بیانیه رهبر معظم انقلاب در باب فوائد عصر حجر.


Share/Save/Bookmark

بیانیه رهبر معظم انقلاب در باب فوائد عصر حجر.
by Seyyed-Ali-Khamenei
09-Jul-2010
 

بسم الله الرحمن الرحيم

و ان الله هو اسفل سافلین.  (سوره الرعد، آیه ۱۷)

فضل الله السکرانین علی‌ صأئمین اجرا عضیما. (سوره النمل، آیه ۵۳)

صدق الله علی‌ العظیم.

______________________________________

بسم تعالی

غرض از نوشتن این کتیبه این است که جدیدا به حضور مبارک بنده آورده شده که دولت شیطان بزرگ نظام مقدّس جمهوری اسلامی را تهدید کرده است که ما را با بمباران به عصر حجر میفرستد.  من،رهبر معظم انقلاب اسلامی هم اکنون به اون کاکا سیاه اوباما اعلام می‌کنم که جمهوری اسلامی نه تنها از عصر حجر خوفی ندارد، بلکه با قلب و آغوشی باز به پیشواز آن میرود.  اصلا عصر حجر فوائد کثیری دارد که من چند مورد آن را در اینجا مکتوب می‌کنم.

اولا-- در عصر حجر برادران بسیجی‌ بسیار احساس راحتی‌ مکنند به این دلیل که همه در آن وقت چماق بدست دارند و کسی‌ نمی‌تواند که به آنها بگوید چماق بدست چون همه چماق بدست هستند.

ثانیا-در عصر حجر این زنهای ملعون و شیطان بلاد فارس نمیتوانند که ما را با این حرف زدنها و اراجیف در حول "آزادی" یا کذلک آزار دهند.  در عصر حجر هر مردی حق این را دارد که با چماق در فرق سر زن مورد نظر خود زده و آن زن را با خود به غار ببرد.    

ثالثاً-- در عصر حجر هواپیمایی‌ وجود ندارد که این شیاطین غربی به ما لوازم یدکی آن را نفروشند و بعد هواپیماهای ما را ممنوع الپرواز بکنند. 

رابعاً--زندگی‌  در عصر حجر همانند زندگی‌ در صدر اسلام است به این دلیل که کثیری از قوانین اسلام تطابق کاملی با قوانین عصر حجر دارند.  لهذا امّت اسلام میتوانند درک کنند که که زندگی‌ در زمان خاتم الانبیا (ص) چه لذّتی داشته است.

خامساً-- در عصر حجر کشوری به اسم بلاد فارس وجود نداشته است که مردم ملعون و شیطان آن هر روز برایمان از تاریخشان و نمیدانم از هخامنش و ساسانی و کذلک برایمان اراجیف بگویند.  در عصر حجر هر کس از این حرفها زد با چماق در فرق سرش میکوبیم.

سادسا-- در عصر حجر همه شبیه ما هستند، با ریش و پشم فراوان، و این بچه سوسولهای تهرانی نمیتواند ما را مسخره کنند.

سابعا-- در ۱۴۰۰ سال گذشته، مهمترین مسئله‌ای که فقهای کبیر اسلام-- و بلاخص فقهای شیعه-- را مشغول نگهداشته آداب و رسوم خلا بوده است.   رساله‌ها و کتابهای کثیری در باب آداب مستراح نوشته شده است، به عنوان مثال چند بند انگشت باید باید فرو برود تا طهارت تکمیل شود، یا اینکه کدام پا لازم است که اول  داخل مستراح شود.  بیشتر آسأله امّت اسلام از دفتر روابط عمومی‌ ولایت فقیه در حول این مساله آداب خلا است.  در عصر حجر مستراحی وجود ندارد، و هر کس کار شرعی خود را در سوراخی در بیابان انجام میدهد.  لهذا این مشکل کبیر شرعی-یعنی‌ تعبیر و تفسیر مسائل شرعی خلا-- از دوش روحانیت برداشته خواهد شد.

به دلایل مکتوب شدهٔ فوق بنده به دولت آمریکا میگویم که ما خوفی از عصر حجر نداریم.  ما را از آن نترسانید.  ما روحانیون، بسیجیان و پاسداران فرزندان عصر حجر هستیم.

السّلام علیکم و رحمت الله و برکاته.


Share/Save/Bookmark

more from Seyyed-Ali-Khamenei
 
Seyyed-Ali-Khamenei

احسنت، احسنت...

Seyyed-Ali-Khamenei


بسم الله الرحمن الرحيم

یا ایها الذین آمنو  کل واحد منکم هو حمار کبیر. (سوره الکهف، آیه ۴۲) 

صدق الله علی‌ العظیم.

____________________________________________

بسم تعالی

من واقعا افتخار می‌کنم به این فرزندان راستین انقلاب، و مردم همیشه در صحنه، که داوطلبی خودشان را برای بازگشت به عصر مبارک حجر اعلام کرده‌اند.  همانطور که برادر "اکتابی" مکتوب کردند، رجوع به عصر حجر نقشه بزرگ خود ما بوده است که این شیطان بزرگ می‌خواهد از ما تقلید کند.  ما ۳۱ سال است که سعی‌ کرده ایم که این امر را جلو ببریم و موفق شده ایم که مراحل اولیه آنرا به اجرا بگذریم.  به عنوان مثال قوه قضاییه جمهوری اسلامی کاملا با قوه قضاییه عصر حجر تطابق دارد.  متاسفانه این مردم ملعون و شیطان بلاد فارس اجازه نمیدهند که این خواست الهی کاملا به انجام برسد.  لاکن به اذن الله تعالی و به یاری فرزندانی مانند شما ما انشا الله همگی‌ با هم به عصر حجر باز خواهیم گشت.   

برادر مجید، بنده سوره "الفرار" را به خوبی‌ میشناسم و آن را صدها بار قرائت کرده ام.  بنده حتی یک رونوشت آنرا هم در چمدانی به اسم "چمدان سوریه" (محض احتیاط لازم) گذشته ام.   

السلم علیکم و رحمت الله و برکاته. 


oktaby

یا ایها القاتلین،

oktaby


این امریکاییهای ناشی‌ خیال کردند دارند کار نو میکنند یا ابتکار فکری میکنند. شما و قاتل الادمها از اول برنامهٔ بردن ایران به سوی عصر حجر داشتید و با سرعت تمام. اینها نمی‌داند برنامهٔ بمب انداختنشان همانا پلیتیک شما بود و اینها باز به دامن آیت و مرام شیطانی حاضرت آیه طویله میافتند

و اینجانب همچون مجید جان، آمادگی خود را برای حرکت به عصر حجر با شتاب تمام اعلام می‌نمایم.

پیشنهاد هم می‌کنم که فکری هم برای روز رسیدن به عصر حجر بفرمایید چون در آن روز همه چماقدار خواهند شد و یک ملعون یک دستی‌ مثل جنابعالی کلاهش پس معرکه خواهد بود و ما تحتتان از آن چماق‌ها امانی نخواهد داشت

واقعا که حیف است گوهری مثل شما روی خاک باشد

دست مریزاد

 

OKtaby


MM

مرحبا - فتبارک الئه احسن ال خالقین

MM


regarding the picture: why is everybody looking at the tea guy left left


Anonymous Observer

Thank you dear leader for enlightening us

by Anonymous Observer on

now that I have read your "katibeh", I will be a devout advocate of returning to the stone age. :-))


Majid

رهبر معظّم آسید علی یکدست ارواحُنا فداه

Majid


 

اَغوذ بَلِه شیطانِ العَجیب الغَریب

اِذا جاءَ الْمُهاجِرَتُ وَالفَرارْ (١)و رَأیتَ النّاسُ  یَدْخُلُونَ فِی الاُروبائیَةَ والاَمْریکَیةُ اَفواجا(٢)  فَسَبّحِ بحَمْدِ رَبُکّ وَ اَسَتغفِرهُ اِنّهُ کانَ مأواةٌ (سورة اَلفرار، آیه ٣-١)

(و هرآینه که موعد ظهور اسلام ناب فرارسید بدرستیکه بر شما فرض و واجب است که فوج فوج از مهلکه جان سالم بدر برده و تسبیح بیندازید  و استغفار کنید از این مائدهء الهی)

و بدینوسیله ما امّت چماقدار و بَبَعی نشان حمایت بیدریغ خود را از آن رهبر بی بدیل مضایقه ننموده و مراتب حمایت و تمایل خود را به بازگشت به عصر پارینه سنگی اعلام میداریم.

بیت              از دست و زبان که بر آید    کز عهدهء کُلتَم بدر آید؟


خلفای راشدین

Brother Leader

by خلفای راشدین on

Keep it up, Your Holiness. You are getting better each time.

Thanks for the great laugh.