شلخته گویی های تهمینه میلانی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
17-Apr-2011
 

هنوز متن پیاده شده "برنامه هفت " با شرکت کارگردان فیلم، بانو تهمینه میلانی، که دیروز از صدا و سیمای نظام پر برکت پخش شد منتشر نشده است. ولیکن این برداشت کلی در چندین سایت انتشار یافته:

"بحث شب گذشته در برنامه هفت، از آنجا شروع شد که خانم میلانی اصرار عجیبی بر نگاه بدبینانه خود به تعاملات میان زن و مرد در اجتماع ایران داشت و وقتی که مسعود فراستی، نقاد همیشگی برنامه هفت، شبهه ای براین نگاه وارد کرد با واکنش در گیرانه این کارگردان مواجه شد.

در ابتدا بحث در مورد تنگناهای حضور بانوان در عرصه اجتماعی ایران مطرح شد و اینکه حتی مصادیق بد رفتاری و نگاه جنسی صرف به بانوان و دختران جوان در تمام عرصه های اجتماعی نیز به سمع و نظر وی رسیده است.

سیر صحبت های میلانی تا پایان این برنامه بر محور این نکته استوار بود که نگاه جنسیتی به بانوان امروز ایران، امری شایع است و اینکه نگاه اسف بارو اشتباه مسئولان به وضعیت حجاب، ارتباط زن و مرد و دختر و پسر در ایران تنها عامل ایجاد فضای کنونی فساد در کشور و ایجاد خانه ای امن برای دخترانی که نمی خواهند در چارچوب زندگی سنتی ادامه حیات بدهند، بوده است."

در سیری سریع در سایتهای وحوش اسلامیست، بنظر میرسد که شنیدن گوشه ای از حقیقت تلخ دست پختۀ حضرات با گروه خونی آنها ابداً همخوانی نداشته و همگی در حمله به بانو میلانی متفق القول و هر کدام به وسع فرهنگ لاتی ذاتی اسلامیستها چند تا بارش کرده اند. یکی ازمحترمانه ترین آنها " عقده گشایی خانم کارگردان! در برنامه هفت و شلخته گویی های تهمینه میلانی در رسانه ملی ".

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Azadeh Azad

عقده گشایی خانم کارگردان!

Azadeh Azad


What else do we expect from these brazen Islamist losers? If only they knew how close they are to their last breath!

Azadeh


Nazanin karvar

پیام‌هایی که

Nazanin karvar


پیام‌هایی که برای مقاله شلخته‌ گویی‌های تهمینه میلانی پست شده بسار جالب به‌نظر می‌رسند

۱:(.....در این صداوسیما را باید گل گرفت......>>>> ) 

خب خدا رو شکر که بالاخره بر سر مساله‌ای تفتهم پیدا کردیم!!!

۲:و یک سوال آیا فمینیست یک فوحش ؟؟؟

 از خودبیگانه بی هویت, فمنیست ) 

من شرمندم که این کلمه زشت رو مجبور شدم اینجا بنویسم!!!