ایرانیان چشم براه دخالت خارجی

Fred
by Fred
02-Sep-2011
 

حسن شریعتمداری، پسر آیت الله شریعتمداری مغفور میگوید:

"اکنون در کشورهای عربی مردم بین ماندن در زیر استبداد داخلی یا دخالت خارجی، دومی را ترجیح می دهند در دوره فعلی این استدلال که استبداد داخلی بهتر از این است که خارجی ها در سرنوشت کشور دخالت کنند خریدار چندانی ندارد."

کیست که نداند اگر مائدۀ بهشتی وجود دارد همان استقلال، آزادی و حق تعیین سرنوشت است که بسیاری منجمله ایرانیان نسلهاست چشم براه و مزه اش را نچشیده اند.

سئوال:

آیا شریعتمداری درست میگوید؟

آیا میشود حرف او را به مردم ایران هم تعمیم داد؟

آیا در کشوری اتفاق افتاده که آزادی بدون کمک خارجی بدست بیاید؟

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
HHH

البته

HHH


البته که اتفاق افتاده! در کشوری به اسم ایران و در سال ۱۳۵۹. اگر ملاها از این آزادی سو‌استفاده کردن دلیل نمیشه که ایران آزاد نشد. حالا هم ملت ایران باید مثل ۱۳۵۹ یکدست و با هم بر ضد رژیم شورش کنند و پیروزی از ماست. تا دنیا بوده همین بوده، همیشه یک قلدر بوده، یک ظالم و یک عده مظلوم، گاهی‌ مظلوم تحمل کرده و گاهی‌ شورش کرده و حقش رو پس گرفته. متأسفانه ضد رژ‌یمیها امروز کمی‌ سوسول تشریف دارن و مثل چاقوکش‌های ۱۳۵۹ نمیتونن بجنگن و بکشن، و متأسفانه رهبران این رژیم از مال و منال و قدرت دست بر نمی‌دارن تا وقتی‌ که سر بردارن!

اگر گاندی میخواهین برین هندوستان، در ایران یا اسرائیل با بوس و بغل نمیشه حق گرفت.

 

 


Mort Gilani

Wishful Thinking

by Mort Gilani on

We are not going to see foreign intervention in Iran when Iranians are not willing to fight and die for change. Afghanistan and Iraq have proven that without “indigenous capacity" or without a genuine burden sharing by local alliances, foreign intervention is likely to fail.


Roozbeh_Gilani

بیچاره کورش کبیر...

Roozbeh_Gilani


به محض اینکه کار خراب میشه، پای این بنده خودا کورش رو  میکشن وسط! نه عزیز، حتا کورش هم نمیتونه به داد رهبر جونت برسه، باور نداری؟ برو از قذافی جونت به پرس :)


G. Rahmanian

كاش اين "فرد" نازنين و خوب

G. Rahmanian


كاش اين "فرد" نازنين و خوب كمي هم در وصف حسين شريعتمداري مينوشت كه حاج خانوم ودوستانش خوششون بياد!


Tavana

شر شر است

Tavana


جواب:
شر شر است و حسن آقا نمونه آن که درشت میگوید.
تعمیم حرفشان منحصر به عمشان.

بهتر است حسن و فرد چند صباحی در نوار غزه و یا در بغداد و یا در قند هار بسر برند تا مزه آزادی مطلق بدست آمده توسط اشغال خارجی را قدری بچشند .


پندارنیک

Of Shariatmadari

by پندارنیک on

شما، نازنین دل‌، هم توی پیغمبر‌ها جرجیس را پیدا کرده ای. آیت الله شریعتمداری خودش یکی‌ از "قوم گرا"‌ترین آخوند‌های تاریخ تشیّع بود که از فارسها وجوهات نمیگرفت........

من فکر می‌کنم که مشکل روانی‌ تو (بدون قصد توهین)، عزیز دل‌، برمیگردد به چگونگی‌ تشکیل دولت اسرائیل که با کمک مسیحیان صورت گرفت............

درکت می‌کنم فرد نازنین؛ اما بدان که ما فرزندان کورش و آذرمیدختیم و هیچگاه در طول تاریخ، ننه من غریبم بازی در نیاورده ایم و سربار کسی‌ هم نشده ایم. خودمان اگر، گلاب به روتون، ترکمونی زده ایم، خودمان هم درستش می‌کنیم.........