توحش الهی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
26-Jul-2012
 

به این "جرائم" و احکام صادره توجه مبذول دارید:

"اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت ملی کشور از طریق فعالیت و عضویت در تشکیلات غیر قانونی موسوم به مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، کمک به محکومین امنیتی و ترتیب خروج غیر قانونی آنها به خارج از کشور، جمع آوری نا مشروع کمک مالی برای خانواده های زندانیان سیاسی- امنیتی، تودیع وثیقه بصورت نامشروع برای زندانیان امنیتی، به استناد ماده ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی به تحمل ۳ سال حبس تعزیری محکوم شد.

بخاطر مطلب منتشر شده در مورد موسسه فاطمه زهرا (س) در مشهد مقدس درباره صیغه و مقاله وضعیت زنان در ایران. به استناد ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی به تحمل ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد.

بخاطر مقاله نگاهی به طرح امنیت اجتماعی در ایران و حجاب در وبلاگ ساعت دلتنگی و انتقاد از وضعیت معیشتی کارگران و کودکان کار و خیابان به استناد ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد."

به عبارت دیگر؛ ایرانی بشر دوستی بنام یوسف پورسیفی بدلیل اعمال بشردوستانه باید پنج سال و شش ماه آتی را در اسارت بگذراند.

تنها راه مبارزه با توحش اینها و قانون توحش الهی آنان؛ تلاش بی امان برای سرنگونی حاکمیت کلیت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره است و لاغیر.

تبریک

پ.ن. یوسف پورسیفی درخواست تجدید نظر تحت قوانین توحش الهی را رد کرد و آخر مرداد ماه ۱۳۹۱ خود را به زندان اوین معرفی خواهد کرد.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

قوانین توحش الهی؟

Demo


برای فردی که از بیخ عرب است (اینم نشانه دیگر از الطاف و احترام ایرانی به عرب همسایه خود!) و بدون آنکه مشخص کند «الهی» چیست و «قوانین» آن کدوم است بیشتر از این چه انتظاری میشود داشت که همینطوری قوانین و توحش و الهی را بهم بچسباند و به تعبیر جاهلانه خود «قوانین اینها» را با آن «قوانین الهی» یکی بداند! آن قهار «الهی» که قوانین «توحش» خود را در پیکر جانوران وحشی جنگل به نمایش گذاشته کجا و «اینها» و قوانینشان کجا؟