بهترین اختراع قرن! (:


Share/Save/Bookmark

بهترین اختراع قرن!  (:
by Javad Yassari
02-Apr-2009
 

دوستان، انتظارها به پایان رسید! دستگاه خودکار دعا و روشن کردن شمع رسید! از این پس کلیهء نیازها و مشغله های فکری ملت مسلمان و شریف ایران (و بلکه جهان) حل شده اعلام می شود! فکرش را بکنید..پس از فرستادن ماهواره و موشک و هواپیماهای نظامی به هوا، با اعلام یک اختراع ناب دیگر توسط دانشمندان و مخترعین ایرانی، دیگر نیازی به ملا و آخوند و مسجد و سقاخانه نیست. اینک می توان در تمام مکانهای عمومی و خصوصی، این جوک باکس خفن را نصب نمود تا ملت در حال خرید، در حال غذا خوردن، و در حال هرگونه عملیات دیگر به تلاوت سوره های مورد علاقهء خود گوش نمایند.

تازه، منافع این دستگاه محدود به مکانهای عمومی و ایران عزیز اسلامی نیست! دوستداران دعا و قرآن اینک می توانند با وارد کردن این دستگاه از مملکت اسلامی ایران، در هر کجای دنیا که هستند دعاخوان و متدین بشوند. تصور کنید که با خرید و نصب این دستگاه در منزل نیز می توانید یک موضوع صحبت (و دعای) عالی داشته باشید. می توانید آن را در سالن اجتماعات مجتمع مسکونی خود و یا در کافه تریای محل کار خود نصب نمایید. می توانید با یک سکهء 25 تومانی بلافاصله به دعاهای مورد علاقهء خود گوش کنید، آرزو کنید و به هر تعداد که لازم است، شمع روشن کنید. دستگاه پین بال و فوتبال دستی و میز پینگ پونگ را فراموش کنید! برای خرید این آخرین اختراع "های تک " جمهوری اسلامی بشتابید!

به نظر حقیر، جایزهء بهترین اختراع سال (بلکه قرن) به مخترع جوک باکس دعا تعلق می گیرد!

ج.ی.


Share/Save/Bookmark

more from Javad Yassari
 
Majid

خدا شاهده اگه دروغ بگم......

Majid


 

 

این قضیه مربوط میشه به سال ١٣٥٩ که یکی از همکار های من میخواست عروسی کنه. داماد از یک دهی بود نزدیک محلات و حدود ١٥-١٤ نفر از ما (همکار ها) و دعوت کرده بود.

عروسی شب جمعه بود و ما حدود پنجشنبه ظهر رسیدیم به محل که اگه کمکی هم از دستمون بر میاد اونجا باشیم.
طبق رسم اون ده، اگر یکی یا هردو از والدین عروس و یا داماد فوت کرده باشند قبل از جاری شدن خطبه عقد  باید طرفین برن گورستان و از روح اون مرحوم اجازه بگیرند ( برای دعای خیر)......

خُب....ما هم همراه داماد راه افتادیم بطرف قبرستون که اگه رفیقمون از شدت گریه از حال رفت دسّ و پاشو بمالیم و کاگِل زیر دماغش بگیریم یا رو به قبله درازش کنیم و دورش رو با چاقو «خیط» بکشیم و خلاصه ازینجور ساپورت های تکنولوژیکی!
وقتی رسیدیم اونجا یک صحنه ای دیدم که حتی تو عالم جوک هم باور نکردنیه!!

عرض کنم به حضورتون یه شغلی اونجا هست برای شبهای عزیز و برای قبرستون ها و اون اینه که .....یه آقایی روز پنجشنبه میشینه تو خونه ش و هِی دعا میخونه و هِی فوت میکنه توی یه خیک بُز، هِی قرآن میخونه و باز فوت میکنه تو خیک  تا اون مشگ کاملاً از انواع باد دعا و باد آیهء قرآن پر بشه...........اونوقت دم غروب میاد تو قبرستون از صاحب عزا پول میگیره و سر خیک رو میگیره بالای قبر و یه فسّی دعا در میکنه!!

حالا هر چی پول بیشتر باشه مدت فسّ هم بیشتره.....حتّی گاهی جروبحث هم سر «مدت فس» پیش میاد که یا صاحب مرده کوتاه میاد و یا یه نیمچه فسّ دیگه هم اضافه میشه و این بیزنس ادامه داره تا خیک مذبور کاملاً از آیات و احادیث تخلیه بشه و رفت تا شب جمعهء بعد!

این اختراع جدید هم تو همون مایه هاست فقط دیجیتالی شده، اینو باید به ثبت برسونن و بر وزن «آی پاد» اسم اینو بذارن «آی خیک»

 

 

 


Monda

very interesting!

by Monda on

Thank you for this brilliant share.


Shazde Asdola Mirza

با این علما هنوز مردم از رونق ملک نا امیدند؟

Shazde Asdola Mirza


S.A.M (an official Khar Vazir)


default

JJ-Just for you-don't publish

by Maryami (not verified) on

Why wouldn't you feature this blog when you feature blogs with nothing more than a video clip in them, such as the Bandari clip Bahram9821 posted or the one Haj Seyed Mammad did? This is original writing and no copy-paste.

Be fair JJ.


default

Amazing Invention!

by Rastegar (not verified) on

Maybe the mullahs could go into space with their satellites and missiles, too, leaving us with just the jukebox!


IRANdokht

جوک باکس دعا

IRANdokht


هم ماهواره میسازیم هم موشک هوا میکنیم ولی با این اختراع رسمأ خدای تکنولوژی محسوب میشیم


Javad Yassari

This is for real!

by Javad Yassari on

This is not an April Fool's joke (doroogh-e-13)!