مبارزه بایست با شیطانهای زمانه ما باشد؟


Share/Save/Bookmark

مبارزه بایست با شیطانهای زمانه ما باشد؟
by Sahameddin Ghiassi
20-Nov-2011
 

ګردن دزدهای خرده پا را میزنند ولی دزدان عظیم شان میلیارد دلاری دزدی کرده را نمی زنند که ثروتهای ملی کشورهایمان را غارت میکنند؟ این هم نوعی عدل و سو استفاده از اسلام است همانطوریکه می بینیم مشګل همه برسر ما طبقه متوسط و فقیر خالی میشود این جوانان طبقه فقیر و یا متوسط آمریکایی هستند که در میدان جنګ ها کشته میشوند  و اګر هم زنده بمانند بعد خودکشی میکنند؟  در دنیا شاید تنها دو طبقه باشند طبقه حاکمه غارتګر و پادوهای ملی و محلی آنان وطبقه دیګر آنان با سو استفاده از نفاق های مذهبی ملی زبانی فرهنګی مارا بجان هم انداخته اند و خودشان در قصرها با نهایت آسایش زندګی میکنند و در بهترین قصرهای زیر زمینی و روی زمینی بانهایت امنیت هستند و جوانان ما و مارا روبروی هم قرار داده اند همه ما دربند قدرت و طمع و ثروت و تمامیت طلبی آنان هستیم. آنان با پخش مواد مخدر  فروش وسایل مواد منفجره و جنګی استعمار حتی مردم طبقه متوسط و فقیر کشورهای خودشان دامن زدن به تفرقه میان ما و آنان توهین و تحقیر و سواستفاده از بی سواد و جهل ما با تکیه به تعصب های مذهبی ملی نژادی زبانی مارا جون آدمکهایی بجان هم انداخته اند. مګر همین دزدان عظیم شان در کشورهای ما دزدهای میلیارد دلاری نمی کنند آنوقت دست یا ګردن انسان های خرد شده در جرخ قدرت خود را میزنند. آنان مذهبهای مختلفه را بر ضد هم تحریک میکنند. آنان کشورهای مصنوعی ساخته و آنان را برضد هم تجهیز میکنند.

و ما هم بخاطر نداشتن خرد در تله آنان ګرفتار شده ایم. تنها ره رهایی ما دانش و خرد و اتحاد است و اینکه سعدی فرماید  بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک ګوهرند     مولانا فرمود  ای بی خبران بیایید بیایید معشوق همین جاست کحایید کجایید  حتی دعوای بین بی دین و با دین از ترفند های تازه آنان است که مارا در تله دیګری خواهد انداخت  این همه جنګ جدل حاصل کوته نظری است   چون درون پاک کنی حرم دیر یکی کعبه بت خانه یکی است.  حتی بی حجابی و با حجابی هم دارد یک مساله میشود که این دوګروه باهم به مبارزه برخیزند.  نګاه کنید به شاهکار ساخت خداوند که زن و مرد را زیبا خلق کرده است مقدس و قابل احترام چرا این ساخت خداوندګار را با چشمان پاک و قلب پاک وفکر پاک نګاه نکنیم و بادیده طمع و شهوت به آن نګاه بکنیم. چرا؟       عزیزم حرف من خیلی ساده است اتحاد تمامی مردم دنیا که دچار سرمایه داران عظیم غارتګر شده اند.

 اتحاد و احترام به تمامی فرهنګها مذهب ها بی مذهب ها و دوستی و محبت میان همه ما که اکنون در آتش تفرقه و حسادت بیکاری بی مسکنی بی حرمتی می سوزیم  اختلافهای مصنوعی بین ما که از مبارزه برعلیه استعمار و استحمار بین المللی خلاص شویم. برای اینکه بعد این غارتګران را بشناسیم باید بګویم که حتی مثلا در آمریکا هم یک استاد دانشګاه با چهل سال سابقه کار اګر سالم و وابسته نباشد حتی صد دلار هم پس انداز و از آن خود ندارد آنچه دارد متعلق به بانکها و شرکتهای بیمه است. سربازان آمریکایی اګر در جنګها کشته نشوند بسیارشان بعدها خودکشی میکنند. ما هم که سرګرم جنګ بین شیعه سنی  حالا بی دین بادین هستیم. مابایست اتحاد داشته باشیم کشورهای ما همه مصنوعی هستند  مګر کردها در پنج کشور تقسیم نشده اند و... بلوچها و ... بعد ها بین آنان ودیګران تفرقه انداخته مثل عرب عجم  تازی پارسی  کرد ترک و ... بعد ها تفرقه بین زبانها و استفاده ابزاری از آن برای نفاق. بین مذهبهایمان مردمی که قرآن کریم را نخوانده اندمسلمانان مثلا متعبی هستند که خون دیګران را مباح میدانند. آیا اینان جز آدمکهایی چیزی دیګری هم هستند. باید همه فکرها و همه روشها آزاد باشد. و هرکس به فکر و عقیده دیګری احترام بګذارد. دزدان عظیم شان بهترین زنان را دراختیار دارند ولی زنان دیګری باید خود سوزی کنند  بچه بازی  و نداشتن کار برای مردم کودکان خیابانی  ؟  ما بایست هدف اصلی مان نجات مردمان از دست این تفرقه ها باشد. هدف همانا دزدان عظیم بین المللی و پادوهای محلی و ملی شان هست.

 آنان باید هدف پیکانهای ما باشند ما بایست از غول جهل  تعصب  رها شویم و باهم متحد شویم تمامی مردم در بند دنیا در تمامی جهان باید باهم متحد شویم. صف آرایی و حمله ما به هم نفع آنان است. آنان که بر مبنای تفرقه بیانداز حکومت کن غارت کن بکش بسوزان ریشه کن است؟ ما به دوستی محبت و اتحاد باهم نیازمندیم وبس. مبارزه باهم به نفع آنان است.   خداوند از ګل این شاهکار را خلق کرد بدن زن و مرد بایست مقدس باشد زیرا خداوند به شیطان هم دستور داد که زن و مرد لخت ساخته خود را سجده کند و او نکرد و از مقدس بودن انسان سربازد  حالا هم کسانی که به زن و مرد و بدن هایشان آزار میرساند در حقیقت به ساخت پروردګار توهین کرده است. و بایست از رهروان شیاطین باشد؟ آیا هنود علم میتواند شاهکاری چون حضرت حوا بسازد؟


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi