نبرد سرنوشت ساز


Share/Save/Bookmark

نبرد سرنوشت ساز
by Mehman
12-Oct-2008
 

دلاورمردان تیم ملی فوتسال ایران امروز در چارچوب جام جهانی فوتسال که در برزیل برگزار می شود، در مقابل تیم قدرتمند اوکراین شگفتی آفریدند و در یک بازی "تریلر" و حساس و در رقابتی میلی متری، بازی را با نتیجهٴ پنج بر چهار به سود خود به پایان بردند. آفرین بر شیر بچه های وطن!

تیم فوتسال یا فوتبال سالنی ایران که تجربهٴ چندین و چند سالهٴ فوتبال کوچه ای را – مثل اکثر کودکان ایرانی- در چنته دارد در ده سال اخیر همواره عنوان قهرمانی آسیا را با خود یدک می کشد.

اما این بار گل کوچک بازان حرفه ایران زمین، دست به کاری بزرگ زده اند و در بالاترین سطح فوتسال جهان به آتش بازی پرداخته اند. تساوی مثال زدنی آنها در مقابل اسپانیا قهرمان جهان و باخت میلی متری آنان در مقابل برزیل مدعی و میزبان جام جهانی به همراه پیروزی های پی در پی این شیرمردان در مقابل لیبی، ارروگوئه و جمهوری چک ایران را به تیم شگفتی ساز این دوره از رقابتها تبدیل کرده است.

البته این نکته را باید توجه کرد که متاٴسفانه، تیم ایران در بازی روز سه شنبه در مقابل ایتالیا از وجود کاپیتان ارزشمند خود وحید شمسایی که از بهترین بازیکنان فوتسال جهان است بی بهره است. به علاوه از کشاورز نیز نمی تواند در این بازی استفاده کند. این دو عامل مهم شانس ایران در مقابل ایتالیا را در این بازی حساس کاهش می دهد.

ایران باید در روز سه شنبه تیم قدرتمند ایتالیا را شکست دهد تا به مرحلهٴنیمه نهایی صعود کند و حال باید دید که آیا شیر بچگان ایرانی می توانند به این معجزهٴ مهم دست یابند یا خیر؟ به نظر من شانس برد ایران حد اکثر چهل به شصت است اما باید توجه داشت که در فوتبال و فوتسال بر خلاف ورزش های دیگر همه چیز قابل پیش بینی نیست...

به امید پیروزی تیم فوتسال ایران در بازی روز سه شنبه!


Share/Save/Bookmark

Recently by MehmanCommentsDate
ایران - عراق جام ملتهای آسیا 2011
32
Jan 09, 2011
آب جیز
23
Nov 17, 2010
باز هم باران
13
Nov 12, 2010
more from Mehman
 
default

No miracles

by Iva (not verified) on

No need for miracles from invisible creatures ... sheer determination, skills and heart will do it ... Members of Iranian team have plenty of all three.