افغانها، فلسطینیها و دیگران

Fred
by Fred
30-Jan-2011
 

در طول عمر سی و دو سالۀ نظام پر برکت، حزب الله لبنان و حماس به انضمام یک دوجین دیگر از این دست " دوستان" از ثروت ایران و ایرانی سود برده و چاق و چله شده اند.

اما بجز کمک به ارتش صدام در زمان جنگ آن وحشی علیه ایرانیان و کمک مستمر به نظام پر برکت درسرکوب و قتل آزادیخواهان ، این "دوستان " قدم دیگری در رایطه با ایرانیان بر نداشته اند.

ولیکن خواهران و برادران افغان که ذره ای از این دست مهربانیها هرگزندیدند که هیچ، از ظلم مضاعف نظام پر برکت چه سودها که نبرده اند درد ایرانیان به دل دارند، دست مریزاد.

اعدام ایرانیان بس!


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
statira

Tajiks and Afghans

by statira on

are dear brothers and sisters with the same history and language. If two countries Iran should help are these two.


fozolie

تاجیک ها را فراموش نکنید

fozolie


پارسی زبانان در داخل و خارج آن کشور.  در موسکو کارگرهای ساختمانی اغلب تاجیک هستند و خود روسها ی موسکو اذعان میکنند که آنها در میان کارگران فقیر اسفناکترین وضع را دارند

Mr. Fozolie


fozolie

سال گذشته افغانستان 'بالاترین سطح' تلفات غیرنظامی را داشته است

fozolie


//www.bbc.co.uk/persian/afghanistan/2011/02/110201_k01_afg_civilians_killiing.shtml 

Mr. Fozolie

Moderator: I know it is a news item but it is highly relevant to the discussion here so please do not move. 


fozolie

اشک تمساح

fozolie


  فلسطینی بازی و شعیه بازی اسلامیون ایران هیجی به جز اشک تمساح و رویای خلافت نیست وگرنه ایشان اول غصه اقوام ایرانی که زیر ستم ترک و روس و عرب هستند میخوردند.

Mr. Fozolie


Majid

Tavana

by Majid on

 


«ستارهء داوود» ٦ تا شاخه داره نه پنج تا،  فقط محض اطّلاع.

البته با اجازهء روزبه خان!


statira

Bazam be Afghaniaye jasoor

by statira on

Akharesh momkeneh hameen afghania biando Irano nejat bedand! Ma ke khodemoon bokhari nadareem.


Amir Sahameddin Ghiassi

We are all one big nation

by Amir Sahameddin Ghiassi on

All the people who live in the high land of Iran are one big family. We are one big nation, made of a lot of small or other nations or religions with different langauges, which are again relative with each other. All the countries with Astan at the end were one big country in the past. The unity of the people in the Middle East should be our goal. If we are united we will win, if separated we will lose to the united countries.


Tavana

Kosher Red David's Star

by Tavana on

And what does a red David's star represent? The "Kosher Fascism " perhaps!!!


Roozbeh_Gilani

درود بر اتحاد ایرانیان و افغان‌ها بر علیه استبداد فاشیست اسلامی!

Roozbeh_Gilani


درود بر خواهران و برادران افغان برای  حمایت از ملت ایران بر ضد این اسلامیون جنایتکار. البته هیچ وقت من فراموش نمیکنم رفتار زشت و نژاد پرستانه این اسلامیون به اصطلاح ایرانی‌ بر علیه افغانی‌های مهاجر در ایران.


Majid

.....

by Majid on

 

چرا، حزب الله و حماس یک قدم مؤثر دیگه هم برداشتند و اون حضور مؤثر چماقدارهاشون بود در ضرب و شتم مردم تو حوادث پس از کودتای احمدی نژاد - خامنه ای ١٣٨٨ !


Red Wine

...

by Red Wine on

ای آقا لااقل ملت ایران یک رابطه تنگاتنگی با مردم افغان نژاد و خلق فلسطینی دارد (از مسائل مذهبی‌ داریم این را به خدمتتان عرض می‌کنیم،وگرنه ما که آریان زاده و نژاد برتر و تو حال بزن به تخته که چشم نخوریم !)،۲ سال قبل در قوام انتخابات گامبیا در آفریقا بودیم و دیدیم که حضرات پدر سوخته اسلامیون در آنجا هم شعبه زده و چند صد کرور و شاید طبق طبق دلار بی‌ زبان ایرانی را در آنجا خرج اعطینای گامبیایی کرده و تبلیغ شیعه میکنند و هر روز پلو خورش دهند و به شرط آنکه مسلمان شوی و سپس آفریقائی بیچاره که خبر از محل جغرافیائی ایران زمین ندارد.. تصویر نحس خامنه‌ای را بوسیده وشکمی از عزا در میاورد و ما انگار داریم خواب میبینیم که چطور این ولد الزناها مملکت را به تلنباری آشغال تبدیل کردند و ما را به خاک سیاه نشاندند...

بیچاره ایران را ببین که چطور ز بی‌ تدبیری ما..به دست میهن فروش‌ها به گنداب افتاده است و اسلامیون ثروت و هستی‌ این مرز و بوم را به باد میدهند و ما دست بسته عاجز از انجام کاری مثبت در راه آزادی ایران زمین.

از بلاگ سپاسگزاریم و خداوند به‌‌ شما عمری دهد و الهی که مملکت از زیر استعمار اسلامیون رهایی یابد.