خامنه ای پدر شد


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
17-Jul-2011
 

خبر خوش؛ خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر پدر شد. شوخی نیست، به ضریح و گلدسته های "امام راحل " سوگند عین حقیقت است و این هم خبر رسمی آن:

"حجت‌الاسلام والمسلمين علوی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در آیین دومين سالگرد درگذشت روح‌الامينی، جوادی‌فر و كامرانی که در تجاوزگاه کهریزک پس از تجاوز به قتل رسیدند گفت:

" آنچه به صبر و تسلي خاطر شما منجر شد، اين بود كه رهبر انقلاب هم از جايگاه پدر فرزندان اين كشور، زماني كه متوجه شدند كه چنين اقدامي از طريق افرادی خودسر صورت گرفته، با سينه‌ای پر از خشم دستور توقف اين اقدامات را صادر فرمودند.

رهبر انقلاب به عنوان ابرپاسدار قانون اساسی وقتی مي‌بينند كه اصلی از قانون اساسی كه شكنجه را در هر عنوان و شرايط ممنوع مي‌كند، خدشه‌دار شده است، به شدت از اين معنا متأسف شده و فوراً دستور پايان دادن به آن را صادر مي‌كنند. "

به عبارت دیگر؛ پاپا خامنه ای هم "ابر پاسدار" است و هم مهربان و همۀ "فرزندان " خودش را دوست دارد و اگر کهریزکی بشوند "با سینه ای پر خشم دستور توقف این اقدام را صادر میکند".

البته گه گاه فرزندان هم نیاز دارند که تنبیه بشوند دیگه، برای همین است که تجاوزگاه کهریزک هنوز مشغول "اقدام " است و البته "شکنجه " در ایران "در هر عنوان و شرايط ممنوع " میباشد.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Roozbeh_Gilani

حالا از بی‌ ربطی‌ فلان چیز به شقیقه بگذریم...

Roozbeh_Gilani


برگردیم سر مطلب آقای فرد.

شاید ۹ تا ده سالم بیشتر نبود. در تلویزیون ولی‌ فقیه (خمینی دجال) یک صحنه تکون دهندهی را نشون میدادند که هیچ وقت از یادم نخواهد رفت. یک مشت لاشه زن و مرد روی حیاط یک خانه، و یک ریشوی پاسدار خیکی شکم گنده، (شاید همین مادر فلان چیز خامنه‌ای بود)، یک طفل شیر خور رو در بغل داشت. میگفت با افتخار که این رو بغل لاشه  مادرش که ما کشتیم  (نمیدونم مادرش مجاهد یا چپی‌ بود، ولی‌ چه فرق؟) پیدا کردیم. و این رو خودم بزرگ می‌کنم که بر عکس مادر و پدرش مسلمان خوبی‌ در بیاد!

بله! این جانیان که آبروی اسلام و مسلمانان رو برده‌اند، از جنایت‌هاشون خیل افتخار میکنند. درست مثل مزدور‌های بی‌ وطنشون  که روز و شب میان اینجا مزخرفات مینویسن برای وچند غاز....  


Shazde Asdola Mirza

Mr. Godarzi is now close relative of Mr. Shaghayeghi ... tabrik!

by Shazde Asdola Mirza on

Hey, don't try to trick us with Human Rights in Iran ... you little Jewish boy! No humans have any rights in Iran ... other than what the Great Mullah Daddy (velayat motlagheh faghih) allows!

We know that you creppy Jews are just trying to rob us of our god given rights to Atomic Bomb! May your little crooked eyes be KOOR ... we will get the bomb one way or the other ... and you know what our beloved IRI wants to do with it? Well, guess ...

Death to America

Death to Israel

Death to the people who are against Great Mullah (velayat faghih)!!!


anglophile

پدر ملت ايران، اگر اين بي پدر است

anglophile


 

 به یاد میرزاده  عشقی‌

بعد از اين بر وطن و بوم و برش بايد ريد
به چنين مجلس و بر کر و فرش بايد ريد

در حقيقت در عدل، ار در اين بام و درست
به چنين عدل و به ديوار و درش بايد ريد

آن که بگرفته از او تا کمر ايران گه
به مکافات، الا تا کمرش بايد ريد

پدر ملت ايران، اگر اين بي پدر است
به چنين ملت و گور پدرش بايد ريد


به مدرس نتوان کرد جسارت اما
آنقدر هست که بر ريش خرش بايد ريد

اين حرارت که به خود احمد آذر دارد
تا که خاموش شود بر شررش بايد ريد

شفق سرخ نوشت آصف کرماني مرد
غفر اله کنون بر اثرش بايد ريد

آن دهستاني تحميلي بي مدرک و لر
بهر اين ملک، به نفع و ضررش بايد ريد


 

گر ندارد ضرر و نفع مشيرالدوله
از نوک پاش الي فرق سرش بايد ريد

گر رود موتمن الملک به مجلس گاهي
احتراماْ به سر رهگذرش بايد ريد

Nader Vanaki

پندار نیک = گفتار نیک

Nader Vanaki


بابا زدی تو خال!  زبونم دارای رویش مو شد از بسکه توی این سایت غریب در مورد انرژی هسته ای گفتم که یک قدم هم کوتاه نباید بیایم.  این غریبه ها مثل آقا فرد فندقی همش اینگار از یک متن می خونن و خبر ندارن پشت پرده چه خبره.

در اون زمون خدا بیامرز، با بجه های موتورسوار تپه های عباس آباد به چشم دیدیدم که جمع حفاری تونل مترو بود سه تا تونل 25 مثری!  حالا که مترو داریم اینا از غصه اش دق کردن.

دمت گرم