هدف انقلاب اسلامی، تسهیل بندگی خدا روی زمین است

Roozbeh_Gilani
by Roozbeh_Gilani
01-Aug-2011
 

این حرف من نیست. این حرف "دبیر کلّ نهاد کتابخانه های" کشور اسلامی ولی‌ وقیح، سلطان علی‌ خامنه‌ای آدمکش هست. این "دبیر کلّ کتابخانه ها" بسیار ناراضی هست از اینکه مردم خلافت اسلامی ایران بیش از ۱۲ دقیقه در روز " قرآن و دعا" نمیخونن.

من، آدم گیج و لامصب میدونم قرآن خوندن چی‌ هست، ولی‌ راستش دقیقا نمدونستم منظور این آقای "دبیر کلّ کتاب" از "خواندن دعا " چیست. چون تا اونجایی‌ که من یادم میاد، دعا کردنی هست نه خوندنی. تا اینکه یک ذره بیشتر خوندم مقاله رو و رسیدم به این قسمت با مزه:

 "مراسم رونمایی از کتاب «دعا از منظر مقام معظم رهبری»"

اصلا خودتون بخونید به جای اینکه من روده درازی کنم... 

//www.asriran.com/fa/news/175303/ایرانیان-درروزچنددقیقه-قرآن-و-دعا-می‌خوانند؟


Share/Save/Bookmark

Recently by Roozbeh_GilaniCommentsDate
Islamo Fascist Paedophiles in London.
87
Dec 01, 2012
For Sattar Beheshti
2
Nov 06, 2012
For a fist full of Dollars, For Syria!
2
Oct 07, 2012
more from Roozbeh_Gilani
 
divaneh

آمار زورکی

divaneh


بعله این فکر بکر وزیر فرهنگ و ارشاد و یا یک خر دیگر است که باید زمانی را که مردم صرف دعا خواندن می کنند به عنوان زمان مطالعه حساب کرد تا بدان صورت بتوانیم با کشورهای پیشرفته مسابقه بدهیم و نشان بدهیم که مردم ما هم وقتشان را صرف مطالعه می کنند. مثل این است که مستراح رفتن را هم بگذاریم به حساب ورزشهای روزانه و بگوییم آنجا هم زور می زنند.

به نظر حقیر حال که در حال رفو کاری هستند می توانند یک دستی هم به آمار اشتغال بکشند و با توجه به این که همه ملت سر کار است آن را به صد در صد افزایش دهند.  


Faramarz

روزی دوازده دقیقه دعا

Faramarz


 


بعله درست میگن.

ملت شریف ایران روزی ده دوازده دقیقه، شاید هم بیشتر دست به دامن خدا و پیغمبر و هر موجود زنده و مرده ای که به فکرشون میرسه میشن که از دست این رهبر و این رژیم خونخوار خلاص بشن.