بیانیه رهبر معظم انقلاب در باب فوائد مسافرت با چهار پایان


Share/Save/Bookmark

بیانیه رهبر معظم انقلاب در باب فوائد مسافرت با چهار پایان
by Seyyed-Ali-Khamenei
11-Oct-2011
 

ان الله هو اکبر القاتلین. سوره النّحل - آیه‌ ۲۰۳

یا ایها الذین آمنو سافرو معٔ الجمال و الحصان لان رسول الله هو حمار کبیر. سوره النسا - آیه‌ ۱۰

_____________________________________________

بسم تعالی

جدیدا به حضور مبارک اینجانب، رهبر معظم انقلاب اسلامی، آورده شده که یک مجمع صهیونیستی به نام IATA تحریمی بر ضدّ شرکت هوپیمایی جمهوری مقدّس اسلامی به عمل آورده که مانع مسافرت ملت شهید پرور ایران بر آن خطوط هوایی می‌باشد.  لهذا من لزوم واجب بر آن دیدم که این بیانیه را صادر کرده و این مساله را بر جمیع امت اسلام روشن سازم.

اولا همانطور که عکس بالا نشان میدهد بنده خود از مسافرهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی می‌باشم.  این عکس پس از مسافرت من به شهر مقدّس مشهد می‌باشد.  در آن زمان هواپیمای توپولوف روسی ما فرود اضطراری کرد.  نخست به ما گفته شد که هواپیما اشکال فنی داشته است.  ولی‌ بعدا ملتفت شدیم که خلبان اوکراینی‌ هواپیما داشته که عضو "باشگاه یک مایل بلندی" می‌شده با این خواهر ایرانی‌ مهماندار و حواسش به فرود آمدن نبوده.  به ما هیچوقت هم نگفتند که این چه باشگاهی است و چه ربطی‌ به هواپیما دارد.  ولی‌ حالا بگذریم.  ما فقط شکر خدا را کردیم که زنده ماندیم.

دوما، مگر در صدر اسلام هواپیما وجود داشته است؟ تمام امت اسلام در آن وقت با شتر و قاطر مسافرت میکردند.  حتی آن کسانی‌ هم که جزو امت اسلام نبودند با همان چهار پایان مسافرت میکردند.  لاکن امت راهزن اسلام، به فرمان مقدّس رسول اکرم (ص) اسلام به آنها حمله و دارایی آنها را غارت میکردند. ولی‌ خوب آن بحث دیگری است.  شما فقط به خاطر داشته باشید که از آنجا که نظام مقدّس جمهوری اسلامی همانند صدر اسلام است، شما امت اسلام هم باید همانند امت اسلام در صدر اسلام مسافرت کنید.

ثالثاً، بعضی‌ از افراد ضدّ انقلاب فوری مثل چوس نماز بر (استغفرالله) می‌پرند وسط و می‌گویند پس آمریکا چی‌؟  اینهم علی‌ الحساب اینکه یک برکه‌ای میان بلاد اسلام و آمریکای جهانخوار وجود دارد.  پاسخ آنها این است: اولا که امت اسلام فقط و فقط باید در بلاد مسلمان همچون سوریه و جنوب لبنان مسافرت کنند، که مسافرت با چهار پایان برای آن کشورها کافی‌ است.  دوما، مگر ما بلم کم داریم؟  اگر حالا واجب است که به بلاد شیطانی آمریکا بروید از بلم استفده کنید که از آن برکه رد شوید.  ما با چشمان مبارک خود دیده‌ام که لب شط آبادان پر از بلم است.  آنها را استفاده کنید.

رابعاً، مسافرت با چهار پایان فواید بسیاری برای اقتصاد بلاد اسلامی (ولی‌ ملعون) فارس دارد.  شما فکر شتر بانان را بکنید. فکر کسی‌ را بکنید که با دستکش اسپرم در آنجای شتر مادّهٔ برای لقاح مصنوعی می‌کند.  فکر خر چران‌ها را بکنید.  فکر کاروان دارها را بکنید.  اینهمه پول برای اقتصاد کشور مگر بد است؟  شما با حمایت از این اقتصاد نو مشت محکمی به دهان صهیونیست جهانی‌ میزنید.  اصلا من سال دیگر را سال همّت شتر چرانی و مسافرت با چهار پایان اعلام می‌کنم.

خامساً، و در خلاصه، در بلاد اسلامی (ولی‌ ملعون) فارس فقط یک هواپیما لازم است، و آنهم هواپیمای شخص ولایت فقیه است، که همیشه در فرودگاه مهر آباد پر از بنزین، و با نقشه پرواز آماده به غزه یا جنوب لبنان در خدمت شخص بنده است.  برادر عزیز جنوب لبنانی حسین منیف اشمر هم در آن منتظر اینجانب می‌باشد که در صورت لزوم بنده بلفور سوار آن هواپیما شده، و همانند پیامبر بزرگ که به خر پرنده به آسمان معراج کرد، بنده هم با این هواپیما به یکی‌ از خانه‌های خود در غزه یا نباتیه پناه ببرم و مبارزه بر ضدّ امپریالیست و صهیونیست را از آنجا ادامه دهم.  لازم به ذکر است که پس از انتخابات سال ۲۰۰۹ موتور این هواپیما هم کمی‌ روشن و گرم شد، ولی‌ ایثار گری برادران جنوب لبنانی در خیابانهای ایران موجب به باقی‌ ماندن اینجانب در بلاد اسلامی (ولی‌ ملعون) فارس شد.  خداوند آنها را زنده نگاه دارد و سایه من را از شما، مردم ضدّ انقلاب ایران، کم نکند.

السلام علیکم و رحمت الله و برکاته.         


Share/Save/Bookmark

more from Seyyed-Ali-Khamenei
 
statira

Oon Yaroo

by statira on

"Shotorha va ghaterha ra bayad akhta kard, ta naoozobelah fekrhaya shaitani nakonand"! Emam Khomeini


Oon Yaroo

Dear SAK, thank you for the blog! One question though

by Oon Yaroo on

should the traveling shotors and ghaters cover themselves with pants (specially the male ones?)

And during the voyage, what should the travelers do when shotors and gathers seek each other?

 

Thank you for any insights.


divaneh

قربان دهنت امام

divaneh


امام در همه چیزش از همه بهتر است. یک بار طنز نویسها آمدند پیش امام و امام یک طنزی نوشت طنزستان که همه از خنده روده بر شدند. حالا همه پشت سر من سه بار بگید.

خامنه ای کوثر است

دشمن او عنتر است