متنفرم از پهلوی؛ پس هستم


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
20-Aug-2012
 

اکنون ٣۴ سال است که در پس انقلاب خوش عاقبت؛ ایران و ایرانی در اسارت مسلمین جنگ طلب ایرانی کُش و ایران ویران کُن در آمده است و حضرات "اصلاح طلب" و غیره دارند با برنامه غیرقانونی تسلیحات هسته ای و تهدید و دخالت در امور دیگر کشورها جنگ دومی به ایران تحمیل میکنند.

دو روز پیش سالروز ٢٨ مرداد ١٣٣٢، واقعۀ تاریخی ۵٩ سال پیش بود که برای عده ای شده است دکان دو نبش و برای عده ای دیگر دستمایه تحریف و بازنویسی تاریخ مدون و مستند معاصر.

در کنار آندسته از سلطنت طلبانی که با تحریف تاریخ روی هرچه دشمنان نظام پادشاهی مشروطه است را سفید میکنند، دکانداران مصدق منجمله چپولان و اسلامیستهای مدل شارلان علی شریعتی که در بر سر کار آوردن رژیم نکبت کنونی نقشی حیاتی داشته اند هم هنوز ذکر مصیبت ٢٨ مرداد و لعن و نفرین ابن ملجم ها و خولی های آن را میکنند و با اگر اینطوری میشد آنطوری میشد های صد تا یه غاز روزگار میگذرانند.

به عبارت دیگر؛ بجای تلاش برای جبران خطاهای فاحش تاکتیکی و استراتژیکی گذشته خود، آنان حقیقت حاشا میکنند و فلسفه وجودی اینان هم شده، از پهلوی متنفرم، پس هستم.

بر این باورم که اگر مصدق که دردش ایران بود زنده میبود، همین دکانداران همان کاری را با او میکردند که با رهرو و المثنی او شاپور بختیار کردند.

تبریک

پ.ن. برای نمونه به اینجا، اینجا، و اینجا هم سرکی بکشید.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
maziar 58

............

by maziar 58 on

I think Khomeini and RR was the Best that could happen to Iran & Iranians.

Iranianasures v.2 will have a better life if it will come to fruitation.

Maziar


مآمور

هیچکی مثل ما نمیتونه مامور بشه

مآمور


 یک جانبه، دو جانبه، محلی، فرا منطقه​ای و بین​الملی............
از این چی سکته فرنی هم لازم نیست!! فرنی سنتی خودمان از همه بهتر است!!

I wear an Omega watch


Roozbeh_Gilani

"ولی‌ مامور نیستم، و نخواهم بود"

Roozbeh_Gilani


رفیق، جوابش رو خوب  کف دستش گذاشتی‌. اتفاقا اینجا هم بود!

قصد فضولی یا دخالت نیست، ولی‌ شاید بهتر باشد که از دانش و اطلاعات وسیع خود برای روشنگری بقیه دوستان استفاد، کنید به جای سر و کله زدن با یک مشت معلوم ال حال "سکیتزفرنی" که آخر سرش به خاموش کردن صدای شما در این سایت خواهد کشید که قصد اصلی‌ این آقاازاده ها است.


aynak

فرد، می توانی از رابطه اسراییل و ساواک

aynak


 

 صحبت کنی؟   آیا در تشکیل ساواک و یا تربیت کادر های ان اسراییل نقشی داشته؟ یا خیر؟   آیا همکاری بین ساواک و دولت اسراییل (یا بخش امنیتی آن ) بوده یا خیر؟

 با تشکر 

 

ایران برای همه ایرانیان

دولت ایرانیان - فقط با رای ایرانیان

نه ولایت وقیح نه پادشاه سفیه

 

 


Zendanian

دوست گرامی تر:

Zendanian


دوست گرامی تر: شما چرا گفته ها و نوشته های دکتر غلامحسین صدیقی و تمامی اعلامیه های سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج کشور و مقالات دکتر محسن قائم مقام از اول انقلاب تا به حال را مطالعه نمیکنید، که مطلع شوید دقیقا درون جبهه ملی چه اختلافات و تفاوتهایی در برخورد با جمهوری اسلامی مطرح بوده است.
سپس سری بزنید به ادبیات "جبهه دموکراتیک ملی" و سیاستهای که در آنجا توسط زنده یاد "شکری پاکنژاد" و دکتر هدایتالله متین دفتری و دیگران پیگیری میشد.
تازه پس از خواندن مواضع و مباحث این افراد و سازمانهای ذکر شده و غور و تلمذ کافی و لازم در پیچیدگی ها و تنوعات سیاستهای موجود در "جبهه ملی ایران" آنگاه شاید (هر چند که چندان امیدی نیست، ولی شاید) دریابید که چرا برخورد تقلیل گرایانه ی شما و دوستان شما به جناح های مختلف "جبهه ملی ایران" بسیار محدود و مسخره میباشد ( و گاهی حتا سگان خیابان را نیز به خنده می اندازد) .
پس از اتمام دوباره خوانی و به دست آوردن قرائتی نو از ادبیات "جبهه ملی ایران"، میتوانید به ادبیات "سازمان پیکار در راه آزادی طبقه کارگر" ( یا "پیکار" به اختصار) و سازمان کومله در کردستان رجوع کنید و باز هم دریابید که چگونه بسیاری از سازمانهای چپ از روز اول هیچ گونه توهم یا سازشی با جمهوری اسلامی نداشته اند.
پس از بررسی ادبیات "جبهه ملی ایران" و سازمانهای مستقل چپ، میتوانید به نوشتارهای روشنفکران و نویسندگانی مانند زنده یاد مصطفی رحیمی، منوچهر هزار خانی، احمد شاملو ( میدانیم چقدر نسبت به ایشان ارادت دارید) و...رجوع کنید.

مسلما اگر این تمرین ساده در تاریخ معاصر ایران را، بدون هیچ گونه پیشداوری و با ذهنی باز، پیگیری کنید، به نتایجی جدید دست خواهید یافت.

موفق باشید.

-----------------------

از ذکر سایت برای هر کدام از این نویسندگان و جریانات سیاسی، بنا بر سیاستهای اکید مدیریت این سایت معظمه، معذورم.

ولی مامور نیستم، و نخواهم بود! 


anglophile

دوست گرامی‌

anglophile


 

می‌ پرسم چرا شما برای رو سیاه کردن آن عده از سلطنت طلبان که به زعم شما تحریف تاریخ میکنند و همچنین برای تعطیل دکان آن عده از چپولان و اسلامیست‌ها که عزادارن شصت ساله ۲۸ مرداد هستند خیال همه را راحت نمی‌‌کنید و تاریخ را (البته به باور خودتان) آنطور که رخ داده با کلام منثور و فصیح خویش باز گوی نمی‌‌فرمائید که همه مستفیض شویم؟ 


Zendanian

مدافع جنایتهای سواد کوهی (پهلوی) میباشم، پس هستم

Zendanian


مدافع جنایتهای سواد کوهی (پهلوی) میباشم، پس هستم
متاسفانه سواد سیاسی تحریفگران و مدافعان جانیان به اصطلاح "خاندان" پهلوی در مورد احزاب سیاسی ایران به قدری محدود و مسخره است که گاهی حتا سگهای خیابان را نیز به خنده
می اندازد. مورد جبهه ملی یکی از "بهترین" موارد این محدود و مسخره بودن سواد سیاسی اینان میباشد.
جالب اینجاست که اینان حتا یک بار نیز از افرادی مانند: دکتر غلامحسین صدیقی ، سازمانهای جبهه ملی در خارج کشور و فعالانی مانند دکتر قائم مقام و بسیاری نمونه های دیگر که از روزاول با جمهوری جهنمی اسلامی مخالفت داشتند، نامی به میان نمی آورند، اما در تکرار مالیخولیایی ترشحات (دو بار) روزانه خود همیشه سنجابی و فروهر را علم کرده و مشغول سینه زنی برای آل سواد کوهی میشوند. آیا به تغیری در این محدودیت و سخره بودن "تحلیل" اینان امیدی هست؟ نه چندان زیاد.
تسلیت.

First Amendment

.

by First Amendment on

 

 

شاپور بختیار شارلاتان فرصت‌طلب را رهرو و المثنای "مصدّق" خواندن، تحریف مغرضانه و ناروای تاریخ است...