عیسی زنده بمان


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
24-Dec-2010
 

در مصاحبه با رادیو فردا، مهدی سحرخیز در مورد پدرش عیسی سحرخیز که روزنامه نگار است و سابقه همکاری طولانی در رده های میانه مدیریتی در نظام پر برکت داشته و اکنون یکی از زندانیان به قول حضرات نسبتاً " دانه درشت " است در مورد شرایط آقای دادستان برای اعطای مرخصی به پدر بیمارش گفته:

"می‌گویند ایشان هنوز ساختارشکن است. هنوز باید اصلاح شود. و تا زمانی که اصلاح نشود نمی‌گذاریم از زندان بیرون برود. انتظارشان این است که پدرم بابت مطالبی که نوشته است عذرخواهی کند و نظرش را تغییر بدهد که چنین اتفاقی نمی‌افتد.

ایشان کماکان بر نظراتش پافشاری می‌کند. می‌خواهند با این فشارها کاری بکنند که ایشان را بشکنند. اتفاقی که هرگز نمی‌افتد. و متاسفانه الان دارند کاری می‌کنند که ایشان به پای مرگ برود. اگر کوچک‌ترین اتفاقی بیافتد مسئول اصلی آن اتفاق، دادستان و مافوق‌های ایشان خواهند بود."

این نظام مردۀ متحرک است و رفتنش دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. آقای سحرخیز پدر و اساساً کلیۀ اسرای نظام پر برکت باید هدف را زنده ماندن قرار دهند تا آزادی ایران و ایرانی را ببینند و بچشند. مابقی فرع است بر اصل.

//www.radiofarda.com/content/f2_iran_postelec...


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
MOOSIRvaPIAZ

اسلامیست پاچه خوار به من نمی چسبه فرد نیوکان

MOOSIRvaPIAZ


 

 

اسلامیست نیستم و از  جنگ طلب های   زده ایرانی  مثل خود مریم رجوی و رفقا تو کنگره ی  امریکا بدم  میاد. . بلایی که سر عراق  در آوردید رو میخاید رو سر ایران در  بیارید. اول از تحریم شروع شد...   نئوکانها و پاچه خوارانی امساله شما دلتون به حاله مردم بدبخت ایران نسوخته. دود، تورم و این رژیم  کم نبود، رفقا هم به بدبختی های مردم ایران اضافه شدید. 


Shazde Asdola Mirza

Now this one is nice - thanks. Perseverance will do the trick.

by Shazde Asdola Mirza on

 

"این نظام مردۀ متحرک است و رفتنش دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد."


Fred

پاچه خواران پاچه گیر

Fred


اسلامیست های هار پاچه خوار که در ممالک آزاد ول شده اند برای شغل لابد شریف پاچه گیری  باید بدانند که راه حل های اربابان ایران ستیز و ایرانی کش پسندشان بدرد جوجه بسیجی خر کردن میخورد و بس.

 از آنجمله است اقتصاد آزاد داشتن با این وحشیان به خیال درست کردن طبقه متوسط  که روزی روزگاری این وحوش را رام کند.

 بگذریم که مثال تاریخی برای این امر وجود خارجی ندارد ولیکن این حرفهای صد تا یه غاز را وقتی میزنند که  که تتمه قشر متوسطی که نظام قبلی به زور پول نفت ساخته بود را اسلامیستهای وحشی نابود کرده اند. 

بروید و پاچه دیگران گیرید که اینجا جز خودتی عایدی گیرتان نیاید.


MOOSIRvaPIAZ

ای ول آقای فرد تحریمی

MOOSIRvaPIAZ


دو تا مقاله حقوق بشری بنویس، چهارتا هم از فلیوره تحریم تحریم تا جنگ با ایران. دستت رو شده فرد جون. حالا من موندم چرا همه ی  مقاله های تحریمی تو به اینگیلیسی مینویسی و اکثر مقاله های حقوق بشری رو به  فارسی؟ جریان چیه؟