سیستم تفرقه افکنی و غارتگری


Share/Save/Bookmark

سیستم تفرقه افکنی و غارتگری
by Sahameddin Ghiassi
09-Jul-2010
 

سیستم تفرقه افکنی و غارتگری

متاسفانه در شرق و خاورمیانه اکنون طبق یک برنامه طراحی شده دارند که آتش اختلافات را بین قومها و مذهب ها را دامن میزنند و مردم را بجان هم میاندازند تا خودشان خوشه چینی کنند. جوانان مارا بنام بسیجی و غیر بسیجی بجان هم میاندازند و عده ای را هم متعاد و سرگردان کرده اند. آن تعداد از جوانانی هم که دستشان به دم گاوی بند است آنچنان تربیت کرده اند که همه خیالی دارند بجز خیال خدمت به مردم.

فساد  دزدی و رشوه خواری دارد غوغا میکند و همه دستشان برای گرفتن رشوه دراز است.  همه را طوری برنامه ریزی میکنند که تمامیت خواه  خود خواه  خود محور و مال دوست  رشوه خوار باشند. متاسفانه این یک برنامه کلی است که آتش آن بجان مردم خاور میانه افتاده است.

نداشتن کار  برنامه درس  امکانات ورزشی تحصیلی و غیره جوانان مارا رهسپار کشورهای مثلا پیشرفته  میکند. تا در آنجا بعنوان کارگر های بدنی و یا حداکثر فروشندگی مشغول شوند و تمامی تحصیلات و تجربه های علمی آنان بی ارزش میشود.

برنامه طوری تنظیم شده است که حتی مردم ما نتوانند در آمدی معمولی داشته باشند. و قوانین پیچیده و سر درگم غرب بقیه سرمایه های مارا هم غارت میکند.

ایکاش که رهبران خاورمیانه متوجه میشدند که راه ترقی همان روش مسالمت آمیز و تعقل و تساهل است . نظیر همان روشی که غرب انتخاب کرده است. آنان حتی به مسلمانان هم که آنان را تروریست معرفی میکنند اجازه تاسیس مسجد را میدهند. 

برای این که از سیستم غارت گری غرب خلاص شویم  ما بایست تولید بیشتر و دانش بیشتر داشته باشیم و ما این امکان را داریم که مثلا یک میلیارد نیم مسلمان هم با هم متحد شویم و در راه علم و پیشرفتا و ترقی معنوی و صنعتی و همکاری با هم بکوشیم. همانطوریکه مردم در آمریکا باهم با صلح و صفا زندگی میکنند ما هم باهم آنچنان باشیم. 

و به کلام بزرگان خود گوش فرا دهیم که ای بیخبران بیایید بیایید محبوب در اینجاست کجایید  کجایید  محبوب در خانه دیوار به دیوار   تو در گردنه بیایان در گرمای سوزان وادی به چه چیزی حیران ملالی و سرگردان.  

می بخور منبر بسوزان مردم آزاری مکن.  تو کز محنت دیگران بی غمی  نشاید که نامت نهند آدمی.


فرق بین ایران و آمریکا

در ایران بانکها بسختی وام میدهند چون تورم سرسام آوری وجود دارد ولی در آمریکا بانکها براحتی وام میدادند چون تورمی نیست و آنچه میستانند بهره واقعی است و استفاده خوب.


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi
 
Sahameddin Ghiassi

Shah Abbass the Safaviden king of Iran, a great king of Iran

by Sahameddin Ghiassi on

Painted with water colors by colonel Ghaissi 90 years ago.