وکلای بی بو و خاصیت


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
02-Oct-2010
 

محمد علی دادخواه از معدود وکلای عضو کانون مدافعان حقوق بشر است که هنوز جانیان اسلامیستی حاکم بر جان و مال ایران و ایرانی دخلش را نیاورده اند. ولی این امر بدان معنی نیست که برایش پرونده سازی نشده باشد. در چند روز آینده این وکیل هم باید از موکلین خود دفاع کند و هم از خودش.

پرونده اتهام او به "داشتن اسلحه، مواد مخدر، کتب ضاله و مشروب " که سال پیش برای چندین ماه برای آن در "بازداشت موقت " مهمان حضرات بود دوباره به جریان افتاده و آقای دادخواه باید ثابت کند که در دفتر کارش "اسحله، مواد مخدر و کتب ضاله" نگاه نمی داشته.

خوشبختانه مورد اتهام " مشروب " را حضرات قبول کرده اند که مدر ک جرم شربت شاهتوت بوده و مختومه اعلام شده است.

جالب آنکه وکیل او در دوران "باز داشت موقت " آقای عبدالفتاح سلطانی بود که بعداً برای او هم پرونده سازی شد و مدتی هم او در "بازداشت موقت " مهمان حضرات بود.

وکلای ایرانی در آمریکا، کانادا، کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای آزاد، به شُکرانۀ سلامت وارد گود شوید. همکاران باشرف و وجدان شما در ایران گرفتارند و شما فارغ از حال و روزشان و انگار نه انگار.

//www.dw-world.de/dw/article/0,,6067790,00.ht...

//www.radiofarda.com/content/F7_Soltani_Relea...


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Majid

فرد جان..... فرمایش ها میکنی ها!

Majid


 

 


پروندهء عبدالفتاح سلطانی و محمد علی دادخواه و ............فعلاً رفته زیر پرونده های «زمین خوردن در سوپر مارکت ها و گاز گرفتگی سگ همسایه و تصادف های ساختگی و چطور حق همسر رو در دادگاههای طلاق زائل کردن و ..........»

نوبت «وجدان شغلی و انسانی» هم میرسه، عجله نکن!


Nader Vanaki

آقا فرد بابا تو چه خوش خیالی

Nader Vanaki


وکلای ایرونی اینجا دنبال آمبولانس بدو بدو می کنن وقت این حرفا رو ندارن.