برای نجات ایران


Share/Save/Bookmark

برای نجات ایران
by Shorts
12-Jul-2009
 

درود،

در اواخر روزهای دسامبر سال ۲۰۰۸، دفتر مدافعان حقوق بشر در ایران، توسط وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران بسته شد و به دفتر وکالت و منزل شخصی خانم شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل یورش برده شد. از همان زمان، دادنامه ای در پشتیبانی از مدافعان حقوق بشر در ایران و برای بازگشایی دفتر آنان در روی سایت ها و یا آدرس شخصی ایمیل ها پخش گردید و از همه آزادگان جهان درخواست  شد تا آنرا امضا کنند.

امروز شرایط به مراتب بد تر شده است. دو تن از بنیانگذاران و اعضای فعال این کانون، آقایان محمدعلی دادخواه و سلطانی) دستگیر و زندانی شده اند و در سلول های انفرادی تحت شکنجه بسر می برند. خانم شیرین عبادی به تمام شهر های دنیا سفر می کند تا از پایمال شدن حقوق بشر در ایران سخن بگوید و دنیا را از فجایعی که در ایران می گذرد آگاه سازد.

ایرانیان آزادیخواه و انسان دوست و وطن پرست که در داخل کشور برای نجات ایران از دست اهریمنان و جاهلان تلاش می کنند، بیش از همیشه به پشتیبانی ما و حمایت بین المللی نیاز دارند. امضای این دادنامه می تواند یک کار خیلی کوچکی در این راستا باشد. جدا از اختلاف سلیقه ها و روش های مبارزه برای سعادت و رهایی ایران از دست ددان، بیائید این دادنامه را همه امضا کرده و لینک آن را برای دوستان و آشنایان خود و برای همه سایت ها، روزنامه ها و رسانه های عمومی فرستاده و از آن ها بخواهیم که در پخش این دادنامه در سطح جهانی ما را یاری کنند.

این دادنامه به ۱۲ زبان ترجمه شده است که در روی سایت دادنامه آنرا مشاهده می کنید.

این دادنامه در ایران فیلتر شده است و نمی توان وارد آن شد. اگر موفق نمی شوید وارد آن شوید ولی دوست دارید آنرا امضا کنید، نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل و شهر محل زندگی خود را برای ما بنوبسید تا از سوی شما امضا کنیم.

پشتیبانی از شیرین عبادی که در خط مقدم دفاع از حقوق بشر در ایران می رزمد، وظیفه انسانی و ایرانی ما است.

اگر پیش از این، دادنامه را امضا کرده اید، خواهشمندیم از دوباره کاری بپرهیزید، زیرا در این صورت امضای دومین بار شما را پاک خواهیم کرد.

به امید ایرانی آزاد و آباد که هرگز نیازی به این دادنامه ها نباشد.

//www.gopetition.co.uk/online/24292.html

Anwar Mir Sattari
Président d'Europerse
europerse@gmail.com

Share/Save/Bookmark

more from Shorts
 
Dariush

Signed

by Dariush on

Here is her biography and some of her activities for justice and human rights. 

//en.wikipedia.org/wiki/Shirin_Ebadi

Before the election I mentioned, we don't need just a new face in the office. People themselves should choose intelligent educated candidates with proven record in Iran and nominate them for the presidency.  Individuals who have been standing for justice and human rights. Individuals such as Shirin Ebadi. 

I also wrote, an opposition made of criminals will not serve the public's interest.  I am puzzled that some people are willing to follow an opposition that is being supported by Rafsanjani and his family, but they think shirin Ebadi with such an impeccable record is not good enough for them.

She is a perfect candidate for presidency and or chief justice.

 


capt_ayhab

Dr. Ebadi

by capt_ayhab on

Dr. Ebadi has my utmost and unconditional respect and admiration. Her peaceful and consistent struggle for Iranians, particularly Iranian women will go in history with names like Mirza Kocheek Khan, Sattar Khan and Babak Khoramdin.

Singed and forwarded to all I know.

Regards

-YT 


Monda

Signed and forwarded

by Monda on

I wish her the best.


babak pirouzian

As effective opposition, she is better to stay outside of Iran..

by babak pirouzian on

I signed too.


-She would have been killed or imprisoned if she did not have the Nobel title long.

-Couple of years ago, she initially was not as critical to IRI , but with  many criticism coming toward her, she diverted her attention more  to Iranian issues.

-She is more helpful if she stays outside of Iran and channel her efforts, take leadership, gather together a group of effective, young , progressive Iranian and direct her Iranian followers from outside, push democratic countries, at the highest level to pressure Iran on improvement of Human Rights issues. She is almost useless in Iran and the regime wouldn't let her do anything tangible.

Thank to modern telecommunication technology, it's advisable that she stays away from Iran for the time being.   

    


Majid

Did it

by Majid on

Signed


Ari Siletz

RedWine

by Ari Siletz on

قربان شکل ماهت, هموطن. همدستی در طوفان شک کار دلیران است.

Red Wine

...

by Red Wine on

 

اری جان صحبت از اختلاف سلیقه و یا متفاوت بودن روش مبارزه نیست، صحبت از شناخت هست و بر داشت،ایشان را ۱۰۰% مخالف رژیم نمیبینم،وگرنه من را از همکاری و مبارزه علیه اسلام پرستان دریوز باکی نیست و جان بر کف در خدمت وطن پرستان ایران دوست هستم.

امضا شد .


Ari Siletz

RedWine

by Ari Siletz on

در ورق بازی حکم اگر فرض آن باشد که یار همدست رقیب است,احتمال پیروزی صفر است و بازی باخته. اگر اعتماد کنیم و  بخت هم در ورق وهم در انتخاب یار همکاری کرده باشد,احتمال پیروزی هست. اگر اعتماد بجا نباشد فوقش خیت میشیم. چشم انتظار یاری تو.

Takavar

Dear Ari

by Takavar on

هممیهن گرامی
من ایرانی عاشق میهن برای ٨سال تمام جانم را بر کف ذستم  گذاشتم لباس پر افتخار تکاوران نیروی دریای را پوشیدم  و از خاک پاک میهنم دفاع کردم . به همین دلیل برای من خیلی مشکل است که قبول کنم بچه مغولی مثل خامنه ای کشورم را قبضه خود و خانواده اش کند و خون مردم کشورم  را با وحشیگری از نوع مغولی  بر زمین بریزد. به چه سندی عبادی چاه نیست ؟ من به هیچ عنوان حا ظر نیستم با یک امضا خون ندا و نداها را پایمال کنم.


Red Wine

...

by Red Wine on

نمیخواهم ایراد بنی‌ اسلامی بگیرم ولی‌ ...

تا همین چند سال پیش ایشان ناشناس بودند برای اکثر مخالفین جمهوری اسلامی و فعالین سیاسی مقیم خارج از ایران !

برای همین هست که هیچ وقت نشد که به ایشان اعتماد داشته باشم ! یک جای کار ایراد دارد و آن اینست که این خانوم هنوز کار مهمی‌ برای مردم ایران نکرده است !

امید وارم که ایشان به نحوی خودشان را نشان دهند.

 


Ari Siletz

تک آور

Ari Siletz


 به چه سند عبادی چاه است و جمهوری اسلامی فقط چاله؟ انصاف نیست. به تنهایی به جنگ اژدها رفتن خود قهرمان سازیست. بیا فرزانه وار, دست در دست, بازویی سازیم "ما قهرمان.".....       امضا کن دیگه با با جان. دستت درد نکنه.

Takavar

?

by Takavar on

صحبت از اختلاف سلیقه و روش های مبارزه نیست. صحبت از چاله در امدن و  به چاه افتادن است. وقتی که طرفداران جمهوری اسلامی و چماقداران استبداد اخوندی در این سایت(ایرانین.کام) از شیرین عبادی بعنوان قهرمان بزرگ یاد می کنند و از دیگران میخواهند که او را حمایت کنند نشان دهنده ان است که دوباره فریبکاری و شیادی در شرف انجام میباشد. مثل همان فراخوانی برای شرکت در انتخابات میباشد که حتی امروز هم اخوندها از میلیون ها  رای به صندوق ریخته شده به عنوان سند مشروعیت جمهوری اسلامی ننگینشان استفاده میکنند غافل از اینکه خس و خاشاک حاصل از  رفراندم تقلبی بلای حکومت شان خواهد شد. هممیهن گرامی لطفا  از گذشته درس عبرت بگیرید.


Bijan A M

Had signed

by Bijan A M on

before this post and agree with JJ.


IRANdokht

Signed

by IRANdokht on

Thank you for posting the petition. This great Iranian hero of our time deserves our full support.

IRANdokht


Maryam Hojjat

Signed!

by Maryam Hojjat on

I agree with you JJ regarding this shirzan Shirin Ebadi. 

Payandeh IRAN & Iranians

Down with IRi


Darius Kadivar

Signed

by Darius Kadivar on

Done !


Ari Siletz

Signed

by Ari Siletz on

And please...

جدا از اختلاف سلیقه ها و روش های مبارزه برای سعادت و رهایی ایران از دست ددان، بیائید این دادنامه را همه امضا کرده

  

 


hamsade ghadimi

شیرزن ایران

hamsade ghadimi


جهانشاه، با شما موافقم. شیرین عبادی از آن انسانهای نایابی هست که توانسته در ۳۰ سال اخیر از داخل ایران، مردم مظلوم ایران را حمایت کند و توجه دنیا را اندکی به وضع ایشان برساند. من هم دادخواست این شیرزن را امضا کردم.


Souri

takavar

by Souri on

I liked your argument. No comment! thank you.


Takavar

JJ, are you serious?

by Takavar on

We are fed up with Qajars and want to get rid of them and you suggest that she might become the first president of a democratic Iran.  let's first have a regime change then see whether Shirin Ebadie is the one that you know!!!!!.  


Princess

Signed.

by Princess on

Thank you!


Jahanshah Javid

I signed

by Jahanshah Javid on

I signed the petition.

I have the deepest respect for Shirin Ebadi. So do most other Iranians. She is the most respected and trusted of all Iranian politicians. Yes, I said politician. She is known as a human rights advocate but recent events have turned her into a politician more than at any time since she won the Nobel prize. I won't be surprised at all if she became the first president of a democratic Iran.