ایرانیان طاغوتی تر در لندن


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
14-Aug-2012
 

سه ماه پیش در مطلبی درباره کارهای خدا پسندانه و مستضعفان دوستانۀ حضرات نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره از جمله عرض شد:

دعوای حقوقی بین هوشنگ بوذری، سفیر نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره در ونزوئلا در سال ١٩٨۴ که بعداً مشاور وزیر نفت هم بوده و آقا مهدی، شاپسر حاج آقا علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی (اکبرشاه) که این روزها در آکسفورد به برکت قبولی از سوی آقا هما دارد علم کسب مدرک تلمذ میکند به جاهای باریک کشیده.

________________________________

دیروز خودنویس گزارش داد:

" امروز در شهر لندن، مهدی هاشمی مورد راستی‌آزمایی (Cross Examination) قرار گرفت. به گفته یک شهروند روزنامه‌نگار، بامداد امروز خانم فائزه هاشمی به همراه چند نفر وارد ساختمانی در «فلیت استریت» شده بود. با توجه به گزارش روز جمعه صدای آمریکا، که اعلام کرده بود خانم هاشمی احتمالا برادرش را در جلسه «راستی آزمایی» در روز دوشنبه همراهی می‌کند، و موقعیت قضایی محل، معلوم شد که شماره ۷۰ این خیابان محل «سین جیم» بوده است."

به عبارت دیگر؛ آبجی مربوطه از تهران خودش را به داداش رسانده تا از کسر ثروت آل رفسنجانی به مقدار ۱۳ میلیون دلار که حکم قاضی کانادایی است جلوگیری کنند.

ماشاءالله مسلمین " اصلاح طلب" و غیره که قرار بود ضد طاغوت باشند؛ طاغوتی تر از آب در آمدند.

تبریک

پ.ن. راستی؛ اینهمه "اصلاح طلبان" در دعوای قدرت شکست خورده و هجرت داده شده به دیار کفار که اینهمه هم اهل مسافرت و تبلیغ برای "اصلاح پذیری" نظام پربرکتند، اینهمه هم وسایل ارتباط جمعی هم دارند؛ هزینه زندگی و فعالیتشان در کفرستان از کجا میاد؟


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Azarbanoo

Fred, I love what YOU WRITE

by Azarbanoo on

YOU ARE ALways RIGHT to The POINT of these thieves & Criminal Islamists.


Demo

بی دُمی خر ایرانی از کُره گی

Demo


امام راحل یکبار بعد از صرف یک مقدار فلفل به باطل و به صِرف نمایش فرمایش نموده بودند که : مَستِ ضعف (ببخشید مُستضعف!) باید مَستِ اکبر (مستکبر مقصودشان بود!) شود و مستکبر مستضعف (و این دری وری گویی خود بر ضد اسلام است و قرآن!). و همانطور هم شد. اکبر شاه گشت و شاه شد رهبر معظم که ضعیف است و رنجور. اصلاح طلبان هم چون بخاطر اصلاح خود تا ابد از ملت طلبکارند و چون خود بخشی از نمایشات و سرگرمی برای ملتند خرجشان را ملت مَستِ ضعف ایران از جیب سوراخش میپردازد! اصلأ خر ایرانی از کُره گی دُم نداشت و نه اصلاح طلبی دُمش  میشود و نه اصولگرایی و نه هیچ اصول و مرامی دیگر!


anglophile

70 Fleet Street

by anglophile on

The building located at 70 Fleet Street London EC4Y 1EU, houses several firms including:

LCIA (London Court of International Arbitration)

//www.lcia.org/Contact/Contact.aspx

 

IDRC (the International Dispute Resolution Centre li,ited)

//www.idrc.co.uk/location.aspx

 

CEDR (Centre for Effective Dispute Resolution)

//www.cedr.com/miscellaneous/legal.php

 

Now which one of these firms the Bahremanis were client of, we don't know.  But I am sure their dispute is resolved!!!