پادشاه بحرین دستور دیپورت تمامی تبعهء ایرانی آن کشور را داد

SecularDemocraticIran
by SecularDemocraticIran
22-Mar-2011
 

بر اساس منابع ایرانی، همهء ایرانیان از جمله زنان، کودکان و حتی کسانی که شهروند رسمی بحرینی هستند و سالها در آن کشور زیسته اند باید از بحرین دیپورت شوند.

جمهوری اسلامی تظاهراتی بر علیه دولتهای بحرین و عربستان سعودی در جلوی سفارتهایشان در تهران اجرا کرد و در همان روز سفیر ایران در بحرین را بازخواست کرد.

اینهم از شاهکارهای دیگر جمهوری اسلامی، هزاران خانوادهء ایرانی ساکن بحرین که بسیاری از جمهوری اسلامی به آن کشور گریخته اند بی خانمان میشوند.

در حالیکه تظاهرات مسالمت آمیز در ایران به خاک و خون کشیده میشوند، جمهوری اسلامی صدها میلیون پول بیزبان ملت ایران را خرج گسترش نا آرامی در منطقه میکند و میلیاردها دلار دیگر خرج گروههای تروریستی و هر لحظه خطر یک جنگ منطقه ای افزایش میابد.

------------------------------

منبع انگلیسی این گزارش //www.panarmenian.net/eng/world/news/64911/

------------------------------

BY: Cy. S. S.

On Twitter //twitter.com/CyrusShares


Share/Save/Bookmark

more from SecularDemocraticIran
 
SecularDemocraticIran

بعد از اختشاشات

SecularDemocraticIran


بعد از اختشاشات چند هفته گذشته که ج.اسلامی باعث و بانیش بوده باید هم این کار رو میکردند  اینهم از شاهکارهای دیگر جمهوری اسلامی، هزاران خانوادهء ایرانی ساکن بحرین که بسیاری از جمهوری اسلامی به آن کشور گریخته اند بی خانمان میشوند.  در حالیکه تظاهرات مسالمت آمیز در ایران به خاک و خون کشیده میشوند، جمهوری اسلامی صدها میلیون پول بیزبان ملت ایران را خرج گسترش نا آرامی در منطقه میکند و میلیاردها دلار دیگر خرج گروههای تروریستی و هر لحظه خطر یک جنگ منطقه ای افزایش میابد.    تو ایران با این کارهایی که نظام اسلامی می کند فکر کنم تا چند وقت دیگه سازمان ملل یک قطعنامه صادر میکنه و تمام اتباع ایرانی را از کره زمین دیپورت و اخراج میکنند تا بروند انقلابشان را به کره ماه صادر کنند و برای همین هم چندی پیش محمود خوشگله تعدادی جک وجانور به فضا فرستاد تا مزنه دستش بیاد ببینه آب و هوا اون بالاها چه جوریه و آیا آب یافت میشود تا بریزد اونجایی که میسوزد؟