کابوس ویروس اسلامی در تهران

وظیفه بنده این شد که تحقیقی بنمایم در باب تفاوت‌های بیولوژیک میان کفار و شیعیان ولایت و امامت


Share/Save/Bookmark

کابوس ویروس اسلامی در تهران
by Shazde Asdola Mirza
10-Apr-2011
 

خواب می‌‌دیدم که سال ۲۰۲۱ است و بنده در خدمت گروه شیمیایی- میکروبی- هسته‌ای (شین- میم- ه) سپاه پاسداران در تهران، مشغول کار روی ویروس اسلامی هستم.

طرح ویروس اسلامی، اولین بار توسط برادر پاسدار پشمیان به خدمت مقام معظم ولایت فقیه رسیده بود، و ایشان هم مختصر پایین صفحه نوشته بودند؛ "نصر من الله و فتح عن قریب ... اقدام شود!"

ایده اصلی‌ آن بود که: غرب جنایتکار می‌‌خواهد اسلام و مسلمین را با هر چه سلاح و وسیله که دارد، نابود کند و لذا، سپاه هم باید مسلح باشد و مجهز. برادران بخش شین روی گاز خردل و سارین کار میکردند، و جانبازان بخش ه مشغول هسته شکستن و نوترون پرانی بودند. پس بازی با جک و جونور‌های میکروسکوپی هم می‌‌رسید به گروه میم.

ولی‌ از آنجا که همه این مطلب خواب و خیالی آشفته بود، ناشی‌ از زیاده روی در مصرف آش رشته و شله زرد نذری، بنده هم شده بودم مشاور پزشکی‌ برادر پشمیان در امور میکروبی!

برادر عزیز که سواد سیاق و مدرک حوزه علمیه قم داشت، زیر دستخط مبارک مقام رهبری، مرقوم فرموده بود که؛ "ویروس اسلامی آنگونه باشد که کافر بکشد، اما بر مسلمان شیعه بی‌ اثر باشد!"

جمعی‌ از جوانان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق سپاه پاسداران هم دهسالی بود که روی این قضیه کار میکردند و ویروس آنفلانزا کشت میدادند، و حتی روی بیماری سار و ایدز تحقیق کرده، به آفریقا و چین هم سفر نموده بودند؛ تا نمونه زنده بگیرند و پرورش دهند.

ظاهرا، نتیجه کارشان نیز رضایت بخش بود و آنچه روی زندانیان اوین و کهریزک آزمایش شد، بسیار قوی و کشنده از کار در آمد. اما مشکل آن بود که، یک دو مورد گریبانگیر خود برادران سپاه هم شده بود و به آنها نیز رحم نکرد!

حالا، حضرت پشمیان می‌‌خواست بداند که، چه خصوصیاتی باید در آن ویروس اسلامی مهیا باشد، تا بر شیعه مسلمان بی‌ اثر گردد. در آن کابوس پریشان، وظیفه بنده این شد که تحقیقی بنمایم و گزارش مبسوطی بنگارم، در باب تفاوت‌های بنیانی و بیولوژیک میان کفار و شیعیان ولایت و امامت!

پس از تکمیل کار، برادر پشمیان گزارش بنده را چند بار پایین و بالا گرفت و چپ و راست نگاه کرد، تا بالاخره فرمودند؛ "حتما در جلسه بعدی گروه میم، بطور مفصل نمایش و ارائه دهید، تا جمیع خواهران و برادران مستفید گردند."

روز سخنرانی‌، سالن کنفرانس پر بود از برادران ریش و پشمی و خواهران کلاغ سیاه. بقول مرحوم دهخدا: "عانه خاران و ریش شانه‌ کنان" - این یکی‌ ناخود آگاه موهای زیر را از شوق دیدن برادری میمالید، و آن دیگر به لذت قربت خواهری بر محاسن خود دست می‌کشید. صحرای محشر بود و قوم یاجوج و ماجوج.

بنده هم پشت تریبون قرار گرفتم و شروع کردم؛ "بسم الله قاسم الجبارین و قاتل الکافرین ... با درود به روان پاک شهدا و سلام به رهبر عالیقدر مسلمین جهان ... حضرت آیت‌الله عظما سید مجتبی خامنه‌ای." در جا، سالن کنفرانس به صدای پنج صلوات دشمن شکن، به افتخار حاجی مجتبی، به لرزه در آمد.

پنج دقیقه بعد، آخرین فریاد‌های "مرگ بر آمریکا ... مرگ بر ضدّ ولایت فقیه ..." مربوط به صلوات پنجم هم به پایان رسید. بنده با توجه به ۴۰ دقیقه زمان اختصاص داده شده، و حداقل اجباری سه صلوات در اول، وسط و آخر هر سخنرانی‌، بدون مقدمه چینی‌ رفتم سر اصل مطلب؛ "تفاوت‌های مهم بیولوژیک میان شیعه آل علی‌ و کافران، بشرح ذیل است:

۱. گشادی مقعد - زیرا برادران شیعه را میل بسیار بر معاشرت برادرانه با یکدیگر است و خواهران شیعه نیز جهت حفظ گوهر بکارت، ترافیک سنگین سالهای قبل از ازدواج را به در عقب رجوع می‌‌دهند.

۲. نازکی قشر خاکستری مغز - چون تنها افراد بسیار بدوی و کم شعور با ضریب هوشی پائین و مغز معیوب، میتوانند به اصول و فروع مذهب جلیل شیعه و آداب و رسوم بیضوی آن، واقعا و قلبا معتقد گردند.

۳. کلفتی‌ لایه میکروبی عرقی‌ پوست - زیرا جماعت شیعه، تعرق ناشی‌ از جنابت حرام را نجس نمی‌‌داند، و لذا پس از استمنا، زنا و لواط (که هر سه بسیار رایج است) به غسل و حمام نمی‌‌رود."

اسلاید‌های پر عکس بنده که تمام شد، جمیع برادران و خواهران حزب الله یک پارچه‌ شور و هیجان شدند و با فریاد‌های تکبیر تکبیر، تأیید و تحسین فرمودند ... چنان که "مرگ بر"‌ های دشمن شکن آنان تا نیم ساعت ادامه داشت!

عکس‌های مربوط به بخش اول (گشادی مقعد) بخصوص مورد توجه روحانیون حاضر در جلسه قرار گرفت، و ایشان جملگی خواستار یک نسخه از فایل کامپیوتری شدند!

سر آخر، برادر پشمیان هم آمد بالای کرسی سخنرانی‌. ایشان نشان درجه یک شین‌میم‌ه را به گردن این حقیر آویخت، و سپس دو دستی‌ با بنده بیعت نمود و شروع کرد به فشردن و تکان دادن دست و بازوی من.

That’s when I woke up, with the Mrs. shaking my arm and saying; “hey … you are snoring again ...


Share/Save/Bookmark

Recently by Shazde Asdola MirzaCommentsDate
The Problem with Problem-Solvers
2
Dec 01, 2012
I am sorry, but we may be dead.
18
Nov 23, 2012
Who has killed the most Israeli?
53
Nov 17, 2012
more from Shazde Asdola Mirza
 
Shazde Asdola Mirza

احتياط واجب

Shazde Asdola Mirza


Ehtiyat Vajeb = 1000 x 0 = 0

It also depends whose horse's rear end the Shiite is emulating!

The key thing is that the sweat after Holy coupling with the wife is Nejes, but the one after coupling with a goat, camel, donkey, hen, mullah, fist, whore ... is not Nejes!

Jeloy Loti va Malagh Bazi?


salman farsi

You should research your dreams better

by salman farsi on

 

 زیرا جماعت شیعه، تعرق ناشی‌ از جنابت حرام را نجس نمی‌‌داند، و لذا پس از استمنا، زنا و لواط (که هر سه بسیار رایج است) به غسل و حمام نمی‌‌رود."

WRONG!

(مسأله 116) عرق جنب از حرام، نجس نيست، ولي احتياط واجب آن است كه با بدن يا لباسي كه به آن آلوده شده، نماز نخوانند.

//www.anhar.ir/Contentview.asp?ID=136

 For an Islamic democracy


Shazde Asdola Mirza

منظورتان کدام شازده است ؟

Shazde Asdola Mirza


Red Wine jan: our dear friend David is pointing to Reza junior, I think.

MPD dear: your happiness is so precious - take good care of it.

Dear Dr. Noury: survival during the Anghollab and War depended on zoology and Rishology.

Faramarz and Divaneh jan jan: your continued support is much appreciated.


Red Wine

...

by Red Wine on

همچو همیشه از خواندن داستانتان سخت مشعوف شده و لذت بردیم،دست حضرت شازده درد نکند.

چند وقتی‌ بود که جنابعالی را نمیدیدیم،خوشیم به دیدار مجددتان و خواستار سلامتی شما.

جناب دیوید خان...منظورتان کدام شازده است ؟! امید است که تکیه سخنتان آقا رضا میر پنج بوده باشد.

بهارتان فرخنده.

 


Multiple Personality Disorder

Excellent satire!

by Multiple Personality Disorder on

The flow of the story was amazingly smooth.  I laughed a lot.


M. Saadat Noury

Dear Shazde Asdola Mirza

by M. Saadat Noury on

This is one of your masterpieces that vividly shows your good knowledge of medicine, virology, sociology, anthropology, and even that of wool industry (San At-e Pashm va Pashm Shenaasi!). Thank you for sharing.


Faramarz

شازده عزیز

Faramarz


خیلی خندیدم دوست عزیز، مرسی.


divaneh

Looking in the wrong places Shazde?

by divaneh on

You will not find the solution in the medicine, you need to look into Psychology. There is a brain virus called FFH (Free Fuck in Heaven). If you can pass it to the Kafirs then you will see that each of them tie a bomb to his waste and go on his way to the heaven.


Shazde Asdola Mirza

شمر

Shazde Asdola Mirza


Dear Friends: thanks for your kind comments.

Mr. Moradi: you may be right, that "Shmr" is more suitable, especially if they add "Zel Joshan" to it.

MM dear: seyed Mojtaba has a lot of potential, but who knows. He may end up like Khomeini's son, with an abrupt case of "mixed up prescriptions"!

David jan: that's a welcome idea and I hereby appoint your excellency as my prime minister and the court minister. Just be extra careful and if you see me on TV with the "I heard the voice of your revolution" speech - run and run and run.


David ET

با مزه بود مرسی‌

David ET


 

شازده، لقبش رو که داری...آیا تا بحال فکر این رو کردی که یک سلسله جدید در ایران راه بندازی. از اونیکی شازده که بخاری بلند نشده


MM

need a large B.O.-phobic virus

by MM on

SAM,

After reading your descriptions 1-3, the design of a Shi'a virus seems like a simple task.  All one needs to do is to genetically engineer a large B.O.-phobic virus that affects everyone except the odorous reesh-o-pashm crowd.  Also, due to their large sphincter diameters, the said virus will easily fall out of their gastrointestinal tracts if accidentally ingested.

But, what really scared me is the elevation of Moji joon to the level of an Ayatollah and his coronation to the maghaam-e moazzam-e rahbari. 


cyrous moradi

یک نکته فنی

cyrous moradi


با سلام خدمت شاهزاده ! ش. م. ر. است. شیمیایی ، میکروبی  و رادیو اکتیو نه ش. م. ه.