هشدار ! ماجراجویی رجوی را محکوم کنیم !


Share/Save/Bookmark

bluebird
by bluebird
16-Dec-2011
 

با رد راه حل سازمان ملل متحد و یونامی برای بحران کمپ اشرف توسط رهبری مجاهدین، جان و سلامتی اسیران فرقه رجوی بیش از پیش در معرض خطر جدی قرار گرفته است.

طرح ملل متحد :

مارتین کوبلر، نماینده ویژه دبیرکل ملل متحد در عراق، از اعضاء سازمان مجاهدین خلق خواسته است که به مقرّ قبلی سازمان ملل در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد انتقال یابند، تا در آن جا کمیساریای پناهندگی سازمان ملل با آن ها مصاحبه کرده، سایر فرایند های قانونی را در رابطه با پناهندگی آن ها انجام بدهد.

مصاحبه ها به طور فردی انجام خواهند شد، به طوری که به هر فرد اجازه می دهند تا کشور مورد علاقۀ خود را برای منتقل شدن به آن انتخاب کند، بدون این که از جانب رهبران گروه تهدید شود. سازمان ملل می تواند بر فرایند مصاحبه نظارت کند تا سوء استفاده ای صورت نگیرد. مقامات عراقی می گویند هیچ یک از اعضای سازمان مجاهدین خلق را بر خلاف میلش به ایران باز نخواهند گرداند.

رد طرح ملل متحد توسط رجوی:

نوری مالکی، نخست وزیر عراق اعلام کرد که تصمیم این کشور برای بستن پایگاه اشرف سازمان مجاهدین خلق ایران تغییرناپذیر است. وی در این باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فرانسه گفت تصمیم عراق به اخراج اعضای سازمان مجاهدین خلق از این کشور به ویژه از این جهت تغییرناپذیر است که این سازمان از ورود نماینده سازمان ملل متحد به اردوگاه اشرف ممانعت کرده‌ است.

نوری مالکی گفت: «تصمیم ما لغونشدنی است، بخصوص چون این سازمان نپذیرفته که نماینده سازمان ملل متحد از کمپ اشرف دیدن کند.»...«مجاهدین با این کار خود طرح سازمان ملل را رد کرده‌اند و این به معنای این است که این سازمان باندی تبهکار است و ما نمی‌توانیم به یک باند تبهکار اجازه دهیم در اینجا بماند.»

مانع تراشی و بحران سازی توسط رجوی:

همچنین مقامات بلندپایه امریکایی نسبت به مانع تراشی های رهبری مجاهدین در پیشبرد طرح ملل متحد و کمیساریای عالی پناهندگی برای اجرای مصاحبه های انفرادی، هشدار داده اند. دانیل فراید Daniel Fried مشاور ویژه امریکا در امور کمپ اشرف در جلسه استماع کنگره امریکا گفت رهبری مجاهدین مانع از اجرای روند بازاسکان پناهندگی و مانع انجام مصاحبه های انفرادی ملل متحد با ساکنان شده است.

تلاش برای نجات گروگانهای رجوی در اشرف:

تنها و تنها مسیر رهائی برای اسیران دربند در فرقه رجوی در اشرف، انجام مصاحبه های انفرادی و خصوصی آنان با کمیساریای پناهندگی ملل متحد در محلی بی طرف در خارج از اردوگاه اشرف و تحت نظر کمیساریا و بدون حضور و اعمال فشارهای پلیسی و امنیتی توسط فرماندهان سازمان، میباشد. برای این منظور باید حداکثرِ فشار سیاسی، اجتماعی و حقوقی را بر رجوی ها وارد آورد تا به اسارت انسانهای در بند خاتمه داده و به نقشه راهی که توسط ارگانهای ملل متحد مانند یونامی و کمیساریای پناهندگی و همچنین طرح وزارت خارجه امریکا که توسط سفیر باتلر در بهار امسال به فرماندهان سازمان در اشرف ارائه شد، گردن گذارند.

باید به رجوی ها نسبت به دست زدن به هر گونه ماجراجوئی و گردنکشی علیه قوانین کشور میزبان و طرح سازمان ملل و کمیساریای پناهندگی، که منجر به خونریزی و قربانی شدن ساکنان اشرف شود، اکیدا هشدار داد. ساکنان اشرف، برده و ملکِ طلقِ رجوی و فرقه او نیستند.

نباید حمایت از جان افراد اسیر در اردوگاه اشرف در عراق رادر خدمت سیاستهای رجوی قرار داد.

پیوندها :

//www.dw-world.de/dw/article/0,,15604826,00.h...

//www.niacouncil.org/site/News2pageNewsArti...


Share/Save/Bookmark

more from bluebird
 
bluebird

Hi Abbas

by bluebird on


Bavafa

Good article, a fair and just call to resolve the issue…

by Bavafa on

It seems to all but the MEK supporters that the faith of these brainwashed souls is at the hand of MEK leadership and while they are living in comfort in the West, the so many brainwashed souls are paying the hefty price.

  The status quo is no longer possible and this cult must be dissolved and justice brought up to the leadership of this cult.  A sustain program to provide the psychological care to deprogram the rank and file from the years of brainwashing and provide a path to a normalized life as they deserve to carry on with the rest of their lives as a normal human being.

 

'Hambastegi' is the main key to victory 

Mehrdad


A as Abbas

.

by A as Abbas on

.