وحوش سایبری

Fred
by Fred
15-Sep-2011
 

سایت امنیتچی های نظام پربرکت نوشته:

"بعد از گذشت حدود یک ماه از گردهمایی اوّل این تشکل سایبری، روابط عمومی حزب الله سایبر اعلام کرد که دومین گردهمایی را با عنوان "کلیک‏های پایداری" و با تجلیل از فعالان سایبری عرصۀ جهاد و شهادت، پنجشنبه ٣١ شهریور ماه ١٣٩٠ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تهران برگزار می کند."

به عبارت دیگر؛ جوجو وحوش اسلامیست که تو کار هک کردن سایت ها؛ کامنت گذاریهای نخ نما شده و کمک به قاتلان گمنام آقا امام زمان وزارت اطلاعات در رصد و ردیابی و دستگیری ایرانیان هستند، خیر سرشان "فعالان سایبری عرصۀ جهاد و شهادت " تشریف دارند.

باید دستگیری چند صد بچه و نوجوان در حین آب بازی، تعداد بیشمار وبلاگنویس و احتمالاً هک ایمیل گوگل ایرانیان در داخل کشور را به این شهادت طلبان سایبری شاد باش گفت.

تا نظام پربرکت تحریم کامل نشود؛ پول مردم ایران برای ایندست شامورتی بازیها علیه خود آنها خرج خواهد شد.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Tavana

عجوزه های فراری!

Tavana


به عبارت دیگر؛ عقیم مرغان که تو بلاگ نویسی، فریبکاریهای بر ملا شده و کمک به بیگانگان در رویای بازگشت و برگرداندن رضای بیکار به ایران هستند، شر وجودشان <مشوق بمباران و اشغال مملکت> تشریف دارند.

با تکرار مکرات و شعارهای توخالی و توهین و افترا به این و آن و گریز از واقعیات بیراهه روی و نابودی مسلم خود را باید به این انگلان خوش خیال تسلیت گفت.

تا خاک عراق و افغانستان از نیروهای اشغالگرا ناتو و دولتهای دست نشانده ناتوی آنها پاک نشود، این ننه غریب بازیهای شاه مُرده پرستان فقط و فقط در جهت انزوای بیشتر خودشان کاربُرد خواهد داشت.

تسلیت


Roozbeh_Gilani

فعالان سایبری عرصۀ جهاد و شهادت،

Roozbeh_Gilani


جل الخالق!

پس حالا "شهادت سایبری" هم رسما یک نوع شهادت هست.

در ضمن آقا فرد که چوب رو برداشت، گربه دزده کجا قایم شده امروز؟

 


Anonymous Observer

Fred, I bet you a few of your "tails" on this site were in

by Anonymous Observer on

attendance. :-)