ما مطرب عشقیم، در کعبه ما جنگ رسیدن به خدا نیست


Share/Save/Bookmark

mostafa ghanbari
by mostafa ghanbari
14-Dec-2009
 

ما خسیم و خاشاک، ما مطربان و لولیان و رقاصان و فرار یان و دزدا نیم. ما ایرانی‌ نیستیم! اصل ونسب نداریم! فرهنگ و مرام نداریم! باوری نداریم! نه به خدا و نه به خوبیها! پاک بی‌ پایه و وا مانده! بی‌ ذوق و بی‌ هنر! حالا چطوری رموز رقاصی و مطربی را آموخته ایم خدا میداند.

ما لولیان عاشقیم؛ ما مطربان سلوک و غنا و اندیشه ایم؛ ما قربانیان حماقت خویشیم؛ ما قوم صاحب چراغیم،گمگشته در برهوت غفلت. و تو أی نا‌ نجیب بیگانه- بیگانه با مفهوم انسانیت و کرامت جان- چه میدانی از عصیان فرهنگی نو با وه گان لولی وش و مطربان ایران زمین؟ راستی‌ تو از فرهنگ ایرانی‌ چه میدانی؟ تو از رقص شعله‌های بیداری در ساغر اندیشه دلشده گان جوان و دلیر ایران زمین چه میدانی؟ ما را فاسد میخو انی‌؟ فساد چیست؟ فاسد کیست؟ نان محرومان را به خو نشان آغشته کردن و عزت و کرامت قوم عزیز و نجیبی را با بی‌ شرمی تمام مخدوش کردن فساد نیست اما دعوی شو ریده گان و لولیان و مطربان جوان ایران زمین برای عدالت و کرامت انسانی‌ فساد است!!!

آقای خامنه‌ای، ما لولیان و مطربان و دزدان و فاسدان و رقاصان ، مست و مدهوش و سر شا ریم از با ده‌ٔ ازلی فرهنگ والا و انسانی‌ ایرانی‌ که شکوه و عظمت ش هنوز هم مایه فخر و غرور ساکنان زمین است. و من به شما اطمینان میدهم که نسل جوان ایران‌زمین که هم اکنون سفر رجعت به گذشته و فرهنگ خویش را آغاز کرده است، در ادامه این سفر با شکو ه، شما و همه خدایان دروغین را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

بزن سازی بیا ور مطربان را

سکوت خانه را بشکن، ندا در ده‌ٔ

بیا ور لولیان را


Share/Save/Bookmark

more from mostafa ghanbari