دلالی دختران ایرانی در دبی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
28-Nov-2011
 

دشمنی نظام پربرکت با دسترسی ایرانیان به اخبار سانسور نشده و آن دسته از شبکه های ماهواره­ای فارسی زبان مستقر در خارج که در کنترل ندارد بر کمتر کسی پوشیده است.

ارسال پارازیت از کوبا، بکارگیری تجهیزات وارداتی روسی که بشدت برای سلامتی شهروندان ایران مضر میباشند، از در و دیوار مردم برای تخریب دیش­های گیرنده ماهواره بالا رفتن و هزار و یک جور دیگر عملیات موفق نبوده.

اکنون مدتی است که مأمورین "ام القرای اسلام" بر شدت ترور شخصیت صاحبان، مدیران و پرسنل ماهواره­ها افزوده اند. ناگفته پیداست که اکثر این عملیات از نوع مألوف "فرهنگ" اسلامیستهای مدعی اخلاق حسنه میباشد، آخرین نمونه:

"سرویس فرهنگی جام نیوز:

نادر رفیعی مدیر شبکه لس آنجلسی امید ایران قبل از مهاجرت به آمریکا و اقدام بهتأسیس شبکه ٢٤ ساعته امید ایران با همدستی مصطفی افشاروند، برای کسب درآمد بیشتر به دلالی دختران در دبی مشغول بوده است .

رفیعی دخترهای جوان را در ایران اغفال کرده و با وعده کار و درآمد زیاد و مهاجرت به آمریکا به دبی می برد و بعد از بی حیثیت کردن آنها را به عنوان برده جنسی در اختیار کاباره ها و عربهای متمول قرار می داد و یا در ازای پول هنگفتی آنان را در اختیار خوانندگان قرار می داد تا در موزیک ویدئو ها استفاده شوند."

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred