لهجه ترکی حضرت امام حسن عسکری

Fred
by Fred
13-Mar-2011
 

گشت و گزار در سایتهای حضرات حاکم بر جان و مال ایرانیان نه تنها تفریح سالمی است، بل برای کسب معرفت و دانش و معلومات عمومی هم پر بدک نمیباشد.

به عنوان نمونه به فرازهایی از خبر "مرکز خبر حوزه های علمیه" که به مناسبت میلاد حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) منتشر شده است توجه مبذول دارید:

"آن حضرت را براى زير نظر داشتن و كنترل رفت و آمدها، در محل سكونت سپاهيان دربار عباسى مسكن داده بودند؛ و از همين جاست كه به آن حضرت ((عسكرى)) مى گويند."

و یا اینکه به قول شاهد عینی، نصير خادم:

آن حضرت با "افراد مختلف، به لُغت و لهجه تركى، رومى، خزرى و... سخن" مى گفته اند. و "امام حسن عسكرى عليه السلام به من روى كرده و مرا مورد خطاب قرار داد و فرمود:

خداوند تبارك و تعالى حجّت و خليفه خود را كه براى هدايت و سعادت بندگانش تعيين نموده است، داراى خصوصيّات و امتيازهاى ويژه اى مى باشند، همچنين علم و آشنائى به تمام لهجه ها و لغت ها حتّى به زبان حيوانات را دارند."

تبریک

//www.hawzahnews.com/index.aspx?siteid=6&page...


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
default

From the same source

by ahosseini on

كه ناگهان امام حسن عسكرى عليه السلام به من روى كرده و مرا مورد خطاب قرار داد و فرمود: خداوند تبارك و تعالى حجّت و خليفه خود را كه براى هدايت و سعادت بندگانش تعيين نموده است، داراى خصوصيّات و امتيازهاى ويژه اى مى باشند، همچنين علم و آشنائى به تمام لهجه ها و لغت ها حتّى به زبان حيوانات را دارند.


Aarash4545

Hamoon...

by Aarash4545 on

Ghaazi asgar-e digeh!!!!???