امروز تولد آرتین عزیز و مادرش فاران حسامی است.

امروز تولد آرتین عزیز و مادرش فاران حسامی است.
by alborz
23-Aug-2012
 

امسال آرتین تولدش را بدون اینکه در کنار پدر و مادرش باشه جشن میگیره. مادرش برای تولدش یه کیک در داخل زندان پخته و با عشق برای پسرش فرستاده.
ما هم تواد هردوشان را تبریک میگویم و امیدواریم سال آینده پدر و مادر آرتین در کنارش تولدش را جشن بگیرند .

هُو الابهی

ای خدای مهربان ، اين نو گل گلستان محبّتت را از شبنم عنايت تر و تازه بفرما و اين تازه نهال بوستان هدايت را به تربيت باغبان احديّت پرورش ده و اين شاخ سبز را در گلشن الطاف مزيّن به شکوفه و برگ کن و اين دردانهء معرفت را در آغوش صدف رحمت بپرور. ای خداوند، هر مستمندی را توانگر نما و هر دردمندی را درمان بخش . هر فقيری را به گنج روان دلالت کن و هر اسيری را از زنجير قيود آزادی بخش . توئی توانا و بينا و آگاه و شنوا تأييد احسان نما . ع ع

//www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/-febe18e511.html


Share/Save/Bookmark

more from alborz
 
Roozbeh_Gilani

ظلم، جنایت و افتراه بر ضّد هموطنان بهائی

Roozbeh_Gilani


یکی‌ از نشانه‌های بارز ارتجاع مذهبی‌ شیعه دوازده امامی هست، که کاری جز خیانت، دزدی و جنایت در تاریخ وطن ما نداشته و نخواهد داشت.

من ، به عنوان یک ایرانی‌ لا مذهب، احساس شرم می‌کنم از این همه ظلم و جنایت که رژیم منفور اسلامی بر  هموطنان بهائی ما انجام داده و میدهد.

 پیش به روزی نه‌ چندان دور که هموطنان در بند بهائی، به همراه بقیه هموطنان در بند به خاطر عقاید سیاسی، ملی‌، مذهبی‌ و غیره، با دست توانای ملت ایران، از زندان‌های رژیم منفور اسلامی آزاد شده، و جنایتکاران اسلامی به دادگاه‌های خلق قهرمان ایران تحویل داده شوند. 


Ruhi

البرز عزیز

Ruhi


ای پروردگار حفظ کن صیانت فرما،تا قدم نلغزد و به اسفل درجا‌ت نرسد  البرز عزیز از ارسال خبر تولّد آرتین و مادرش تشکر مینمائیم و از حضرت پروردگار طلب تایید و توفیق و استقامت برای همهٔ نازنینان و هموطنان بی‌ گناه در بند می‌باشیم