد. وی که فارغ التحصیل روابط و حقوق بین الملل می باشد سالهاست با بسیاری از سازمانها ی غیر انتفاعی مدافع حقوق بشر به عنوان عضو و یا مشاوردر زمینه حقوق زنان همکاری می کند .وی از بنیانگذاران سازمان غیر انتفاعی "زنان رهبران زندگی" است. وی همچنین مدیر برنامه ریزی انجمن آمریکایی سازمان ملل متحد شاخه سان فرناندو و معاون دبیر انجمن آمریکایی زنان سازمان ملل در لوس آنجلس می باشد.

وی همچنین عضو فعال جامعه ایرانیان مدافع حقوق بشر و از بنیانگذاران جامعه دفاع از حقوق بشر جنوب کالیفرنیا و جانشین دبیر جامعه کردهای مقیم جنوب کالیفرنیا است.وی از زندانیان سیاسی دهه 60 می باشد . ثریا فلاح با سازمانها و کمپین های حقوق بشری در ایران و در سطح بین المللی برای دفاع از حقوق بشر در ایران فعالانه همکاری می کند. او رياست اولين كنفرانس بين اللملي زنان كرد را كه در کردستان عراق برگزار شد به عهده داشت ، در سال ٢٠٠٨ برای نخستین بار پیام کمپین یک میلیون امضا را به کمسیون مقام زن سازمان ملل متحد برد.

وی برای خدماتش در زمینه دفاع از حقوق اقلیتها و زنان تا کنون به دریافت چند لوح تفدیر نایل آمده است. خانم فلاح نویسنده چند کتاب از جمله نقش سازمان ملل در پروسه توسعه حقوق زنان ،کتاب سبز مجارستان و.. بوده و همینطور نویسنده دهها مقاله پژوهشیوفرهنگی بوده و مصاحبه هايی در همين خصوص در رساناهای مختلف فارسی ،کردی و انگلیسی داشته است و تا كنون در چندين سمينار و كنفرانس بين المللی به عنوان سخنران حضور پيدا كرده است.
//soraya4thsheriff.eventbrite.com/
· Usabf.org
· Wecareforworld.com
· Fosaac.tv


Share/Save/Bookmark

more from Soraya Fallah
 
Soraya Fallah

Dear Mr. Mohammad

by Soraya Fallah on

Dear Mr. Mohammad Ala,

Thank you for your comment. Iranian.com is a valuable site, however you can read many of my articles, interviews, youtubs and speeches in different sites. 

I also wish that you were here to attend.

Thank you


Mohammad Ala

Best wishes.

by Mohammad Ala on

You haven’t posted much on Iranian.com and I have read very little about your views.  Nevertheless, I am happy for you to get this award.  If I were in the USA, I would attend this meeting and in person congratulate you.


Albaloo

 In a list format please

by Albaloo on

 In a list format please provide us with things that actually were done by this individual?   Or she has just been pointing to the problems. 

Thank you.