دوقلو خبیث


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
01-Apr-2011
 

فاجعه سه قلو در ژاپن، زلزله، آبلرزه (سونامی) و بحران هر روز وخیم تر شدۀ نشت مواد رادیواکتیو از چهار راکتور بشدت صدمه دیده از مجموعۀ شش راکتور در فوکوشیما، برای جهان و بخصوص ایران درسهای فراوانی دارد که بهای عدم توجه به آنها در وهم نیز نگنجد.

خوشبختانه به نظر میرسد که خلاف فاجعه هسته ای چرنوبیل در روسیه که جهان آزاد آنرا بپای تکنولوژی عقب افتاده و عدم نصب و بکارگیری سیستمهای ایمنی گذاشت؛ اینبار متوجه شده اند که حتی پیشرفته ترین تکنولوژیها هم به آسانی قادر به مهار کردن فاجعه هسته ای نمیباشد.

ولیکن با کمال تأسف اوضاع در ایران از لون دیگری است. نه فکری برای ایمن سازی علیه زلزله میشود و هنوز ساختمانهای چند ده طبقه در کوچه های باریک نماد مقبره های آتی سکنه آنها میباشند و نه فکری برای مراکز پخش پلا شدۀ هسته ای در سراسر کشور منجمله در وسط شهرها و اطراف آنها میشود.

با در نظر گرفتن سطح نازل فناوری پیشرفته بومی و وارداتی بودن آنچه که هست و عدم پایبندی و اعتقاد به فرهنگ ایمنی و اتکا بیش از اندازه به آقا امام زمان و انشاالله در نظام پربرکت، زیاد بعید نمیباشد که روزی خواهد شد که بجز کارچاق کنان و لابیگران هسته ای بُر خورده میانشان، آنهاییکه هسته ای شدن را "حق مسلم" میدانند، معنی واقعی دوستی خاله خرسه را در روز واقعه درک کنند، که البته بسیار بسیار دیر خواهد بود.

ایران برای تأمین نیازهای خود از نعمات آفتاب و باد و نفت و گاز برخوردار است و به ریسک فاجعه هسته ای اصلاً و ابداٌ نیازی نیست. //chronicle.augusta.com/latest-news/2011-03-3...


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
G. Rahmanian

Arabs In The Islamic Republic!

by G. Rahmanian on

Do these good-for-nothing IR mercenaries know the living conditios of most Iranian Arabs in Khuzestaan? Do these bastards even care to know?

Every time the regime kills intelligent Arabs whose only demands are basic human rights for their minority, they are accused of being separatists. Right after the establishment of the barbaric rule of the Islamic Republic, Khalkhaali indiscriminately killed many young Arabs as part of Khomeini's pre-emptive plan of silencing Iranians by terrorizing them.

Perhaps we need to start talking about Iranian Arabs and other ethnic minorities living under the criminal rule of the Islamists in Iran in separate blogs.


Roozbeh_Gilani

بچه آقا، داس و چکش قلابیت چی‌ شد؟

Roozbeh_Gilani


در ضمن، "رفیق" ابله، فلان چیز به شقیقه چه کاری داره؟ این بنده خدا داره از ژاپن و زلزله صحبت میکنه، تو یادت به فلسطین  و جریانات قبل از ۱۹۶۷ افتاد دوباره؟


پندارنیک

طفلکی ها

پندارنیک


 

نخیر، قربون شما؛ شما بهتره تکنولوژیتان را نگاه دارین واسه خودتون.

//www.youtube.com/watch?v=8QJABLh7EIg&feature...


Demo

<دوکان> زورگویی و فریب

Demo


اگر شاه و دارو دسته فاسدش با <یکان> فرماندهی بر مردم حکومت میکردند ولی فقیه؟ و عمامه داران دیگرش <دوکان> زورگویی و فریب در بازار مکاره حکومت راه انداخته اند. صدمه ای که این مکاران با سوءاستفاده از <ایمان> جماعت دنباله رو گوسفند صفت به جامعه وارد آورده اند از هر زلزله و آبلرزه و سو نامی بیشتر است که حتی بزرگترین مخزن <سیمان> عالم هم نمی تواند آنرا بپوشاند. واگرهم هلاکت و ضعف این بشر مغرورو احمق دو پا (از خود میگویم و از نوع خود) در ژاپن نخواهد یک بانگ بیداری و هشدار باشد پس باید منتظر چه بود؟؟؟؟


Fred

طفلک

Fred


طفلک اسلامیستهای هار/یهودستیزان بزدل و چپولان همفکر دست آموزشان، نه تو ایران مردم تحویلشان میگیرند، نه غزه نه لبنان، نه جربزه اش را دارند که تو ممالک آزاد سفره دل چرکینشان را وا کنند.

اسرائیل دوست تاریخی و فرهنگی و استراتژیک ایران و ایرانی است، آنهاییکه خوابهای بد برای دوست ایران و ایرانی میبینند، ناز باشند، دندونهاشونو بشورند؛ زود بروند لا لا شاید تو خواب به آرزویشان برسند.

 پ.ن. خانه هاییکه اسرائیل پس از زلزله بوئین زهرا ساخت هنوز خم به ابرو نیاورده اند و روزیکه ایران آزاد شد باید از تجربه آنها برای ایمن سازی اماکن و تأسیسات سود برد.


پندارنیک

April Sage Day

by پندارنیک on

در خاور میانه، زندگی‌ کردن در نماد قبر‌های آتی چیز بی‌ سابقه‌ای
نیست؛ آن به اصطلاح زیستن اشغالگران در  سرزمین‌های اشغالی فلسطین، نماد
مجسم دیگریست.