خاک عالم تو سر دانشجو


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
22-Apr-2011
 

حیف از دانشجویان بسیار با استعداد ایران که شده اند خوکچه هندی وحوش اسلامیست. این خبر روزنامه تهران امروز را بخوانید:

" بزودی ائمه جمعه در دانشگاه‌های ایران تدریس مي‌كنند. دیروز تفاهمنامه همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به منظور دستیابی به اهداف مشترک و ارتقای سطح تعامل سازنده بسته شد.

این تفاهمنامه بین دو نهاد مذکور به امضای کامران دانشجو وزیر علوم و حجت الاسلام سيد رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه رسید.

کامران دانشجو گفت: همکاری متقابل ائمه جمعه و اساتید دانشگاهی می‌تواند تربیت و تشویق دو جانبه‌ای را در همفکری‌ها و مردمی شدن هر چه بیشتر دانشگاه‌ها ایجاد کند.

به نظر مي‌رسد كه از این پس شاهد روند جدیدی از تدریس در دانشگاه‌های کشور خواهیم بود كه بر اساس آن آموزش عالی به سوی تقویت دینداری و ارزش‌های اسلامی جامعه علمی کشور می‌رود"

به عبارت دیگر، از این پس دانشمندان "حوزه های علمیه " برای دانشجویان برای مثال علوم تجربی، برای نمونه فیزیک هسته ای، درس تشخیص ذرات پروتون مستحب و نوترون مکروه را خواهند داد و اینکه بهتر است با پای چپ وارد مراکز وارداتی تسلیحات هسته ای شد یا با پای راست. صد حیف از دانشجویان ایران.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
mahmoudg

فرد جان؛

mahmoudg


همانطور که ان وحشی اعظم، خمینی، قرقره فرمود، اسلام درش همه چی هست


پندارنیک

Don't worry! The turban will be the give-away sign

by پندارنیک on

I am totally against the comparative method when it comes to evaluate regimes and governments, but I can clearly remember those Savaki profs we had back then.


Demo

تفسیر <فرد اعلا>

Demo


این تفسیر های مغرضانه و <عبارت دیگر> گفتنها همانا که ریشه فرهنگی کاویانی دارد که همچون بکار بردن عباراتی غلوانه و گنده گویی دیگر مثل <خاک عالم> از نا بخردی و جهل نویسند و یا گوینده آن حکایت دارد. فساد ریشه ای د ر جامعه غیور!! ایرانی را با تعلیمات دینی توسط حوضچه های قم و مشهد نمی توان از بین برد هما نگونه که در زمان شاه شاهان کا ویانی سابق (پسر رضا خان بیسواد) در حالی که فساد در در بار و در جامعه بیداد میکرد در مدارس ابتدایی و متوسطه نه نتها تعلیمات دینی جزو دروس بود بلکه اخلاق هم بصورت علمی آن تدریس میشد !! و شاه شا هان  فاسق هم به مشهد و مکه سفر میکرد و عکسهای آنرا هم برای خامان به نمایش می گذاشت. و ثمره آنگونه تعلیم و تربیت حال <فرد اعلا> است با تراوشات چون <سوهان> شیرین و دل انگیزخود در ایرانی ان داد کام!!
دیوار مداین را آینه عبرت دان!!


default

بین چطور 'دانشجو'

ahosseini


ببین چطور 'دانشجو'
این مردک دروغگو
شده وزیر علوم
وزیر علم و نجوم
کسی‌ که تو اون روزا
بعد از فتوای آقا
در رفته از دانشگاه
رفته تو اون پناگاه
کرده تحصیلاتو ترک
چطور گرفته مدرک

بگیم به این بذله گو
به این یه بچه پر رو
باید براه گم بشه
یک بار واسه همیشه
برداره این بی‌ حیا
دست از سر استادا
بگیم که بی‌ آبرو
تو نیستی‌ یک دانشجو