شاهزاده های پر پر شده فلات ایران؟ ایران بزرگ آریانا


Share/Save/Bookmark

شاهزاده های پر پر شده فلات ایران؟ ایران بزرگ آریانا
by Sahameddin Ghiassi
10-Jan-2011
 

شاهزاده های پر پر شده فلات ایران؟ ایران بزرگ آریانا

کشورهای ما متاسفانه مورد هجوم خودی  ناخودی و بی خودی قرار گرفته است. تحصیکرده های ما هرکدام به بهانه های گوناگونان و واهی مجبور به ترک کشور هستند و اینطور که میگویند حدود سی ملیون از مردم خاور میانه ایران بزرگ و یا آریانا به خارج از آن پناه برده اند. تفرقه اندازی بین کشورهای ما بیداد میکند. همه مارا به نوعی بجان هم انداخته اند و خودشان که آتش بیار این فتنه هستند از بالای برجهای عاج به ریش همه ما میخندند.

داستان عرب و غیر عرب ایرانی و ... افسانه هایی که بهم بافته اند و بخورد مردم داده اند. اگر شما به امپراتوری ایران باستان نگاه کنید باید متوجه باشید که اکثر این مردم با هم مخلوط شده اند مثلا هنگامیکه که آریاها از طرف قفقاز و روسیه به سبب سرما و نداشتن آذوقه کافی برای احشامشان سرازیر فلات ایران شدند در اینجا ایلامیها  زندگی میکردند لاجرم با آنان مخلوط شدند و درهم آمیختند و مادها و پارسها نیز با هم در آمیختند بعد هم که تورانیان که ساکنین ترکستان و اطراف آن بودند با دیگر مردم این فلات متحد شدند و با هم ازدواج کردند  نادرشاه ترکمن بود و بسیاری از سلاطین ایران آذری و یا ترک نژاد و یا نیمه ترک بودند ساکنین فلات ایران در بعد از حمله مغولان با آنان نیز مخلوط شدند و سلطان ابوسعید بهادر مخلوطی از ساکنان فلات ایران و مغولستان بود.
با آمدن عربان هم این اختلاط پایان نگرفت و عربان و ایرانیان باهم دوباره مخلوط شدند بسیار از مردان ایران دختران عرب گرفتند و عربان هم زن ایرانی ستاندند. این است که خون و نژاد مردم فلات ایران در تمامی منطقه حتی همین عربستان که اکنون اسمش عربستان سعودی بوده و قبلا عربستان ایران نامیده میشده در جریان است همین طور که ترکان عثمانی و مردم آن مخلوطی ازسایر مردمی هستندکه در ترکیه امروزی زندگی میکردند. مثلا کردها که در شاید پنج کشور تقسیم شده اند آیا دارای پنج نژاد مختلف هستند؟

استعمار و استحمار میخواهد که ما از هم جدا باشیم و باهم متحد نشویم وگرنه در برابر حداکثر صد ملیون روس مردم نژاد ایران شاید بیش از چهارصد ملیون باشند. تازه همین مردم باز با همان روسها هم به نوعی همنژاد و فامیل هستند. این است که تنها راه رهایی ما اتحاد است  اتحاد تمامی مردم فلات ایران و خاورمیانه و دوستی و احترام بهم و به رسم رسومات هم و به دینهای هم و به زبانهای هم مثل الگوی آمریکای شمالی؟

آیا همه مردم آمریکای شمالی از یک نژاد زبان مذهب و ملیت هستند؟  پس وقتی آنان با هم متحد هستندو ولایات آنان باهم اتحاد دارند ما چرا باهم اتحاد نداشته باشیم  ما که در گذشته یکی بوده ایم. بیایید دوباره متحد شویم و مردم خود را نجات دهیم. آوارگان ما در دنیا بیهوده  دارند تلف میشوند و بجرمهای واهی از بین میروند؟  مگر وقتی ماندلا پیروز شد تمام قبلی ها را کشت؟ ظلم ظلم هدیه میآورد و ستم ستمکاران دیگری را می پروراند.  محبت محبت میآورد و دوستی دوستی . تخم نفاقی که اکنون بین مردم ما از رشتی  اصفهانی ترک پارس  بهایی و مسلمان  شیعه و سنی کاشته شده است به زیان همه ماست. کشورهای ما بایست دوباره با هم متحد و مردم ما بایست دوباره یکپارچه شوند وگرنه در جایی که شاهزادگان ایران خودکشی میکنند حال دیگرانی که در گمنامی و سکوت از بین میرود معلوم است؟ مردم فلات قاره ای ایران که مجبورند در خارج به دریوزگی بروند و هزارها ناراحتی را تحمل کنند و کشورهایشان هم به مناسبت نداشتن نیروی کار ورزیده و تحصیکرده راه عقب گرد را در پیش بگیرند؟  دود این مشگل به چشم همه ما خواهد رفت و همه ما زیان خواهیم  دید مستقیم و غیر مستقیم؟


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi
 
Sahameddin Ghiassi

بفرمایید اینهم لیست سقوط هواپیماها در ایران طی چند سال گذشته

Sahameddin Ghiassi


بفرمایید این هم لیست سقوط هواپیماها در ایران طی چند سال گذشته
ayandenews.com

1384: لاكهید سی 130 ، فالكن 20 و بویینگ 707

۱ اردیبهشت ۱۳۸۴: یك فروند بوئینگ ۷۰۷ هواپیمایی ساها كه در مسیر كیش- تهران در حركت بود در فرودگاه مهرآباد از مسیر منحرف شد و وارد رودخانه كن شد. در این حادثه یك نفر كشته شد.

۱۹ دی ۱۳۸۴: یك هواپیمای فالكن-۲۰ در شمال غرب ایران سقوط كرد و تعدادی از مقامات ارشد سپاه، از جمله سردار شهید احمد كاظمی، فرمانده نیروی زمینی سپاه، به شهادت رسیدند.

۱۵ آذر ۱۳۸۴: یك فروند هواپیمای سی-۱۳۰ ارتش ایران كه حاوی خبرنگاران و پرسنل ارتش بود، بر روی منطقه‌ای مسكونی در تهران سقوط كرد كه بیش از ۱۱۰ كشته برجای گذاشت.

1385: آنتونوف 74  و توپولف 154

۶ آذر ۱۳۸۵: یك فروند هواپیمای آنتونوف ۷۴ متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه مهرآباد سقوط كرد. در این حادثه ۳۶ نفر كشته و ۲ نفر زخمی شدند.

۱۰ شهریور ۱۳۸۵: سقوط هواپیمای توپولوف-۱۵۴ شركت ایران ایرتور در فرودگاه مشهد. این هواپیما در مسیر بندر عباس-مشهد در حال حركت بود. این هواپیما حامل ۱۴۸ مسافر بود. در این حادثه ۲۸ نفر كشته و ۵۰ نفر زخمی شدند.

 1386: فوكر 100

۱۲ دی ۱۳۸۶: یك فروند هواپیمای فوكر ۱۰۰ شركت ایران ایر هنگام برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد دچار حادثه شد. این هواپیما كه حدود صد مسافر داشت، قرار بود از تهران به مقصد شیراز پرواز كند، اما چرخ‌های هواپیما هنگام برخاستن به علت انحراف از باند فرودگاه كنده شد و بال هواپیما آتش گرفت.

 1387: ایران 140 و بویینگ 737

۲۷ بهمن ۱۳۸۷: هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰ در حوالی فرودگاه شاهین شهر اصفهان سقوط كرد و تمامی پنج سرنشین هواپیما جان باختند.

۳ شهریور ۱۳۸۷: سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ ایرانی در اجاره شركت هواپیمایی آیتك ایر قرقیزستان با ۹۰ مسافر كه ۷۰ نفر از آنان جان باختند.

 1388: توپولف 154، ایلوشین 62 و آواكس

۴ بهمن ۱۳۸۸:یك فروند توپولف تی یو-۱۵۴ با ۱۵۷ مسافر پس از فرود روی باند فرودگاه مشهد آتش گرفت. در اثر این حادثه داخل هواپیما به كل سوخته و بال سمت راست و دم و چرخ هواپیما جدا شدند و ۴۲ تن از مسافران به بیمارستان منتقل شدند.

۲۴ تیر ۱۳۸۸:سانحه مرگبار توپولف تی یو-۱۵۴ متعلق به هواپیمایی كاسپین ۱۶۸ كشته برجای گذاشت.

۲۰ مرداد ۱۳۸۸: یك فروند هواپیمای فوكر ۱۰۰ در پرواز شماره ۷۲۹ هواپیمایی آسمان در فرودگاه اصفهان دچار سانحه شد. به علت فرود نامناسب عوامل پرواز یكی از چرخ‌ها تركیده و آتش گرفت. درهای این هواپیما بسته بوده و در حالی كه مسافران داخل بودند ماموران فرودگاه به اطفای حریق مشغول شدند و سرانجام پس از خاموش كردن آتش مسافران از هواپیما خارج شدند.

۲ مرداد ۱۳۸۸: پرواز شماره ۱۵۲۵ هواپیمایی آریا تور كه از تهران به مشهد حركت می‌كرد ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه دوم مرداد ماه در فرودگاه مشهد، در نتیجه باز نشدن چرخ جلو و همچنین اشكال در چرخ‌های عقب در هنگام فرود از باند خارج شد و به دیوار فرودگاه برخورد نمود.

در این حادثه حداقل ۱۷ نفر (۳ مسافر و ۱۴ خدمه پرواز) كشته و ۲۰ نفر نیز مجروح شدند.این هواپیما از نوع ایلیوشین-۶۲ و مجموع مسافران و خدمه آن ۱۶۰ نفر بوده‌است. خبرگزاری فارس، به نقل از سخنگوی سازمان هواپیمایی، سرعت بالای هواپیما را علت سانحه عنوان نمود.

۲۴ تیر ۱۳۸۸:یك فروند هواپیمای مسافربری از نوع توپولف تی یو-۱۵۴ متعلق به شركت هواپیمایی كاسپین كه عازم ارمنستان بود دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی تهران در در ۱۲ كیلومتری جنوب قزوین بین منطقه فارسیان و جنت‌آباد در بخش مركزی قزوین سقوط كرد كه منجر به كشته شدن تمامی ۱۶۸ نفر سرنشین (مسافر و خدمه)این هواپیما شد.

 1389: بویینگ 727

۱۹ دی 1389: یك فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۲۷ شركت هواپیمایی ایران‌ایر، كه از تهران به سمت ارومیه پرواز می‌كرد با ۱۰۵ سرنشین (۹۳ مسافر - ۱۲ خدمه) در نزدیكی ارومیه سقوط كرد و در طی این حادثه ۷۷ نفر كشته و ۲۸ نفر هم مجروح شده‌ند.


Sahameddin Ghiassi

رویای پروانه های پریشان و سرگردان

Sahameddin Ghiassi


رویای پروانه های پریشان و سرگردان

ایکاش ما هم مثل کشورهای پیشرفته باهم میتوانستیم با همه مدارا کنیم که گفته اند با دوستان مروت وبا دشمنان مدارا؟ ولی متاسفانه تمامیت خواهی ما و اینکه خودرا عقل کل میدانیم و دیگران بایست برده و بنده ما باشند و کلام مارا کلام آسمانی پندارند. هرکدام از ما که دستش به دم گاوی بند میشود ناگهان حس دیکتاتوری و تمامیت خواهی اش گل میکند و میخواهد که همه به او تعظیم و تکریم کنند و حرفش را چون کلام آخر آسمانی بپذیرند و از او اطاعت محض کنند؟

دیروز محسن بمن تلفن کرد و گفت که یک خواب و یک رویای شیرین دیده است گفتم خوب برایم تعریف کن. گفت دیده بود که در کشورهای خاورمیانه هم با هم مهربان هستند بهم احترام میگذارند و به عقاید هم با دیده احترام نگاه میکنند حرف هم را می فهمند از هم سو استفاده نمی کنند مردم نمایندگان خودشان را بدون واسطه و بدون فیلترهای حکومتی انتخاب میکنند هرکس آزاد است عقیده خودش را ابراز دارد و از جانب کسی مورد تمسخر آزار و بازخواستی قرار نمیگیرد.  استادان تلاش دارند که به دانشجویان خود هر چه بیشتر و هرچه بهتر بیاموزند و دست هیچ کس برای رشوه خواهی دراز نیست. 

قضات و مامورین انتظامی آنقدر غرور و بزرگی دارند که حتی هدیه های کوچک را هم قبول نمیکنند مثل کله قند و یا شکلات. مامورین شهرداری نمی گویند که بما چک های مسافرتی بده ؟ 

همه مردم خاورمیانه باهم خوب مهربان متحد شده اند به بهاییان در همه کشورهای خاورمیانه اجازه تاسیس مدرسه و دانشگاه داده اند و همه آنان بایست از همه امکان های شهروندی برخوردار باشند و مذهب آنان هم رسمی شناخته شده است مثل زرتشییان و مسیحیان. روحانیون اسلامی بهم بسیار مهربان هستند و روحانیون شیعه در مسجدهای سنی ها سخنرانی میکنند و همه را به وحدت  دانش و احترام بهم دعوت میکنند؟

آنقدر در کشورهای خاورمیانه کار و دانشگاه تاسیس شده است که جوانان این کشورهای مانند پروانه های سرگردان مجبور به دریوزگی در کشورهای غربی نیستند صوفیان دراویش و سایر مذهب ها و حتی بی دینها و مادیون از آزادی کامل و تبلیغ برای مرام خود برخوردار هستند. روحانیون شیعه میگویند ما که نود در صد مردم را شیعه کرده ایم از ده در صد آنان هیچ واهمه ای نداریم. 

بیسجیان در کنار سلطنت طلبها و یا مجاهدین و ... همه برای خدمت به مردم صف کشیده اند و سعی میکنند که در انجام کارهای خوب از هم پیشی بگیرند. 

یادم به آن روزهایی میافتد که یک روز دانشجویی کمونیست دو آتشه میشد و بعدی از چندی با معاشرت با شاهی ها شاهپرست شدیدی میشد و در آخر هم شیعه سفت سخت و بعد هم در آخر سر صوفی میگشت  و بعد بهایی میشد و بالاخره با تماس با دیگر دوستانش مسلمان میشد و به حج میرفت؟ براستی هم ما متاثر از محیط و پدر مادر و اطراف خود و معلمان خود هستیم و هرکدام از آنان براحتی میتوانند روی ما تاثیر گذار باشند.

محسن میگفت که خاورمیانه هم درست مثل آمریکا شده بود و همه در برابر قانون مثلا مساوی بودند و هیچکس را بعنوان اینکه مثلا بهایی هستی و یا در خانواده بهایی متولد شده ای آزار نمی دادند و یا کاری بکار مجاهدین تا مادامیکه دست به اسلحه نبرده اند ندارند.


Souri

Shirin jon

by Souri on

I love your talent and am a fan, my dear. I understand how you feel about this.

Nevertheless I am among those who have been deeply affected by this tragedy, while I am an ardent anti-Monarchist and have never been a pro-Pahlavi. I can't explain why but I am honest to say that I feel the sorrow very deeply, both for the wasted young life and for the broken mother. So, I just wanted to apologize about my roude-deraazi on this matter, but I just can't help it. I believe we have to be tolerant toward the different people who are responding to this matter, each one in their own way. Just be patient my friend. This too shall pass :) 

The good behavior of the people, warms our heart and make us thankful.....  And the bad ones, just make us to recognize and appreciate the good ones!


ahang1001

ای بابا خفه شدم از شاهزاده سرایی

ahang1001


از همه شما که داد سخن از خود کشی علی رضا پهلوی داده اید

تقاضا دارم اون یک میلیارد دلار ثروت این خاندان را بمن بدهید و مرا به سیبری یا آلاسکا بفرستید

قول میدهم که خود کشی نکنم