آقای دبیر کل سازمان ملل متحد و حضرت آیت الله خامنه ای


Share/Save/Bookmark

آقای دبیر کل سازمان ملل متحد و حضرت آیت الله خامنه ای
by Sahameddin Ghiassi
25-Jun-2009
 

دبیر کل محترم سازمان ملل متحد

در سالهای گذشته در ایران خشونت هایی صورت گرفته است که کم و بیش دست قدرت های استعماری در آن دخالت مستقیم و یا لااقل غیر مستقیم داشته است. اگر درست باشد کودتای بیست و هشت مرداد یک قیام ملی نبود و یک کودتا بود ولی مردم ما قبل از این کودتا و یا قیام ملی؟ به خیابانها آمدند و سی تیر را برگذار کردند که خواهان برقراری حکومت دکتر محمد مصدق بودند. میلیونها مردم در خیابانها بودند و فریاد مصدق پیروز است آنان آسمان را میلرزانید. ولی در بیست و هشت مرداد این مردم دیگر نبودند و یا تغییر عقیده داده بودند و یا تحت تاثیر دولتهای استعماری قرار گرفته بودند. و یا وحشت داشتند که از نخست وزیر محبوبشان طرفداری کنند و یا عده آنان کم شده بود.

بهر این ویرانی ها و این خشونت ها از کیسه ملت ایران پرداخت شد. سی و پنج سال شاه در ایران حکومت کرد و ظاهرا مشگلی اساسی تا سال 57 وجود نداشت. مردم به نحوی با رژیم و مشگلات آن کنار آمده بودند. مسلم است که هر رژیمی در هر زمان طرفدارانی و یا مخالفینی دارد. میلیونها مردم همیشه پشت شاه بودند در انقلاب سفید او شرکت داشتند. حالا اگر این مردم گول خورده بودند ویا ساده لوح بودند از بودن فیزیکی آنان نمیتوان صرف نظر کرد. حالا اگر بگوییم رادیوهای بیگانه و استعمار جهان خوار آنان را شست و شوی مغزی داده بود و به خیابانها کشانیده بود این یک موضوع دیگری است.

در سال 1357 رادیوهای بیگانه از شاه یک دیو آدمخوار ترسیم کردند و از امام مرحوم غرق رحمت یک فرشته تمام عیار و همه جا نوشته شد که دیو چو بیرون رود فرشته درآید. مردم ما همه نعره امام امام میزدند و که خمینی ما همه سرباز توایم .. اگر آدم منصفی باشید و این دوران را دیده باشید امیدوارم که به من خرده نگیرید. عده ای به شاه خرده میگیرند که نمیبایست همه دریچه ها را میبست و تمام احزاب را نابود میکرد تا مردم را متحدا زیر سلطه روحانیون در نیاورد. عده ای هم به شاه خرده میگیرند که اگر کوتاه نیامده بود و با خشونت با مردم برخورد میکرد و سر حکومت میایستاد هیچوقت صدام جرات حمله به ایران را نمیکرد و در نتیجه ایران را ویران و اقتصاد را ویران نمیکرد. آنچه که مسلم است در تمام این شلوغی ها و یا کودتا ها و یا انقلاب ها این ملت ما بود که زیان دید و کشورهای سلطه گر به غارت بیشتر پرداختند و بازارهای فروش آنان بیشتر و بیشتر شد.

آقایان موسوی و کروبی که همه خودی و از یاران فرشته رحمت امام خمینی هستند. آنان که یهودی و بت پرست و یا بهایی و کمونیست که نیستند و یا حتی مصدقی هم که نبودند. من نمیدانم چرا با آنان مخالفت میشود. آنان که طرفدار حکومت سلطنتی و یا جمهوری دمکراتیک که نیستند. آنان اسلامی هستند و برای بیضه اسلام و ولایت اسلام میجنگند. آنان که نخست وزیر امام ویا رییس مجلس امام بودند. آنان همراه با آقای رضایی که از سد صافی شورای نگهبان هم که گذشته اند. مردم هم که حکومت پادشاهی نخواستند و یا حتی حکومت مصدقی را هم که شعار ندادند آنان فقط به تقلب در انتخابات اعتراض داشتند. آیا حتی اگر این بار هم دسیسه خارجی ها برای برهم زدن آرامش ایران بود بهتر نبود که رهبران ایران با متانت این مشگل را حل میفرمودند نه با کشت و کشتار. اگر از اول با همان دوستان اسلامی خود رایزنی میکردند و به تخلفات رسیدگی میکردند و به یک گروه بیطرف خدا شناس و اسلام پرورش یافته مراجعه میکردند از این همه قتل و کشتار وغارت ها جلوگیری میشد و کشور بسوی هرج و مرج نمیرفت.

آقای رهبر گرام از موقعیت خود استفاده کنید و به ملت مظلوم ایران یک امکان رشد و دخالت در امور را بدهید. بگذارید بدون داشتن صافی آنان رهبر خود رییس جمهور خود و اعضای مجلس را انتخاب کنند. این ملت خواستار شماست و به شما رای خواهد داد حتی اگر در آزادی تمام باشند. مگر در سال 57 نود ونه در صد به جمهوری اسلامی رای نداد. اگر از شما دادخواهی ببینند مسلم است که شما را ترک نخواهند کرد و بعد از شما هم به والاگهر شما آقای مجتبی رای خواهند داد. همه آقازاده های رژیم شما به مقامهای عالی رتبه خواهند رسید و مخالفان هم که هم در خارج به رانندگی و ظرفشویی مشغولند. در زیر چنگال استعمار روبرو قرار دارند و برده سیستم هستند اگر به ظاهر هم میگویند که لوطی نباخته است. شما در مسند ریاست و قدرت هستید نگذارید که پیروان شما ملت و امت همیشه در صحنه از بین برود ویا کاهش چشمگیر داشته باشد. شما ولی محبوب و عزیر امر الهی و امر الله مسلمین هستید و همه مسلمین جهان چشم بدست شما دوخته اند کار ی نکنید که دستاویز درست روزنامه مزدور غرب بدهید تا از شما و نورچشمتان آقا مرتضی بد بگویند که شما خود ناخواسته دیکتاتور هستید و آقا زاده هم با دوستانش ده میلیارد دلار ذخیره در بانکهای انگلستان دارد.

یک تیمسار دوره شاه دارد با رانندگی در آمریکا سراب همه ایرانیان زندگی میکند و شما در مکان های خوب هستید. لااقل برای ادامه زندگی پر از آسایش و رفاه همراهان و همرزمان خود اندیشه کیند.

چرا بایست یک دختر جوان ایرانی بنام ندا آقا سلطان آن طور مظلومانه کشته شود . اگر این دختر دختر شما و یا نوه شما بود چه احساسی داشتید نگویید که هچ یا هیچ احساسی ندارید. شما هم از مرگ بابهنگام این دخت ایران یا این ندای ایران افسرده وغمیگین هستید. آمریکا که در زمان امام از وی آن همه قدردانی کرد وعکس تمام قد ایشان را در روی مجلات معتبر خویش به چاپ رساند ونوشت دست مردی که حکومت را میلرزاند. و در پاریس آن همه برای وی ژندارم و پلیس حفاظت تهیه دیدند. و تمامی وسایل ارتباط جمعی در بست در اختیار حکومت انقلاب و جناب آقای بازرگان نخست وزیر محبوب امام فرشته سیرت ما بودند. حالا چرا این شرایط را خراب میکنید و میگویید که غرب میخواهد شما را بردارد وشاید یک حکومت سلطه گر تر به ایرانیان تحمیل کند.

و همین آزادیهای اندک را هم که در زیر سایه ولایت مطلقه فقیه عالیقدر وجود دارد حذف کنند و ایران را دوباره ویرانه کنند. پس بیایید با متانت و عقل سلیم که در وجود آن رهبر عظیم شان وجود دارد جلوی خرابی دوباره ایران را بگیرید و با تن در دادن به خواسته سایر اصحاب امام راه را پر خطر نسازید.

این مردم که عاشق شما و حضرت امام هستند و دیدید که باحذف آیت الله شریعت مداری و حتی با خانه نشین کردن آیت الله منتظری هم هیچگونه مخالفتی نکردند و کاری بکار نداشتند. حالا هم یک حق جزیی میخواهند میگویند که در انتخابات تقلب شده است. شما که میدانید که شصت و سه در صد به آقای احمدی نژاد رای داده اند مسلم است که اگر دوباره هم رای گیری کنید همان ایشان از صندوق بیرون خواهد آمد ولی برای اینکه شبهه ای بوجود نیاید از دوران بین المللی دعوت کیند که شاهد پیروزی دوباه رییس جمهور محبوتان باشند.

اینکار عقب نشینی نیست که شما بفرمایید شاه عقب نشینی کرد و در عاقبت مجبور به ترک ایران با چشمانی اشکبار شد. شاه بسیجی نداشت شاه دین را و علما را پشت سر خود نداشت شاه میخواست ایران را مدرن و اروپایی بسازد نه اسلام و ولایت فقیه. شما که نمیخواهید ایران را مدرن بسازند و مثل اروپا با صنایع مادر. مگر در زمان حضرت محمد صنایع مادر و ذوب آهن وجود داشت تنها چیزی که بود ایمان بود و دیدید که چطور امپراتوری ایران را تسخیر کردند.

اکنون دشمن دارد تبلیغ میکند که شما تحجر ی هستید مثل طالبان و شما ضد آزادی هستید و ضد اسلام و میخواهید بساطی چون بساط بنی امیه بوجود آورید. فرزند خود را به ولایت فقیه برسانید و بیعت را کنار بگذارید که نوعی انتخابات است. برای اینکه تو دهن این دشمن بزنید بیایید عکس آنرا ثابت کنید. به مردم آزادی بدهید که رهبر و دیگران را خودشان با رای مستقیم انتخاب کنند. اعلامیه ای بدهید که والاگهر تان آقا زاده ده میلیارد دلار که هیچ حتی یک میلیارد هم در بانک های خارجی ندارد و اگر دارد برای امت اسلام ذخیره کرده است تا در روزهای مشگل خرج جوانان ایران و اسلام نماید. صافی ها را بردارید و بگذارید مردم مستقیم رییس جمهور و نمایندگان مجلس را انتخاب کنند. بدین وسیله تو دهی کسانی میزنید که بشما تهمت دیکتاتوری زده اند. فکر نکنید که اگر کوتاه بیایید مردم بیشتر و بیشتر آزادی میخواهند اگر خواستند شما که هنوز در مسند قدرت هستید و پلیس و بسیج و نظام که درپشت سر شماست از اینها گذشته حضرت صاحب زمان که از شما و آقای رییس جمهور حمایت میکند دیگر شما چه احتیاجی به دیگران دارید.

شما که حضرت امام دوازدهم شیعه را دارید و وی همراه و همدم شماست بیایید با مردم با رافت وعطوفت رفتار کنید و با برگزار کردن یک انتخابات اصیل و نظارت بین المللی و کنار زدن صافی ها بمردم اجازه بدهید که روسای و ولی امر خود را انتخاب کنند و مطمین باشید که کسی جز شما و رییس جمهور محبوبتان انتخاب نخواهد شد. اگر با مردم مهربان و دمکرات باشید.


Share/Save/Bookmark

more from Sahameddin Ghiassi