ویدیو؛ الله = الشیطان

Fred
by Fred
06-Oct-2012
 

گروه تروریستی حزب الله لبنان یکی از شناخته شده ترین عوامل سیاست ویرانگر فلسطین-محور نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره است.

در پی خیزش مردم سوریه برای رهایی از یوغ حاکمیت موروثی جانیان بعثی؛ همکاری تنگاتنگ وحوش اعزامی از ایران و آدمکشان حزب الله با بعثی های جانی در قتل و تجاوز به مرد، زن و کودک سوری انکار ناپذیر شده است.

با اینهمه؛ ثلاثه خبیثۀ اسلامیست ها/یهود ستیزان هار و چپولان همفکر دست آموز آنان هنوز هم زور میزنند که حزب الله را حزبی سیاسی با مشروعیت در بین اعراب معرفی کنند.

به گزارش علی جوانمردی، از معدود خبرنگاران حرفه ای بخش فارسی صدای آمریکا، گوش هوش دهید که وحوش با مردم سوری چه ها میکنند که برای آنان الله حزب الله "الشیطان" است.

رهایی ایران، سوریه و لبنان از شر نکبت ایندست مسلمین بشر ستیز دور نیست، اصلاً دور نیست.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
maziar 58

...............

by maziar 58 on

Boroo Babba.

Maziar


Demo

صدای آمریکا = یارانه شیطان

Demo


دین حق مطلقأ دکان تراشی و فرقه پراکنی ندارد. حزب الله بر طبق قرآن (٥٨:٢٢) شامل مومنانی است که در دلشان ایمان مسطور است، خدا با روحى از جانب خود آنها را تاييد كرده است، از ايشان خشنود و آنها از او خشنودند و رستگارانند در بهشت. بالنتیجه عضویت و شناسایی اعضای این حزب فقط با خداست و احدی حق تشکیل و یا حق نامگذاری گروه و فرقه خود به این نام را ابدأ ندارد. سلفی و حلبی و علوی و وهابی و شیعه و سنی و حنفی و شعبه های دیگر در اسلام و دین حق رواج دادن هم کار حزب شیطان و اولیای شیطان و شعبده بازیهای آنهاست که قرنهاست مانع از وحدت در دین گشته است. و این اراذل با کمک احبّای عرب و غیر عرب خود و به کمک نجوا و امواج صدای خود چون صدای آمریکا و غیره سعی بر ایجاد تفرقه بیشتر در دین کرده و میکنند. نتایج آنهم چون جنگهای بین شیعه و سنی اسفناک بوده و هست. ولی خداوند در قرآن (٦١:٩) وعده از شکست نهایی حزب شیطان و خفقان گرفتن صدایش و یارانه هایش را داده که همراه طلوع دوباره دین حق در عالم خواهد بود حال چه به مذاق شیطان و یارانش خوش آید و چه نیاید.

تسلیت   


First Amendment

.

by First Amendment on

 

 

توی این ویدئو که این مردم همش اسلام، اسلام میکنند و صحبت از شهید و شهدا
هستش....این تصور شما که اگه بجای "علوی"ها آنهم علوی سکولار، "سلفی"‌ها
بیایند به نفع اسرائیل است، اشتباه هستش، نازنین........یادت باشه، "تقیه"
مختص به شیعه نیست....از ما گفتن.......