حکومت دیوانه گان


Share/Save/Bookmark

حکومت دیوانه گان
by Sahameddin Ghiassi
15-Sep-2010
 

حکومت دیوانه گان

لابد نزد خود فکر میکنید مگر میشود که دیوانه گان به حکومت برسند؟ دیوانه گان معمولا بایست در آسایشگاه دارمجانین باشند و نه در حکومت؟ دیوانگی خودخواهی و خود پرستی و پول دوستی بیش از حد و تمامیت خواهی و دیکتاتوری افکار ابلهانه و کارهای غیر عادی که دیوانه گان انجام میدهند آیا می تواند آنان را به حکومت برساند؟

بلی چگونه  سیستمی که میخواهد جنگ افروزی کند تا بتواند مصنوعات خود را بفروشد بایست جنگ افروز و دیوانه گانی داشته باشند تا بتوانند در پرتو کارهای آنان به جنگ و قتل غارت بپردازند. آیا اگر دیوانه گانی بکار بمب گذاری نمی پرداختند این همه بودجه صرف مثلا امنیت میشد؟  آیا میدانید که میلیارد ها دلار صرف امنیت و بازرسی و مبارزه با مثلا تروریست ها میشود؟  آیا میدانید که شرکتهای بیمه از صدقه سر بمب گذاران و دیوانه گان میلیاردها دلار سود خالص دارند و بیمه های خود را مرتب افزایش میدهند. آیا میدانید که حتی استادان دانشگاه به نان شب محتاجند و بیمه و بازنشستگی ندارند؟ در عوض دزدان و دیوانه گان سر پست های مهم نشسته اند؟ 

آیا در دیوانگی کسی مثل هیتلر شک دارید؟ مردی که پنجاه میلیون انسان را کشت؟ آیا در دیوانه گی استالین شک دارید. دیوانه گانی در قدرت و تمامیت خواهانی دیوانه که حتی به مرگ و پیر ی هم اعتقادی نداشتند و فکر میکردند تا دنیا دنیا است آنان بر سریر قدرت و حکومت قرار دارند . راستی اگر آنان دیوانه نبودند پس چه بودند؟  آیا آنان فکر میکردند روزی مثل دیوانه ای اعدام شوند؟  صدام خودمان را که میشناسید آیا او بیشتر از یک دیوانه قدرت چپزی دیگر هم بود؟


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi
 
Sahameddin Ghiassi

My geese and ducks

by Sahameddin Ghiassi on

My bird in my boarding school in Orlando, USA