از هم پاشیدگی های خانواده های خاور میانه ای در غرب


Share/Save/Bookmark

از هم پاشیدگی های خانواده های خاور میانه ای در غرب
by Sahameddin Ghiassi
07-Oct-2010
 

از هم پاشیدگی های خانواده های خاور میانه ای در غرب و یا...و مشگل جانماز آبکشی.

همانطوریکه قبلا هم نوشتم اکنون کشورهای قلدر بدون لشگر کشی های گسترده هم کشورهای دیگر را به نوعی جدید استعمار و استحمار میکنند. آنان عوامل خود فروخته و حریص و تمامیت خواه خود را مجهز میکنند تا جلوی پیشرفت مردم را بگیرند و مردم را در لایه هایی از فساد دزدی و کلاهبرداری و فشار اقتصادی و بدبینی و ... فرو میبرند. کسانیکه میخواهند از سیستم قهار فرار از میهن خود کنند هم عین بردگان و کنیزان قدیم در کشورهای مثلا پیشرفته به دامان استعمار و استحمار نوین پناهنده میبرند و با درگیری با مشگلات تازه از بین میروند. شاید نسل های بعدی آنان اگر بسیار تیز هوش باشند بتوانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند ولی یک نسل بسادگی از بین میرود کسانی که میتوانستند در کشورشان مفید باشند ولی در کشورهای پیشرفته تنها یک کارگر فیزیکی هستند. خوب این هم یکی از شگردهای استعمار نوین است.

یکی از حربه هایی که آنان استفاده میکنند علاوه بر قوم گرایی و گویش گرایی  دین و مذهب های وابسته به آن است که مردم طوطی وار بعنوان مقلد به آنها وابسته اند و مشگل تا مغز استخوانشان نفوذ کرده است. تفرفه افکنی برای خاطر دین متاسفانه یکی از ارکان رسمی و مهم این سیاستهای خرابکارانه است. کسی که حتی قرآن را هم نخوانده و هیچ اطلاعی از فلسفه و بنیان دین ندارد براحتی بازیچه دست استعمار قرار میگیرد واز برای از بین بردن برادران و خواهرانش سو استفاده می نمایند. دینداران هم شاید به چند دسته تقسیم شوند یکی از آنان گروهی است که واقعا به دین عقیده دارند و سعی میکنند در این باره مطالعه کنند و حقایق را کشف نمایند. آنان نماز میخوانند روزه میگیرند دزدی نمیکنند  فساد نمیکنند به قتل و غارت دست نمی زنند و سعی دارند که انسانهایی خوب و وارسته باشند. دسته دیگر کسانی هستند که دین را بعنوان یک حربه انتخاب کرده اند تا به دزدی فساد خیانتها و جنایتهای خود صورت دینی و مذهبی بدهند. کسی به عنوان دین همه چیز خود و حتی جانش را هم از دست میدهد و کسی دیگر در برجهای عاج و در اتاقهای طلایی منبت شده آینه کاری شده در کنار دلبران بین المللی و معشوقه گانی از سراسر عالم از سرخ سیاه گرفته تا برنز و سفید زرد مشغول کیف است و به ریش تمام معتقدان واقعی هم میخندد.

شیوخ عرب خلیج پارس و یزید و معاویه کسانی هستند که از صدقه سر دین اسلام و سادگی پیروان مقلدان ساده اندیش به ثروتهای نجومی رسیده و دست هر کسی که از آنان یک دلار بدزدد را هم قطع میکنند بنام اسلام ولی هیچ کس از آنان نمی پرسد که این همه ثروت را از چه راهی بدست آورده اند. آیا اختراعی عجیب غریب کرده اند و یا... آری این ثروتهای افسانه ای که آنان چون ماران بر آن خزیده اند در پناه دزدی و فساد و در سایه اسلام و برهنمایی و هدایت قدرتهای استعماری بدست آمده است تا جلوی پیشرفت و تکامل فکری و معنوی انسان های معمولی و اکثریت مردم را بگیرند و آنان را مثل یک مشت زالوهای خون آشام به جان مردم مقلد ساده دل بیندازند وهرکه هم خواست بجای شکل مار نوشتن مار را به آنان بیاموزد با دشته و تفنگ به دیار عدم فرستاده شود. بن لادن برای اسلام و مسلمین چه خدمتی کرد؟ جز اینکه به عنوان بازار یاب اسلحه و مواد مخدر میلیاردها دلار به جیب سازندگان دلالان  و شرکتهای بزرگ و عظیم بین المللی فرستاد و مردم را هم آش لاش علیل و بی سرپرست و فقیر تر کرد. روابط پنهانی و زیر میز این دلالان و این عوامل بخوبی نشان میدهد که همه آنان در یک راستا حرکت میکنند از بین بردن طبقه متوسط مزاحم که براحتی برده آنان نمی شوند.

آنان چون پول و کنترل وسایل ارتباط جمعی را در اختیار دارند از این جهت هم نیروی ها نظامی و انتظامی هم دربست در اختیار آنان میباشند و مغز شسته شد ه گان به دستور آنان حرکت و عمل میکنند. آنان در جهت منافع مردم و اجتماع برنامه ریزی نشده اند بلکه برای خدمت مستقیم و غیر مستقیم به ارباب کل آموزش دیده اند.

اگر کسی در این باره تحقیق کند خواهد دین که دین عملا بازیچه در دست دغلان و شیادان است وگرنه چطور دین مسیحیت که بسیار کهنه تر از دین اسلام است باعث ترقی مردمانش شده است و دین اسلام مردم را عملا به عقب برمیگرداند. مساله روشن است که میتوان هر دین را هر نوعی که بخواهند تعریف و تفسیر کنند. بعضی دانسته یا ندانسته برداشهایی از دین میکنند و  با خبرگی و چیرگی آن را به نفع خود تغییر میدهند. برداشتهای متفاوت از دین مسیحیت منجر به داشتن بیش از هزار نوع مذهب و کلیسا شده است و همین برداشت از اسلام هم باعث مکتبهای دیگری شده است که بعضی از آنان پیشرو و مترقی اند و بعضی واپسگرا و تابع استحمار و استعمار بین المللی. مثلا طالبان آموزش دختران را نفی میکند در صورتیکه به آموزش دختران تاکید شده است.

شیادان و دغلان و حریصان برای کسب مال بیشتر و منافع بیشتر دستکاریهای در دین میکنند که باعث می شود نام دین بد شود و مردم به بی دینی روی آورند. مشگل دوم این است که استعمار مکتب های دینی و برداشت های مختلف از دین را علیه هم آرایش میدهد و آنان را برای کسب منافع خویش به جان هم می اندازند. و از این بل بشو و آب گل آلوده ماهی میگیرند. و خانواده های ما پریشان میشود و مردم ما معلوم متعاد بیکار  بدون تحصیلات تخصصی و یا سربار اجتماع میگردند. دزدان و شیادان وابسته که متاسفانه اختیار در کف دارند با داشتن بودجه های انبوه و قدرت و اقتدار به سمت حمایت وابسته گان و جهان خواران هدایت میشوند و مردم با به آنطرف هل می دهند.


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi