سیدالشهدا راسپوتین


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
26-Jun-2011
 

از دیرباز در راستۀ دفاع از نظام پر برکت؛ اسلامیست ها/یهود ستیزان هار و چپولان دست آموز همفکر آنها اصرار بر مترادف وانمود کردن " اسلامیست " با اسلام داشته اند.

دلیل این زور زدن هم واضح و مبرهن است. وقتی وحوش اسلامیست به اسلام منتسب شوند؛ هر خرده گیری و اعتراض به اعمال آنها را بپای امر بسیار ناشایستۀ اسلام ستیزی میشود قلمداد کرد و از این راه برای وحوش حائل و سپر دفاعی ایجاد نمود.

با دوری و تبری جستن روز افزون انکار ناپذیر خیل عظیم مسلمانان از سوء استفاده از باورشان توسط اسلامیستهای گرسنۀ قدرت و مکنت؛ وحوش دست به موازی سازی زدند.

پس از " امام راحل " خمینی و ساختن "حرم مطهر " برای او؛ نوبت امام معصوم سازی " امام خامنه ای " شد و " جمهوری مقدس " و در این راسته آخرین دست آورد؛ "سید الشهدا " سازی نظام پر برکت است.

خبرگزاری "حوزۀ علمیه" گزارش میدهد: "آیت الله شهید دکتر بهشتی را به حق می‌توان سیدالشهدای انقلاب اسلامی نامید، او هم در جایگاه یک مجتهد و متفکر ژرف‌اندیش دینی و هم به عنوان دولتمردی مدیر، هوشیار، دوراندیش و مخلص در پی‌ریزی و معماری ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ویژه و برجسته‌ای داشت."

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
mahmoudg

Seyed Nahs,

by mahmoudg on

more like it.  I think these Mullahs, and their ideology, aka shiite is nothing but an eastern form of the Nazi ideology.  Although Nazism, has to be said, had more compassion, than these morons have.


salman farsi

مولای عشق

salman farsi


 برادر فرد از اینکه می‌‌بینم شما اسلام ستیزان را نکوهش می‌کنید دلشاد شدم. امیدوارم برداشت من از نوشته سهم صحیح باشد. حسین ابن علی‌ در تمام کائنات یکی‌ بود و بس. این نجاساتی که خود را به او وصل می‌کنند به منظور تطهیر وجود ناوجودشان است. نام حسین بر تارک اسلام اثنی عشری تا جاودان تابناک است.

 For an Islamic democracy


Demo

صنعت <صنم سازی>

Demo


همچون نوشته های تکراری این فرد که از <خود> صنم ساخته بشر همواره در صنعت تراشیدن صنم <دون الهی> بر روی زمین خاکی بوده و هست. <بت> پرستی در زمان ابراهیم، <همجنس> پرستی قوم لوط، <گوساله>پرستی در زمان موسی، <پسر خدا> پرستی توسط یهودیان در زمان مسیح عیسی، <عیسی> پرستی توسط مسحییان تا ابد، <نژاد> پرستی یهودیان تا ابد، و <حدس و گمان> پرستی مسلمانان تا ابد. این مثالها البته برای <دین واحد> ابراهیمی است و <مخلصین خداپرست> در آن دین کاملأ از موارد ذکر شده مستثنی.
سئوال:
آخر بابا مگر چه قدر سخت است که قبول کرد خدا بزرگتر (اکبر) از تمام این <دون پایگی> است و اینکه این مقبره سازی و معظم سازی و پرتاب نمایی یک جسد <راحل> به هوا و پیشرفت در صنایع <دین سازی> بشر را به نابودی کامل نزیکتر میکند؟
"آيا كسي كه عمل بدش براي او تزيين شده، و آنرا خوب و زيبا ميبيند (همانند كسي است كه واقع را آنچنان كه هست مييابد؟) خداوند هر كس ‍ را بخواهد گمراه سازد، و هر كس را بخواهد هدايت ميكند، بنا بر اين جان خود را به خاطر شدت تاسف بر آنها از دست مده كه خداوند به <صنعتی> که بدان مشغولند واقف است" (آیه ۸ از سوره فاطر در کتابی حکیم)


پندارنیک

Of memories

by پندارنیک on

 

 

 

بهشتی‌، یا به قول اون زمان‌ها که او را راسپوتین میخواندیم، اگر
زنده می‌ماند، برای تو نازنین اسلام ستیز فرقی‌ نمیکرد ولی مسیر اوضاع و
تحولات، متفاوت بود......بسیار متفاوت......

یک شاهد عینی  معتمد، برایم تعریف کرد که  بهشتی‌ به
خمینی در بیمارستان گفت: " آقا این مسخره بازی هارو بگذارید کنار..." (نقل
به مضمون)....یادتون هستش که خمینی مدتی‌ رفت در"قم" بست نشست و با قضیه
ناراحتی‌ قلبی آوردنش به تهران...