حضرت مستطاب آیت الله ولی امر الله مسلمین به ندای ایران پاسخ دهید


Share/Save/Bookmark

حضرت مستطاب آیت الله  ولی امر الله مسلمین به ندای  ایران پاسخ دهید
by Sahameddin Ghiassi
25-Jun-2009
 

به ندای ایران پاسخ دهید.

جوانان ایران و مردم ایران آزادی و کار و کوشش و پیشرفت میخواهند. آنان تحصیل و علم را جستجو میکنند و میخواهند در جامعه بین المللی یک کم سواد و یا یک بیسواد نباشند.

جوانان ایران امروز یا در کشور های بیگانه اسیرند و یا در کشور خودشان و اگر حکومت این جوانان را مقابل هم قرار دهد اشتباهی عظیم کرده است. جوان ایرانی که در لباس پلیس خدمت میکند و یا در لباس بسیجی و یا در دانشگاه ها دانشجو هست نبایست برعلیه هم وارد کار زار شوند که درآنصورت باعث شادی دشمن پنهان میشود. استعمار چندین بحران راو یا انقلاب و یا کودتا را یا بما تحمیل کرد و یا از وقوع آن سو استفاده های سرشار برد. در زمان شاه هیچوقت امکان نداشت که یک افسر پلیس رسما از شخص پول بخواهد حتی یک پاسبان هم عارش میشد که طلب رشوه کند ولی در دوره حکومت اسلامی حتی سرگرد و قاضی ایرانی رسما درخواست هدیه میکردند.

استعمار تفرقه میخواهد آنوقت که جوان های ایرانی مقابل هم قرار گیرند روز شاد استعمار است. آنان که با علم و دانش مردم جهان سوم مخالف هستند از جنگ و ستیز ما لذت خواهند برد. آمریکا به جوانان ما اجازه کار میدهد ولی در آخر تمامی سرمایه را از چنگ آنان میرباید. به آنها وام ارزان میدهد و با مرور زمان آنقدر نرخ را بالا میبرد که پرداختن مالیات های کمر شکن و بهره بسیار بیشتر از کل در آمد شخص میباشد. آمریکا حتی ملت طبقه متوسط خود را هم نشان کرده است تا نابود و جز طبقه فقیر بکند.

ندای ایران مخصوص جوانا ساکن ایران نیست بلکه مخصوص تمام جوانان ایران است چه آنها که در سیستم آمریکا اسیر ند و بایست مرتب کار کنند تا بتوانند مخازج کمر شکن را بپردازند. شاید تنها طبقه ثروتمند مرفه جامعه آمریکا باشد که اسیر نیست.

البته آمریکا قبله جوانان ایران است. باری امکان کار و تحصیل در اینجا هست ولی بعد از تحصیل با گرفتن بهترین مدارک اگر نتوانید در یک کار خوب جذب شوید لاجرم کارگر بدنی خواهید بود. داشتن آکسنت و لهجه و نداشتن فرم آمریکایی و اگر بدانند که خاورمیانه ای هستید دمار را بطور محترمانه از میگیرند. آنان توپ وتفنگ و یا باطوم حواله نمیکنند ولی تمامی توان اقتصادی انسان را میگیرند.

ایکاش که رهبر ان دنیای سوم و خاورمیانه بجای جنگ و جدل و دزدی و فساد کشور هایی امن برای جوانان برپا میکردند تا همه بتوانند در سایه دوستی و مهربانی و رافت با صلح و سلام در کنار هم تحصیل و کار کنند. و مجبور نباشند به دامان استعمار پناه ببرند.

کشورهای غارتگر هر چند بار یک شورش و یک انقلاب راه میاندازند و عده ای را بخاک و خون میکشانند و بعد از مدتی که آب ها از آسیاب ریخت و مردم کمی آرام شدند دوباره شرایطی را ایجاد میکنند که مردم را دوباره به جنگ و دعوا بکشانند.

رهبران دنیای سوم عاقل باشید و فریب نخورید. بر روی جوانان خود اسلحه نکشید. با صلح و دوستی سعی کننید مسایل و مشگلات را حل کنید. به مردم احترام بگذارید تا بشما احترام بگذارند.

امانت الهی رهبری را برای خاطر الله بکار ببرید نه برای عده ای معدود. شما پدر معنوی همه هستید و بایست همه را بیک چشم نگاه کنید و فرقی بین والا گهرهایتان و فرزندان دیگر ایران نگذارید.

من منتظر بودم که پیام تسلیت شما را برای دخت عزیز ایران بشنوم . این ندای ایران است که فریاد میکند و خون بیگناهش دامان همه را خواهد گرفت.

خدای ندا میگوید که از ظلم احدی نخواهم گذشت قاتل بیرحم ندای را به چنگال عدالت اسلامی بسپارید و تا مردم آرامش یابند. اکنون همه روسای جمهور برای خانواده ندا که ایران بزرگ است نامه و تسلیت فرستادند و یا گفتند ولی ولی عزیز مسلمین جهان از ابراز همدردی و گفتن پیام تسلیت خود داری کرده است مگر ندا فرزند ایران و فرزند روحانی شما نبود؟

استعمار بی تفاوتی و ظلم را طالب است و آنان با این حربه میتوانند بر انسانها حکومت کنند. ظلم که حربه خودشان است و مردمش را میخرند و بی تفاوتی که عکس عمل جامعه است و به آنان اجازه اجرای ظلم را میدهد.

آقای رهبر و رییس جمهور این مردم بشما رای دادند و شما را میخواهند حالا سو تفاهمی پیش آمده و میخواهند دوباره رای دهند زیرا فکر میکنند که در اتنخابات تقلب شده است. شما که رهبر ی محبوب هستید و میدانید که در قلب مردم زندگی میکنید چه واهمه ای دارید که از انتخابات مجدد بدون صافی شورای نگهبان وحشت دارید. بگذارید مردم یک بار دیگر با آزادی تمام به سرصندوقها برود و با نظارت بین المللی این بار خودتان و رییس خاکی ملت ایران دوباره به کوری چشم استعمار از صندوقهای رای با افتخار بیرون خواهید زد. برمنکرش لعنت که فکر میکند شما محبوب ملت غیور اسلام که شاه را گریان بیرون کرد و شما را خندان وارد نمود نیستید.

شما فرزند روحانی همان امام مرحوم هستید. و شما همان قدر و اهمیتی را دارید که امام در زمان خود داشت. ولی امرالله مسلمین و فقیه عالیقدر دانشمند. شما دوباره رای آوردید و رییس جمهور شدید. مگر فکر میکنید که دیگر ملت پشت شما نیست که بر روی ملت آتش میگشایید؟

آیا خیال دارید که ملت را با خود بد کنید؟ آیا فکر میکنید ملت شایعات اینکه میلیارد ها دلار ثروت ملی ایران گم شده است را باور میکنند ویا از چشم شما میبینند؟

به ملت اجازه دهید که نمایندگان خود را آزادانه اتنخاب کند که در آنصورت مسولیت شما بسیار کمتر خواهد شد در صورتیکه اگر انتخابات آزاد نباشد و بصورت انتصابات باشد و شما دوستان خود را سرکار آورید در آنصورت هرگونه بدی آنان بحساب شما نوشته خواهد شد.

اگر شاه اجازه میداد که نخست وزیر مستقلا اتنخاب شود مسلم است که میتوانست تمام کاسه کوزه ها را سر او بشکند. و خود تنها نظارت عالیه داشته باشد. اگر شما هم همین کار را بکنید و به نظارت عالیه و خنثی قانع شوید این امانت الهی رهبری را تا ابد در اختیار خواهید داشت و انشا الله هم بعد از صد و بیست سال آقا زاده گرام حضرت آقای مجتبی والا گهر نور چشم و عزیز دردانه شما به تخت ریاست رهبری مسلمین جلوس خواهند فرمود.

ما یک ملت فقیر هستیم که حتی بعد از چهل سال کار کردن توانایی خرید یک خانه را هم نداریم ولی ماشا الله روحانیون ما از صدقه سر حضرت سید شهدا همه به زندگی های بسیار آبرومند رسیده اند. و رشگ آقایان کشیش ها هستند. آنان هم وضع خوبی دارند ولی متاسفانه از گرفتن مقامهای دولتی محرومند و مثلا وزیر نمیشوند. و همیشه گلایه دارند که چرا آنان مثل نظیرشان در ایران حاکم و نظیر پادشاه نمیشوند.

حضرت مسیح در بینوایی زندگی میکرد و بنا به دلایلی حتی یک زن هم نداشت. و در سن سی و سه سالگی مصلوب شد. و هیچ خیری از این دنیا ندید جز خدمت به خلق و دادن جان شیرین برای انسانهای در گناه خفته. ولی کشیشان در زندگی خوب و حتی لوکس زندگی میکنند و از صدقه سر حضرت مسیح به یک زندگی مرفه دست یافته اند.


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi