من سپیده هستم. تا الآن 23 بار ازدواج کرده ام!!!!!!!

Share/Save/Bookmark

من سپیده هستم. تا الآن 23 بار ازدواج کرده ام!!!!!!!
by KamRan201
18-May-2010
 

بنده سپیده هستم . طلبه سال چهارم حوزه علمیه . وقتی برای اولین بار، با واژه آسمانی ازدواج موقت آشنا شدم ١٦ سال داشتم البته در آن زمان از مستحب بودن ازدواج موقت آگاه نبودم .

اما اکنون که خود چند سالی است که به تحصیل علوم دینی پرداخته ام نه تنها به ثواب زیاد این عمل واقف شده ام بلکه از
اهمیت وجود ازدواج موقت در بین همه افراد جامعه اسلامی نیز آگاه می باشم .

البته بنده تا کنون ٢٣ بار ازدواج موقت نموده ام. که مایلم خاطره آخرین ازدواج موقت خود را برای شما بازگویم :

ماجرا از این قرار بود که یکی از طلبه های پسر از بنده خواستگاری کردند . اما من ابتدا فکر کردم که ایشان برای ازدواج دائم از بنده خواستگاری نموده اند . به ایشان گفتم که بایستی بنده را از پدر و مادرم خواستگاری کنید نه مستقیما از خود من.

ایشان گفتند که چطور از پدر و مادر شما خواستگاری کنم در حالی که خواهان مخفی بودن ازدواج هستم. و نمی خواهم که همه متوجه این ازدواج شوند . در آن لحظه بود که متوجه شدم ایشان از بنده برای ازدواج موقت خواستگاری کرده اند نه ازدواج دائم .

بنابراین پس از تعیین ٢٠٠٠ تومان مهریه و ٥ ساعت زمان بنده با ایشان اقدام به خواندن صیغه عقد کردیم و به یکدیگر حلال شدیم . بعد از همخوابگی اول بنده به ایشان گفتم که مایلم مدت زمان بیشتری به عنوان همسر موقت شما باقی بمانم که ایشان نیز پذیرفتند و یک هفته دیگر به زمان و ١٠٠٠ تومان دیگر نیز به مهریه افزودیم . بعد از تمام شدن یک هفته این بار ایشان از من خواستند که مدت را تمدید کنیم . بنده نیز پذیرفتم و باز با تعیین یک سال زمان و ٣٠٠٠ تومان مهریه صیغه عقد را خواندیم . اما قبل از تمام شدن مدت ازدواج موقت ایشان قصد سفر کردند و برای اینکه مانعی برای ازدواج موقت بنده با پسر دیگری نباشد ادامه مدت را به من بخشیدند . و به مدت یک هفته از قم خارج شدند . پس از یک هفته ایشان با خانواده محترمشان به قم بازگشتند و برای خواستگاری به منزل ما تشریف آوردند و بنده را از خانواده ام خواستگاری کردند. و بنده با توجه به شناخت خوبی که از ایشان به دست آورده بودم پس از تحقیقات یک هفته ای برادرم از ایشان جواب مثبت دادم.

اکنون سه سال است که از ازدواج دائم ما می گذرد و صاحب یک دختر نیز هستیم . البته درست است که بنده دیگر ازدواج موقت نمی کنم اما شوهر بنده سالی سه بار ازدواج موقت می نمایند که این عمل مستحب باعث وجود برکت در زندگی ما نیز شده است .

Share/Save/Bookmark

more from KamRan201
 
maziar 58

..#@!

by maziar 58 on

please all the hoopla for ........aazadi!

teer......

zereshk.....

Basically under sighe rule you have a choice of : ye sikh jigar ba noon for $ 1.00             duration 6 min.

under age mataa  for an hour $ 1.00

I'll take 5 sikh jigar instead w/pepsi&ice.

 Maziar


Dr. Fara M.

Sigheh ( temporary marriage) is a legal prostitution

by Dr. Fara M. on

This is a legal prostitution in Islam and one way to spread sexually transmitted diseases such as syphlis,  Hepatitis and AIDS. 

It seems this woman had it in her from early age to be a prostitute ( only a cheap prostitute who did not charge too much). This is the dirtiest way to represent a religion.  

Ghabelto Abji?  

 

 


MM

شهرنو 100 کیلومتر جنوب کوچ کرده؟

MM


.


Genghis Khan

Mathematics?

by Genghis Khan on

 Never mind the math. I think you should study this one first.

//www.innerbody.com/image/repfov.html 

If my body dies, let my body die, but do not let my country die.


Anonymouse

من متوجه ریاضیات این ازدواج موقت نشدم!

Anonymouse


اولا من نمیدونستم طلبهٔ دختر هم در قم داریم و در حوزه علمیه دیسکو راه انداختند و طلاّب دختر و پسر بجای درس خوندن چپ و راست ازدواج موقت میکنند.  حالا اشکال نداره سگ‌ خورد اما این چجور حساب کتابه؟

نوبت اول = ۲۰۰۰ تومن + ۵ ساعت

نوبت دوم = ۱۰۰۰ تومن + ۷ روز

نوبت سوم = ۳۰۰۰ تومن + ۱ سال!

یک کم به این طلبه‌های دختر ریاضیات یاد بدین.  با ساعتی‌ ۴۰۰ تومن شروع میکنه با ساعتی‌ ۳ تومن تموم میکنه؟! 

Everything is sacred