چلاندن نسرین


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
03-Nov-2012
 

بارها دربارۀ زندانی سیاسی، بانو نسرین ستوده، وکیل حقوق بشر و عضو کانون مدافعان حقوق بشر که به جرم دفاع از موکلین خود از دو سال پیش در اسارتگاه اوین اسیر است مطالبی تقدیم شده؛ آخرین در اینجا.

اکنون قریب به ١٨ روز است که بانو ستوده بدلیل انواع قانون شکنی ها،  منجمله تبعیض های غیرقانونی با وی در ملاقات با دو کودکش، اعتصاب غذا کرده و شوربختانه سلامتی او در خطر جدی قرار گرفته است. 

خبر جدید:

" ممنوعیت سه هفته‌ای ملاقات ستوده با خانواده‌اش از سوی شورای انضباطی زندان اوین گرفته شده است. دلیل این تصمیم اعلام نشده است."

بانو ستوده، شجاعتی رشک برانگیز، اراده ای قوی و  جثه ای ضعیف دارند. حضرات نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره بدانند که مسئول مستقیم سلامتی همۀ اسرای ایران منجمله بانو ستوده هستند و اعمال آنان از چشم دنیای آزاد پنهان نیست.

 روز ماجرایی هم هست و دادگاه لاهه؛ میشنوید عمله های ظلم خدایگان علی آقا رهبر مستقر در اسارتگاه اوین؟

تبریک

پ.ن. اخیراً پارلمان اروپا جایزۀ سالانۀ حقوق بشری [آندره] ساخاروف برای "آزادی اندیشه" را به بانو ستوده و فیلمساز نامی ایران، آقای جعفر پناهی اهدا کرد.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Roozbeh_Gilani

درود بر شرف، غیرت، شجاعت و انسانیت بانو نسرین ستوده....

Roozbeh_Gilani


و تمام زندانیان سیاسی، عقیدتی‌، مذهبی‌ و قومی رژیم منفور دزد، فاسد، و آدمکش به اصطلاح "جمهوری"اسلامی.

ننگ بر رژیم فاسد اسلامی و بسی‌ تأسف بر سایبر بسیجی های  ترسو دهان گشاد و دروغگو یشان که به خاطر چندر غاز و یک ساعت قلابی،  شرف ، حیثیت و....خود را به قاتلان منفور رژیم اسلامی فروخته اند در این دیار غربت.


Demo

چپاندن چاخان

Demo


فضای مجازی یعنی فضای اخبار چاخان.
ملت از اعتصاب غذای خود فروشانی چون اکبر گنجی و محسن ساز گارا و غیره چه نصیبشان شد که حال از اعتصاب غذای نسرین نصیبشان شود.
این آقایان و بانوان اگر زندانی سیاسی واقعی بودند اسمشان هم از زندان اوین به بیرون درز نمیکرد چه به اخبار چلاندنشان!
و چقدر سرافندگی و اهانت به ملت که مجرمین و جنایتکارانش توسط دادگاه جنایت پیشه لاهه که نه سر پیاز است و نه پیاز محاکمه شوند.
بچپونید.