Ashoora in London

Rallying for Emam Hossein in English capital

16-Dec-2010
Share/Save/Bookmark

 
Dirty Angel

What lovely, uplifting Christmas spirit! London Freakyistan!

by Dirty Angel on

They must have found a loophole in the Mental Health Act for this kind of self-flaggellating in fancy-dress , otherwise what are they all doing outside Karbala?!

"What's three times worse than war?" "Three wars?"

 

For anybody else, totally absolutely freaked out by this, there may be trouble ahead, but ---- ---- --- ----


Roozbeh_Gilani

Here, listen to the mother of a real "shahid" of Ashura.....

by Roozbeh_Gilani on

 

 

مصطفی کریم بیگی ۲۶ ساله یکی از کشته شدگان روز عاشورا در سال گذشته است که به گفته مادرش، شهناز اکملی بر اثر اصابت گلوله به پیشانی اش جان خود را از دست داد.

خانم اکملی در گفت و گو با بی بی سی فارسی ضمن تاکید بر اینکه پیگیری های او تا کنون بی نتیجه مانده است، گفت: "ما که می دانیم ظهر عاشورا گلوله ای به پیشانی اش خورده است. پس از ۱۵ روز جنازه پسرم به عنوان جسد مجهول الهویه در کهریزک توسط پدرش شناسایی شد. تمام بدنش سالم بود و تنها بر پیشانی سمت چپ جای سوراخی بود و پشت سر هم نداشت."

به گفته خانم اکملی پزشکی قانونی علت مرگ پسرش را برخورد جسم نوک تیز به سر او اعلام کرده است.

خانم اکملی همچنین گفت: "اگر قرار بود پیگیری ها به نتیجه برسد که نمی کشتند. به چه کسی شکایت کنم؟ چرا پسر ۲۶ ساله مرا کشتند؟ آیا ندای آزادی سر دادن با دست خالی جرم است؟ پسر من جزو هیچ گروه و دسته ای نبود. جرم پسر من آزادی خواهی بود."

او افزود: "همیشه حسش می کنم. هیچ گاه فراموش نمی کنم که فرزندم صبح عاشورا رفت بیرون و دیگر پیدایش نکردم. این داغ همیشه برای من زنده است."

به گزارش رسانه های نزدیک به مخالفان دولت، در ادامه فشارها به خانواده کشته شدگان روز عاشورا نهادهای امنیتی از روزها قبل تمهیداتی به کار گرفته اند تا هیچ کس مراسمی برگزار نکند و یا اگر مراسمی انجام شود، بدون انعکاس در رسانه ها باشد.

به گزارش سایت جرس، به رسانه های دولتی نیز ابلاغ شده که درج هرگونه آگهی مراسم کشته شدگان عاشورای سال گذشته ممنوع است.

در روزهای گذشته هم لیلا توسلی به دلیل آنچه "شرکت در اغتشاشات و تجمعات غیر قانونی" عنوان شد به دو سال حبس محکوم شد و اکنون در زندان اوین به سر می برد.

خانم توسلی پیشتر در مورد له شدن شهرام فرج زاده زیر چرخ های ماشین نیروی انتظامی در روز عاشورا شهادت داده بود.

یکشنبه چهاردهم آذر (۵ دسامبر) مادر مصطفی کریم بیگی، به همراه دخترش برای شرکت در مراسم سالگرد تولد امیر ارشد تاجمیر از دیگر کشته شدگان روز عاشورا به بهشت زهرا رفته بودند اما توسط نیروهای امنیتی ساعاتی بازداشت شدند.

خانم اکملی در مورد دلیل بازداشتش می گوید:"همزمان با تولد امیر ارشد تاجمیر که با پسرم در روز عاشورا کشته شده بود، برای دلداری به مادرش بر سر خاک او حاضر شدیم. از همان جا به اتفاق مادر سهراب و مادر رامین رمضانی به قطعه ۲۵۷ ( کشته شدگان خرداد ماه سال گذشته) رفتیم."

به گفته خانم اکملی، زمانی که او و بقیه مادران سوار مینی بوس در راه بازگشت به تهران بودند، دو ماشین جلو آنها را گرفتند و سپس آنها را به خانه ای در شهر ری منتقل کردند.

خانم اکملی با اشاره به اینکه این خانه هیچ نشانی نداشت، افزود: "تک تک ما را بر صندلی نشاندند و از ما عکس گرفتند، پرسیدم که مگر ما متهم یا قاچاقچی هستیم؟ گفتم من یک مادرم، آیا شما پدر هستید، فرزندی دارید؟ من پسر ۲۶ ساله ام که یک عمر زحمتش را کشیدم در یک آن و دقیقه ای کشته شده است. مادر دیگری هم به همان نسبت من داغدار فرزندش است، آیا این جرم است که برای تسلای این مادر در کنارش باشیم."

مادر مصطفی کریم بیگی می گوید که پس از دو ساعت و قبل از آزادی، یکی از بازجویان او را تهدید کرد و گفت: "دختر جوان داری اگر از خودت نمی ترسی برای دخترت بترس."