ویدیو؛ تورهای مجانی ایرانگردی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
02-Sep-2012
 

منوچهر جهانیان گفته:

" در معاونت گردشگری برنامه ‌ریزی‌های متنوعی برای سفر میهمانان اجلاس به استان‌های مختلف انجام شده است.... میهمانان اجلاس علاقمندند به استان‌های خراسان رضوی، فارس،اصفهان، گیلان، آذربایجان شرقی، گلستان و چهارمحال و بختیاری سفر کنند."

در خبری دیگر:

"بالغ بر ۶۰۰ میلیون دلار بودجه در اختیار سعیدلو مسئول اجرایی این اجلاس قرار گرفته است. به این رقم باید ۶۰ میلیون دلار خرید خودروهای بنز تشریفات اختصاصی و مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت به شرکت تهیه غذای قریشی بابت تامین غذای میهمانان اجلاس پرداخت شده و … را هم افزود، و همچنین هزینه تعطیلی پنج روزه شهر تهران را که سه میلیارد دلار اعلام شده و به آن باید هزینه تعطیلی استان البرز، فرودگاه ها، ۷۰۰ میلیارد تومان هدیه بنزینی دولت برای خالی کردن شهر و … را هم افزود."

به عبارت دیگر؛ میزبانی دوره ای جنبش غیر متعهدها برای مردم ایران خدا دلار آب خورده و "میهمانان" هم که در دیزی را باز دیده اند، حیا را کنار گذاشته و با "هدایای" معمول حضرات ارزشی مانند قالی و صیغه جات قانع نبوده و پس از اتمام کنفرانس در ایران مانده اند و گردشگریشون گرفته.

راستی؛ با این هزینه هدر شده، چند خانوار ایرانی بی خانمان شده بر اثر زلزله اخیر در آذربایجان را میشد صاحب خانه کرد؟

تبریک

این هم یکی از هتلهای آستان طبسی (قدس) مختص ایندست "میهمانان"


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Roozbeh_Gilani

مسایل فرعی اند

Roozbeh_Gilani


امام نقی (ع) بعد از آن که کنفرانس بی تعهدها را در سامراء برگزار کردند در یک مصاحبه ی خبری فرمودند: مساله ی مهم تعهد به شمقدر و عفیر بود که الحمدوللاه همه داشتند. باقی مسایل مثل حقوق بشر، زنان و رفاه اجتماعی مسایل فرعی اند.


Demo

ماهیگیرآخر خود در تور افتاد!

Demo


بفرما!  بعد از ٣٤ سال حکومت جهل و ظلم بالاخره این آقایان ثابت کردند که ١٠٠% ایرانی اند و بدنبال احیای جشنهای هنر شیراز، بزرگداشت بزرگی سلطان محمود غزنوی، ٢٥٠٠ سال عظمت و از این قبیلند! یعنی نمایش تجملات و تجهلات قبیله ای خود به سران قبایل متعهدها و یا غیر متعهدها با به هدر دادن ثروت مملکت! دین و مذهب و اسلام و حکومت وحوش مسلمین و غیره هم همش کشک! خود متن خبر و متن بلاگ را ٢ باره و یا ٢٠ باره خوانده و اگر ذکری از خدا و دین و مذهب و ریش و پشم و حجاب و غیره در آنها دیدید نه دیدید! کش دادن جریان هم شدیدأ ممنوع!