ایکبیری ها


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
19-Jul-2011
 

چند بریدۀ خبر و یک نتیجۀ منطقی:

"۱ تیر/۲۲ ژوئن؛ مریم مجد عکاس مطبوعات و رسانه‌های ایران در خلال سفر به آلمان ناپدید شده است. پترا لاندرس، عضو پیشین تیم ملی فوتبال زنان آلمان در فرودگاه دوسلدورف موفق به دیدار مهمان خود نشد."

"١٩ تیرماه ساعت ۸ شب ۴ مرد و یک زن وارد خانه پگاه آهنگرانی، بازیگر سینما و فیلمساز، شده و او را به همراه یک سری از وسایلش با خود می‌برند. پگاه آهنگرانی قرار بود به دعوت دویچه وله به آلمان سفر کند."

"۲۷ تیر؛ مرضیه وفا‌ مهر، بازیگر نقش اول فیلم «تهران من، حراج» و همسر ناصر تقوایی «بیش از دو هفته» است که در بازداشت به سر می‌برد و هنوز دلیل قطعی این بازداشت اعلام نشده است."

اگر به سه ایراندخت بالا؛ بهاره هدایت، شیوا نظر آهاری، نسرین ستوده و ... اضافه کنید به این نتیجه منطقی میرسید که ایراندخت های درون و برون زیبا و بی حد شجاع، طعمه شکارچیان نظام پربرکت هستند.

به عبارت دیگر؛ در ایران خوشگل ها را میگیرند و فاطی کماندو اکبیری ها (زشت خویان ) را تشویق میکنند.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Nader Vanaki

فِرِد باز شوت و پوت زدی

Nader Vanaki


لینکی که دادی (به آنچه) که خیال می کنی فاطی کماندو اکبیری ها  هستن، در اصل خانم هایی هستن که ورزش دست جمعی می کنن.  اونهم که چادر سرشه وزیر بهداشت، خانم دکتره.

قسمت اوّل خوب اومدی ولی همیشه آخرش باید ثابت کنی که از ایران زیاد خبر نداری!


Tavana

A Con's Conclusion

by Tavana on

Like the one's below focuses only on the 'outside' while completely ignoring the obvious that what matters is from within. The inside out of most Iranians like the IC's con, Fred, is what he/she properly titles as 'Ikbeeree.'


Maryam Hojjat

Very True, Fred

by Maryam Hojjat on

You hit the nail on the head!