آبروریزی گلشیفته فراهانی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
05-Oct-2011
 

" گلشیفته فراهانی در فیلم های دست چندم بازی می کند و با مجله های مد- و نه سینمایی- مصاحبه می کند و در این سو پدرش یادداشت های ملتمسانه می نویسد؛ اما خود کرده را تدبیر نیست!

فراهانی چندی پیش در اظهاراتی که همراه تصاویر وی در نشریه مد wox - که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد- گفته بود که از حجاب متنفر است.

گلشیفته در فیلم "جای اژدها" براحتی دوگاری اسکات بازیگر مرد فیلم را می بوسد و با لباس خواب در کنار وی در تختخواب هتل می خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند. اینجاست معلوم می شود که چرا این هنرپیشه جوان پیش از این موفق، باید از حجاب متنفر باشد."

آنچه در بالا آمده بخشی از لجن پراکنی مفصل و مصور "مشرق نیوز " نظام پربرکت دربارۀ گلشیفته فراهانی است؛ به اینجا و اینجا هم نگاهی بیاندازید.

گرچه گلشیفته بتازگی به جهان آزاد آمده؛ با اتکا به پشتوانۀ استعداد، مهارت، وقار و پشتکار توانسته بسرعت در صنعت سینمای بین المللی جایی والا یافته و همزمان به جهانیان نشان دهد که ایرانیان را با اسلامیستهای حاکم بر ایران یک کاسه نباید کرد.

حالا حضرات تا میتوانند زور بزنند و لجن پراکنی کنند؛ مرغ از قفس پریده.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Fred

HHH

by Fred on

حاجی سه طبقه؛

ماشاءالله گشت و گذار  تو جهان آزاد افاقه نکرده و در زندان افکار وحوش اسلامیست گیر کردی.

پاک و صافی شو و از چاه طبیعت بدر آی

 


HHH

دروغ چرا؟ تا قبر آآآآ آآآآ آآآآ

HHH


والله دروغ چرا؟ تا جناب عالی‌ لجن پراکنی نکرده بودید ما هیچ از این کار خبر نداشتیم. ولی‌ شما آنتنی دارید که سیخ به طرف ایران ایستاده و پشت به اسرائیل!


G. Rahmanian

حاج خانوم و طويله

G. Rahmanian


انگار حاج خانوم از طويله خاطرات خوبي دارند. اميدواريم قبل از نوشيدن ريق رحمت خان دست به تاليف كتابي در باب مزاياي طويله بزنند تا خواهران بسيجي ايشان بتوانند از تجربياتشان بهره گيري كنند! 


پندارنیک

عشق پیری گر بجنبد...

پندارنیک


 

 

بوس مال خودشه، اگه دلش بخواد به "دو گاری اسقاط" میده، اگرم دلش
بخواد، دور از جونش، به تمام طویله میده و به هیشکی هم مربوط
نیستش........حالا اگه خواننده‌های گرامی یه کمی‌ صبر کنن تا هیجان آقای
فرد آقا، یه خورده فروکش کنه، توی بلاگ‌های بعدی ایشون ارتباط
بین تختخواب توی
هتل و آزادی رو مفصل با عکس و تفصیلات توضیح خواهند داد....


Tavana

موس موس مرغی!

Tavana


خلقت یک مرغ و یا ذات مرغی یک انسان را نه حجاب میتواند تغییر دهد و نه هیچ تد بیر دیگر. از این قفس و به آن قفس پریدن و به <مرغدانی آزاد> پناه بردن و برای <خروس> خارجی <موس موس> کردن هم مرغ را هرگز تبدیل به یک طاووس زیبا و یا  به یک عُقاب شکاری نمی کند که نمی کند. مرغ اسیر خلقت خدادادی خود است. اسیر روزی دوبار تخم گذاشتن و اسیر و چشم براه دانه ریختن از ارباب مُرغدانی و تسلیم مطلق و بدون چون و چرای غرایض جنسی خروس محل! کاشکی که جوجه <خود شیفته> تازه از تخم در آمده میدانست که بزودی تبدیل به یک مرغ خواهد شد چه با زور و چه بی زور!
کیش، کیش، کیش، کیش!