خلیج عربی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
09-Oct-2009
 

در میزگرد رادیویی بی بی سی فارسی، علی شکوری راد که عضو "شورای مرکزی جبهه مشارکت "، یکی از نمایندگان اسبق "اصلاح طلب " در "مجلس شورای اسلامی " جمهوری پر برکت تجاوزگران جنسی (جپ تج) و از هواداران به اصطلاح متداول خودشان، دانه درشت " جنبش سبز " است گفت:

" مردم میگن ایران شده فلسطین، یعنی ظلمی که در فلسطین به ملت فلسطین داره انجام میشه جزو فرهنگ ما است و دفاع از ملت فلسطین این جزء منافع ملی ما است در حقیقت به لحاظ حیثیتی و به لحاظ سیاسی ".

چه بهتر از این که یکی از سیاستمداران جپ تج نه تنها چنان با فرهنگ و منافع ملی ایران عجین و از اجزاء آنها باخبر که آنها را با شیوایی و بلاغت تحسین برانگیز تعبیر، تحلیل و حلاجی میکند.

وارد صحت و سقم فرمایشات علی آقا هم نباید شد که مصداق مو از خرس کندن غنیمت است میباشد و ترس از این که اگر صحت آن بخش از فرمایش بلیغ ایشان در مورد گره زدن منافع ملی/حیثیتی/سیاسی ایران به "ظلمی که به ملت فلسطین داره انجام میشه " مورد تردید قرار داده شود، امکان آن میرود که زیر اشاره به نام ایران بدون پسوند رایج بزنند و شاید هم دوباره بحث ملال آور توحش ایرانیان ماقبل هزار و چهارصد سال را پیش بکشند که سالهاست به جایی نرسیده که نرسیده.

ولی چه میشود کرد با بخت بد و دشمن پرستی منافع ملی/حیثیتی/سیاسی. درست چند روزی پیش از این بیانات بهجت اثر جناب دانه درشت " جنبش سبز " یکی از دانه درشتهای فلسطینی که از قضا بسی بیش از فلسطینیان ساکن کرانۀ باختری از اجزاء حیاتی منافع ملی/حیثیتی/سیاسی ایران و دار و دستۀ مسلط بر باریکۀ غزه که جزء تیول ایشان است و خصوصاً شخص شخیص خودشان مورد لطف و عنایت بی حد و حصر جپ تج واقع شده و میشوند در مورد منافع ملی/حیثیتی/سیاسی ایران حاتم بخشی و بی حیثیتی سیاسی جانانه ای کرده است. خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) در سخنرانی خود در دمشق گفته:

"امیدوارم همه کشورهاى اسلامى از شمال آفریقا؛ مصر؛ عربستان ؛ سوریه ؛ خلیج عربى ؛ ایران ؛ اندونزى تا مالزى در یک صف در برابر دشمن بایستند."

در سنگین گوشی سلطان علی و ایازش در نشنیدن آمال ملی شکی باقی نمانده، ولی آیا علی آقا شکوری راد و دیگر دانه درشتهای " جنبش سبز " هم وقتی پای ایندست منافع میرسد معالجات بی اثر بوده و هنوز دچار همان درد مزمن سنگین گوشی هستند و ناقض فرمایشات فرهنگی/ملی خود مانند نه غزه نه لبنان و الی آخر را که مرتباٌ و با صدای بلند در راهپیمایی ها و اکثر تجمعات اعتراضی بیان شده و میشوند را نمیشنوند؟

اگر چنین است پس تفاوت ماهوی حضرات در چه میباشد و اینهمه کشته و شل و پل و شکنجه و تجاوز جنسی شده برای چه بود؟

//www.sarmayeh.net/ShowNews.php?60762

//www.radiofarda.com/content/f4_Larijani_Quds...


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
MRX1

What do you expect

by MRX1 on

from bunch of tazi parast any way? I can't believe there are people out there that actualy invite these people for round table discussions and if that's not bad enough they even listen to what these people have to say.


Red Wine

...

by Red Wine on

خیلی‌ جالب است که این افرادی که در این سایت از فلسطینیها و گروه نکبت بار حزب الله طرفداری میکنند حتا یکبار هم نه بدانجا سفر کردند و نه با مردم آنجا به پای بحث و صحبت نشستند...

آنها بیشرمانه از ایرانیان بیزارند،بی‌ تفاوتند، از اینکه بازیچه آخوند‌ها هستند سخت پشیمانند...

روزی را میبینم که راه توبه برای آنانی‌ که از اینان طرفداری میکردند بسته شده است و ایرانی نامیدن آنان دیگر نشاید که خائن لیاقتش همین است .

 


SamSamIIII

hamashoon

by SamSamIIII on

 

sar taa paa az yeh karbaasan.tokhmeh Arab 

 

Path of Kiaan Resurrection of True Iran Hoisting Drafshe Kaviaan //iranianidentity.blogspot.com //www.youtube.com/user/samsamsia