اشعه خطرناک ایجاد پارازیت اختاپوسی بر سر مردم تهران


Share/Save/Bookmark

اشعه خطرناک ایجاد پارازیت اختاپوسی بر سر مردم تهران
by KamRan201
12-Oct-2009
 

شایعات تائید نشده ای وجود دارد که امواج دستگاههای ایجاد اختلال در سیستم های فرستنده های ماهراره ای دارای اشعه های خطرناک ومضری است که بر سلامت جسمی و روانی افراد اثرات ی بسیار منفی دارد. این دستگاههای ایجاد کننده پارازیت که اکثرا در بالای برج میلاد نصب گردیده اند فرکانسهائی را می فرستند که غالبا توسط سازمان های بین المملی کاربرد آن ها ممنوع اعلام گردیه است. حالا چرا جمهوری اسلامی سعی دارد تا به هر وسیله ممکن در سر راه انتقال آزاد خبر در دنیا ایجاد پارازیت نماید علت اساسی را تهاجم فرهنگی مینامند. ظاهرا مقصود از تهاجم فرهنگی همان تبادل فرهنگی است که ملت های مختلف را در جهت آخرین دریافت های فرهنگی و علمی پویا میسازد. اگر که انسان بدون تبادل فرهنگی می زیست هرگز از مرحله تیر و کمان و غار نشینی فرا تر نمی رفت. کشورهائیکه خودشان صف اول تهاجم فرهنگی مورد اتهام ج ا ا قرار گرفته اند در حقیقت خودشان با تبادل فرهنگی با تمام دنیا در تماس و در تبادل نظر هستند احساس آقایان معممین در ج ا ا بمانند جادوگری است که در یک ده بساط شامورتی بازی خودش را پهن کرده است و با آمدن هر معلم آگاهی به ده دچار پریشانی خاطر میگردد. زیرا بیشتر دانستن اهالی باعث میشود تا مقدار زیادی از منافع مادی که به تبع جادو گری برایش میسر گردیده است را به زودی از دست بدهد. بهمین دلیل است که مرتجع سعی میکند تا سطح فرهنگ جامعه هرگز ترقی نکرده و ثابت باقی بماند تا هیچکدام از امتیازاتی را که در اثر تحمیق و جهالت مردم بدست آورده از دست ندهد. . به هر حال هر چقدر زمان پیش میرود زمینه تبادل ازاد اطلاعات بیشتر موثر می افتد و تشبصات مرتجع هم به امکانات ایجاد پارازیت و سانسور مستقیم بیشتر کا رائی خود را از دست میدهند.

ایجاد واحد های ایجاد پارازیت باعث گردیده است که نویسنده ای بسیار باذوق مطلب زیر را با استادی بنگارد. اولین ماخذی که تاکنون از نویسنده بدست آمده سایت ملا حسنی است و اگر قبل این مرح سایت ملا حسنی نیز آنرا از جائی برگردان کرده است من کاملا بی خبرم. به هر حال در این مطمئنم که نویسنده مطلب زیرین من نیستم!

اگر دین ندارید لااقل پارازیت ول نکنید!

حاجیه خانوم (لبخند زنان) - حاج آقا! امشب شب جمعه است ها!

حاج آقا (آه عمیقی میکشد)- آره میدونم ولی برنامه بی برنامه. برو بخواب!

حاجبه خانوم - ولی هفته گذشته هم همین رو گفتی! اصلا معلومه چه ات شده؟ نکند خدای نکرده زبانم لال پای یک زن دیگه ای در میونه؟

حاج آقا- زن! این حرفا چیه که میزنی؟ مگر خبر نداری دولت داره پارازیت ول میکنه توی هوای تهرون؟

حاجیه خانوم- واسه چی؟

حاج آقا- آخه دولت دلش نمیخواد مردم کانالهای ماهواره ای رو نگاه کنند و از راه راست منحرف بشن. بخاطر همینه که داره پارازیت ول میکنه توی هوا.

حاجیه خانوم - خب. این چه ربطی داره به برنامه شب جمعه ما؟

حاج آقا - میگن این پارازیتها باعث عقیم شدن مردها میشه! اون ها رو سست و بی حال میکنه! مال ما هم پارازیتی شده!

حاجیه خانوم (بغض میکند) - اوا خدا مرگم بده! این که نمیشه بخاطر بهشت رفتن یک عده شبهای جمعه ما بشود جهنم! ایشالله خدا ذلیل شون کنه که اینقدر به مردم ظلم میکنن.

میگم حاج آقا! حالا نمیشه تشکیلاتت را استتار کنی یا زاویه آنرا یکخورده مثل دیش ماهواره تغییر بدی تا پارازیت کمتری به آن بخوره؟

حاج آقا - میخواهی ما را بیندازی توی دردسر؟ فردا ممکن است بیایند ما را بخاطر همین که سرش را یکخورده کج کرده ایم را بگیریند و بیاندازند توی هلفدونی بجرم مبارزه نرم علیه نظام! ولش کن بگذار در جهت حفظ نظام باشد!


Share/Save/Bookmark

more from KamRan201