آرزوهای طلایی برای دنیایی پراز عشق و دوستی با محبت و کمال دانش


Share/Save/Bookmark

آرزوهای طلایی برای دنیایی پراز عشق و دوستی  با محبت و کمال دانش
by Sahameddin Ghiassi
31-Oct-2009
 

چند نفر دور هم نشسته بودیم و در باره جهان صحبت میکردیم که مثلا چه خوب میشد اگر همه مردم دنیا با هم خوب و مهربان بودند و با هم جنگ و دعوا نمیکردند و این همه پولی را که خرج نفرت و جنگ میکردند میآمدند و عاقلانه و با هم خرج دانش و رفاه مردم گیتی میکردند. مثلا صد سال پیش هیچ کس باورش میشد که یک تلفن بدون سیم و یا سلفون در دست انسان باشد و بتواند با همه دنیا مکالمه کند و یا حتی مکاتبه نماید. و یا کامپیوتر در صد سال پیش اصلا قابل درک و فهم بود؟

در عرض این صد سال اخیر دنیای علم خیلی پیشرفت کرده است. مردم بهم نزدیک شده اند با تلویزیون و رادیو و کامپیو تر با هم در ارتباط میباشند و در عرض چند ساعت میتوانند از قاره ای به قاره دیگر بروند. در قدیم یک مرد پنجاه ساله پیرمرد بود اکنون در آمریکا حتی در سن شصت سالگی انسان ها دنبال کار میدوند.

دستگاه کوچکی را در ماشین خود سوار میکنید و بشما راهنمایی میکند که چگونه رانندگی کنید و هر آدرسی را که در آن بگذارید هم با نقشه و هم با مکالمه شما را راهنمایی میکند تا به در خانه مقصود برسید. ماهواره میتوانند حتی از داخل خانه عکس بگیرند. واقعا رسید آدمی بجایی که بجز خدای نبیند.

خوب اگر بهمین ترتیب پیش برویم در دویست سال آینده مردم میتوانند مثل اکنون که از آسیا به اروپا و آمریکا میروند سوار ماشین های فضا پیما شوند و براحتی به کرات دیگر سفر کنند. از هواپیما ها و فضا پیما ها مثل اتوبوس و ترن استفاده کنند و آنان یک وسیله نقلیه ساده وعمومی بشوند. شاید در آن موقع بشر بتواند با سرعت نور و یا بیشتر سفر کند و بنابراین براحتی میتواند کراتی را جستجو کند که قابل زیست باشند.

افراد بشر روی زمین زیاد میشوند و مرگ و میر شاید از بین برود و انسان بر مرگ هم مسلط شود. مثل اکنون که ام آی آر داریم در آن زمان هم دستگاهی اختراع شده مثل لوله که انسان مثلا هفتاد ساله را درون لوله میخوابانند و لوله را به داخل دستگاه های مفصل و پیچیده تری میفرستند و مثلا از یک انسان هفتاد ساله مریض در آن طرف لوله وی مثلا پنجاه سال جوان تر و بدون هیچ ناراحتی بیرون میاید. و مثلا خرج این آزمایش چیزی حدود یک میلیارد دلار است و آنکسی که با تریلی هیجده نیم میلیارد دلار از ایران بیرون میخواسته ببرد نظیر وی براحتی میتوانند یک میلیارد دلار بپردارند و پنجاه سال جوان تر بشوند.

و بدین ترتیب تمامی بدی ها و خود خواهی ها و فرصت طلبی ها و جنگ ها و فساد ها و دشمنی ها و بدخواهی ها و کینه ها و نفرت ها و تمامیت خواهی ها از بین میروند وبه جای آن دوستی صلح و عشق و برادری و برابری پایه میگیرد. و شاید این همان بهشتی است که خداوند فرموده و هیچ کس آدرس آنرا ندارد و ما در وجود نوادگان خود در این بهشت موعود زندگی خواهیم کرد. یک زندگی آیده آل همراه با مهربانی و شفقت و تمامی ارزش های والای انسانی و بدون هیچ بدی و بدجنسی های بشری. و انسان این بار تبدیل به فرشته شده است. همه همدیگر را دوست دارند و همه عاشق و واله انسانیت و همدیگر هستند. علم و دانش تمامی مشگلات انسانی را از بین برده و به تمامی سوالات پاسخ داده شده است. مرض و بیماری و مرگ از جهان رخت بربسته است. رسد آدمی که بجز خدای نبیند بنگر که تا کجاست مقام آدمیت.

ایکاش تمامیت طلب ها و قلدرها و شیادان و دزدان و جانیان و خیانتکاران یک فکر بهتری پیدا میکردند و دست از آن بدی ها بر میداشتند شاید بدین وسیله بشر بتواند زودتر به آرزوی ها پر دامنه خود برسد ویک دنیایی پراز زیبایی عشق ومحبت و شکوه و دانش برپا سازند. که حتی شیطان هم به ادب کامل به آدم سجده کند. زیرا دیگر آدم یک آدم معمولی نیست بلکه یک دانشمند است که همه مشگلات را حل کرده است. بدین ترتیب شیطان هم خود داوطلبانه به انسان سجده میکند و هم انسان و هم شیطان دوباره به بهشت باز میگردند و شیطان از شیطنت هایش دست بر میدارد و دوباره یک فرشته خوب میشود و به انسان این بار با راحتی سجده میکند و دل خدا را نمیشکاند و هم بشر واقعا لایق سجده کردن میشود زیرا با دانش و اختراعات خود کلیه مسایل را حل و فصل کرده است. بدین ترتیب مشگل با شیطان هم حل میشود و خدا او را دوباره میبخشاید. و با خوب شدن شیطان علیه سلام و فرشته خوب شدن دیگر این بار به وسوسه انسان نمیپردازد و با دستورات خدا عمل میکند و دست از حرف ناشنوایی برمیدارد و بشر را راحت میگذارد و دیگر شیطان بدی وجود ندارد که برای انسان مشگل ساز باشد. پس بیایید به امید آن روز که صلح و محبت تمای دنیا و فضا را بپوشاند یک دعای خوب بکنیم. روزی که تمامی بشر با هم با دوستی و مهر زیست میکنند و دیگر شیطان هم آنان را آزار نمیدهد. زیرا او هم خوب شده است و حرف شنو. وایکاش که دیکتاتورهای شیطان صفت اکنون و از همین حالا پندمیگرفتند و آخرت خود را به تعدادی دلار نمیفروختند. و در بانک ها اینهمه دلار پس انداز نمیکردند.


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi