علی آقا رهبر؛ مقدس هم شد


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
11-Dec-2011
 

حاج آقا آیت الله محمد رضا مهدوی کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مجلس خبرگان نظام پربرکت گفته:

"ما آقای خامنه‌ای را به معنای عام و آنچه که در دنیا مرسوم است، رهبر نمی‌دانیم، بلکه می‌گوییم ایشان نائب امام زمان«عج» است و نوعی تقدس برای این جایگاه قائلیم."

حاج آقا آیت‌الله احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان را هم گفته:

" براساس مبنای امام ولایت فقیه به این معناست که ولایت فقیه عین ولایتی است که معصوم دارد."

این روزها از ایندست کشفیات توسط متخصصین مقدس شناسی بارگاه خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر که نایب آقا امام زمان هم هستند زیاد است.

سئوال:

آیا ایندست کارها موجب آن نمیشود که به تقدس امامان و معصومین شک وارد شود که نکند آنها هم چیزهایی تو مایۀ همین امام راحل خمینی و امام معصوم علی آقا رهبر بوده­اند؟

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Maryam Hojjat

Yes, Fred

by Maryam Hojjat on

آیا ایندست کارها موجب آن نمیشود که به تقدس امامان و معصومین شک وارد شود که نکند آنها هم چیزهایی تو مایۀ همین امام راحل خمینی و امام معصوم علی آقا رهبر بوده­اند؟

Yes, I made my mind about these bastards when I got to know Khomeini e Shayad in early 1980. 


Fesenjoon2

خوشم میاد

Fesenjoon2


خامنه ای را تا عرش آسمان بالا خواهند برد. خواهید دید. پیغمبرش خواهند کرد. خواهید دید. تقدس که هیچ...معصوم و فرازمینی اش خواهد کرد. خواهید دید.

و همین خایه مال های ولایت باز خواهند آمد و در دفاع از نظام و ارزشهای والای اسلامی اش با پررویی تمام اینجا آفتابی شده و به مخالفین توپ و تشر خواهند انداخت. خواهید دید. 

 

 


Tavana

هم قماشان!

Tavana


آيا خداوند داورترين داوران نيست؟ (قرآن سوره ۹۵ آیه ۸)

حاجی پیزوری؟ اسلام؟ تهدید؟ قتل؟ برو حاجی؟ دورغگوی ناشی؟ نتیجه منطقی؟ وصله؟ تهدیدهای زپرتی؟ و این رشته سر ۲۵ قرنی دارد بالام جان!

کسانی که از روده خویش مجازات برای غرض ورزی وتنفر از دین را قتل تعیین کردند، جانورانی که عنوان حاجی و اسلامیست و غیره و غیره را برای لوث کشیدن تفکر و تعقل در دین ابداع کردند و میکنند، کسانی که نژاد و ملیت خود را برتر از دیگر نژادها و ملل می پندارند، کسانی که  کرنش و بردگی جزئی از وجودشان شده و دیگر جماعتهای از این قبیل همه وهمه از یک قماشند حال چه زیر نام انگلیسی <فرد> قایم شوند و یا زیر عمامه و عبا و مقام رهبر و راحل و غیره. این هم قماشان را با انسانیت و تفکر و اندیشه کاری نیست و فقط چماق میشناسند و پول و ثروت و تحریم و اشغال و کشت وکشتار و برتری جویی. خداوند خود داور نهایی است.

(بدون شک) تو میمیری و آنها نیز خواهند مُرد. و سپس همه شما در روز قیامت نزد رب خود مخاصمه خواهید نمود (آیه های ۳۰ و ۳۱ از سوره ۳۹ )


Fred

حاجی پیزوری

Fred


اگر منظورت از " غرض ورزی و نفرت و انزجار شخص نگارنده از دین مثل آفتاب روشن است" دین اسلام میباشد؛  با این اتهام ضد اسلام بودن  که میزنی نتیجه منطقی آن قتل است

   بنا بر این دروغگو هستی؛ دورغگوی ناشی هم هستی ولیکن چون اسلامیستی این جزء ذات شماهاست و با شیر درون شد و انشاء الله بعد از صد سال عمر بدر شود.

برو حاجی این وصله ها نمی چسبه و با این دست تهدیدهای زپرتی  هم امثال من جا خالی نمیکنیم.  


پندارنیک

Read Tavana's........

by پندارنیک on

..........and think, or at least try to think.


Tavana

جواب:

Tavana


گر چه که غرض ورزی و نفرت و انزجار شخص نگارنده از دین مثل آفتاب روشن است ولی فقط و فقط برای روشن سازی خواننده هموطن: در قرآن حکیم مطلقأ و مطلقا نه ذکری از امام زمان است و نه از نائب ایشان. نه ذکری از معصومین است و نه ذکری از ۱۲ امام. ولایت حق فقط و فقط مختص به خالق عالمیان است و بس. نه اشاره ای است به فقیه و نه به معصوم. بشر جائز الخطاست و هیچ احدی از آن مصون نیست. تقدس در انحصار مطلق خداست بدون ذره ای شک. گذشتگان مسئول اعمال و گفتار خود بودند و ماهم مسئول اعمال و گفتار و بلاگ نویسی و روده درازیهای خود. چه میخواهیم بپذیریم و چه نپذیریم و همه چیز را چون میمونی به مسخره بگیریم. قدرتی که ما را حیات بخشیده و دیر یا زود آنرا ازمان پس میگیرد نه از بابت تقدس قلابی این و آن ککش میگزد و نه از حرفها و افکار ما.

تسلیت